Stránka 612 z 660

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 20.3.2009 15:23
od pawel
zrovna jsem na tuhle potvůrku koukal nedávno z autobusu :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.3.2009 17:53
od trainzjohny
Ono to taky z Mostu je :wink:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.3.2009 16:56
od DavidD
Tonda Ježek píše:Kvůli rekonstrukci TT Bělohorská se v Praze opět objevilo mostecko-litvínovské vozítko na sypání štěrku.
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/albums/u ... ac%7E0.jpg
To máme zapujčené? Všiml jsem si, že se již nevyužívají naše strojní zatačovačky, ale pouze část podvozku z T3, jak kdyby to bylo taky z Mostu..

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 19.3.2009 16:36
od Tonda Ježek
Kvůli rekonstrukci TT Bělohorská se v Praze opět objevilo mostecko-litvínovské vozítko na sypání štěrku.
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/albums/u ... ac%7E0.jpg

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 12:35
od Absolut
My? Nikdy 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 10:52
od MOp
Však my se shodneme ne? :-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 10:41
od Absolut
ad Jakub a MOp: Je gřeba myslet na NÁKLADY a ČASOVOU NÁROČNOST věci. Změnit tvrdost kolejnic v celé síti stojí trošku víc a trvá trošku dýl, než přezout všechny vozy. Trošku řádově víc. Kouzelnou mašinku která by to uměla bez výměny kolejnic jsem ještě neviděl. Kouzelného dědečka, co by si s sebou nosil 58 mld. Kč a rozdával na potkání taky neznám (ale jestli ho někdo znáte, tak ať mi koupí byt).

Přezout všechny vozy je otázka odhadem tří let a náklady si netroufám odhadnout. Ale řádově levnější, než měnit železo v celém městě.

Pane MOpe, netuším na jakou "osobu", co by chtěla něco "zablokovat" narážíte. Takovéhla tajnůstkaření přece není nutné! A jestli to má být poznámka na doc. Zelenku, pak tento pán rozhodně nemá nic proti použití S49 v Praze ani žádné osobní zájmy, je to odborník, který podkytl DPP seriózní analýzu jako podklad k zamyšlení. Něco podobného proběhlo úspěšně před pár lety v Brně a také se toho účastnil, takže zatraceně dobře ví, co píše.

Paskvil nevznikne :) Paskvil už je.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 10:39
od MOp
Jakub - představuješ si to jako Hurvínek válku, je to běh na dlouhou trať. Kromě samotného přebroušení kol se jedná zejména o změnu všech vnitropodnikových norem, vyhlášek, nařízení a stanovení kontrolních mechanismů s tím souvisejících atd.. A to se neprovede hned. Navíc každá taková změna se musí ještě prohnat vnitropodnikovým připomínkovým řízením. Pokud se v jejím průběhu najde osoba Absolutem zmíněného typu, která něco "zablokuje", problém se stane neřešitelným, případně vyvolá různé vážné či nevážné komplikace a v případě realizace vznikne paskvil.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 10:05
od Absolut
Tak moment. Vozu 14T se musím zastat - jeho problémem není podovozek, ale kombinace více faktorů - pevný podvozek v kombinaci s profilem kola žere oblouky a větší nápravový tlak v kombinaci s nekvalitními panely ničí žlaby.
Bohužel, na rozdíl od vozu T6A5 v r. 1995, vůz 14T v r. 2005 byl přesně tím, co si DPP objednal. Docela se divím, že Škodovka ještě takto neargumentuje.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 9:51
od Jakub
Já se teď nesnažil kritizovat tolik ani ty koleje, tam se přecijen něco hnulo, ale spíše ty okolky (příp. i nákolky), kde se dlouho dobu nehnulo nic, kolovaly městem jakési zvěsti o tom, že by se měkké koleje nahradily tvrdými a tvrdá kola měkkými, ale nikdy se nic z toho nepotvrdilo a pokud vím, nic se nezměnilo. Dalším problémem je to, že by to chtělo se nějak globálně zamyslet například nad problémy podvozků vozů 14T a T6 (asi nejzávažnější) a pokusit se tyto problémy nějak vyřešit, aby se jejich působením koleje tolik neničily. To by prozatím problém alespoň z části vyřešilo, pak by se časem dostalo snad i na ty koleje a jako zlatý hřeb by se mohla konečně řešit celá situace, tj. kolo a kolej. =D>

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 9:44
od Absolut
Nikoliv. Připravoval se pilotní úsek na S49 mezi zastávkami Kbelská a Lehovec, na který je dokonce nakoupen materiál. Nicméně studie doc. Zelenky, přestože na mnoha místech tiše naznačuje, že chyba je v profilu VM a ne v kolejnici S49, prozatím použití této kolejnice důrazně nedoporučuje a tak se s ní, navzdory projektu, na Lehovci možná nesetkáme, i když tato otázka je zatím otevřená.

Řepy vzhledem k finanční situaci padají do roku 2011. To jsou tři roky času k řešení profilu kola. Nicméně na Řepích jsou oblouky a to dost. Ale ona se jistě najde nějaká přímá, třeba Podolské nábřeží 2012.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 9:27
od Bobek
Však kolovaly nějaké zvěsti o S49 a reko TT Plzeňská, ne?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 9:18
od Jakub
Věru zajímavý článek, bohužel mne opět utvrdil v tom, jak se tady přemýšlí, pracuje a jak to tu vlastně funguje Z:arrow: Funguje to tu stále jako za Rakouska-Uherska, které tomu tehdy dalo nějaký řád, ale nikdo už se nenamáhal to měnit. Prostě a jednoduše nechápu, proč se nemohlo už před lety dát "pár chytrých hlav" dohromady a nevymyslet řešení toho problému ohledně velikosti okolků a nákolků, a to stačilo jen sednout na vlak a jet se podívat do Ostravy... :roll:

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 7:25
od Absolut
To ještě uvidíme :)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 22.1.2009 6:25
od P_V
V lednovém DPK bylo shledáno, že pražské tramvaje po kolejnicích S49 jezditi nemohou.