Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.1.2009 9:44

Nikoliv. Připravoval se pilotní úsek na S49 mezi zastávkami Kbelská a Lehovec, na který je dokonce nakoupen materiál. Nicméně studie doc. Zelenky, přestože na mnoha místech tiše naznačuje, že chyba je v profilu VM a ne v kolejnici S49, prozatím použití této kolejnice důrazně nedoporučuje a tak se s ní, navzdory projektu, na Lehovci možná nesetkáme, i když tato otázka je zatím otevřená.

Řepy vzhledem k finanční situaci padají do roku 2011. To jsou tři roky času k řešení profilu kola. Nicméně na Řepích jsou oblouky a to dost. Ale ona se jistě najde nějaká přímá, třeba Podolské nábřeží 2012.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobek » 22.1.2009 9:27

Však kolovaly nějaké zvěsti o S49 a reko TT Plzeňská, ne?

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 22.1.2009 9:18

Věru zajímavý článek, bohužel mne opět utvrdil v tom, jak se tady přemýšlí, pracuje a jak to tu vlastně funguje Z:arrow: Funguje to tu stále jako za Rakouska-Uherska, které tomu tehdy dalo nějaký řád, ale nikdo už se nenamáhal to měnit. Prostě a jednoduše nechápu, proč se nemohlo už před lety dát "pár chytrých hlav" dohromady a nevymyslet řešení toho problému ohledně velikosti okolků a nákolků, a to stačilo jen sednout na vlak a jet se podívat do Ostravy... :roll:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.1.2009 7:25

To ještě uvidíme :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 22.1.2009 6:25

V lednovém DPK bylo shledáno, že pražské tramvaje po kolejnicích S49 jezditi nemohou.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.11.2008 19:39

Jaký je rozdíl mezi předložkami DO a K ??? V tomto případě řekl bych nulový

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jaluh » 26.11.2008 19:30

Karosák píše:
trainzjohny píše:Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.
...on nás šmíroval za zálohy a ještě se drze nepřiznal (-X :lol:
Myslím si že ne, podle toho jak jsou, bych řekl, že jeli spíš k tunelu a ne obráceně, ale mohu se plést...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 26.11.2008 17:40

trainzjohny píše:Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.
...on nás šmíroval za zálohy a ještě se drze nepřiznal (-X :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 26.11.2008 16:16

Dvojice nízkých kátéček při synchronní jízdě směrem do tunelu.
Jinak kolaudovala souprava 8255-8403.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 24.11.2008 22:49

Fořtík píše:Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...
V rámci nedělní exkurze jsem si prošel úsek tunel - Výtoň a musím bohužel konstatovat, že stav tohoto úseku skutečně "pohárový" není.
To byl opravdu takový problém v rámci měsíční výluky těch cca 5 nejhorších panelů z prožranými žlaby a propadlou kolejnicí vyměnit ?
Tipuju další výluku příští rok, nebo nejpozději přespříští... Takhle se šetřilo předloni na Bělehradské a současný stav některých panelů je tam podobný jako stav úseku před rekonstrukcí.

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 17:17

MOp píše:A nebylo to čirou náhodou Danubio? Hamburk NLD X-21 NEJEZDÍ!
No... Hledal jsem ty pramice po internetu a musím ti dát za pravdu... Ale vsadil bych se, že to byl Hamburk... #-o :(

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.11.2008 16:52

Nechystá.

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 24.11.2008 16:26

Chystá se nějaká větší rekonstrukce trati na Barrandově (né jen pravidelná kontrola estakády)? Včera jsem tam jezdil a všimnul jsem si, že omezených rychlostí je tam už docela dost.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.11.2008 14:55

A nebylo to čirou náhodou Danubio? Hamburk NLD X-21 NEJEZDÍ!

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 24.11.2008 14:30

MOp píše:
VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští! :wink:
A ten jezdi NLD? :-)
Kapitani se musi urcite nejakym klicem stridat, takze to spise zalezi na stesti, kde je ten co to umi nejlepe (ten co jezdil zpocatku s Odrou).
Jel jsem s ním na NLD dvakrát a byl to fofr... :)
S tím střídáním to asi záleží taky na tom, kdo má na co papíry... Předpokládám, že není loď jako loď, stejně jako tramvaj není jako tramvaj...

Odpovědět