Stránka 613 z 659
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 12:35
od MOp
VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští!
A ten jezdi NLD?
Kapitani se musi urcite nejakym klicem stridat, takze to spise zalezi na stesti, kde je ten co to umi nejlepe (ten co jezdil zpocatku s Odrou).
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 11:01
od Proxy
VIKtor píše:Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.
Těm
, protože si uvědomují, že jsou vizitkou DP a jejich ohleduplnost pak zahřeje i v mrazivých dnech!
To je sice hezké, ale když pak tramvaj přijede na Dvorce o 2 minuty později, o které mi pak následně ujede autobus z Přístaviště a já tam mrznu 15 minut při čekání na další tak jsem naštvaný daleko více než kdybych čekal 4 minuty na Vodárně
Jinak doufám, že se Ropidu podaří prosadit změny busů na Praze 4 co nejdříve a odstraní se tak neproklady linek 198 (interval 20 minut) a 199 (int. 15 min)
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 10:09
od VIKtor
demon píše:(a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...)
Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 10:06
od VIKtor
demon píše:Tak jsem se konečně vypravil na parník, celkem hezký a netradiční zážitek, svařák obstojný (i když u Krakonoše mají lepší), ale měl bych jeden dotaz.
Nějak mi nedochází k čemu jsou dispečeři na náplavce, když odtud nevidí na přijíždějící tramvaj a pozdržet odjíždějící loď je určitě podstatně obtížnější než naopak ?
Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat...
Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.
Těm
, protože si uvědomují, že jsou vizitkou DP a jejich ohleduplnost pak zahřeje i v mrazivých dnech!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 6:13
od demon
Fořtík píše:No, tak k tomu bych měl co říct...Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede.
No jo, ale děj včerejší události je naprosto odlišný od tvých poznatků.
Tady skutečně dobíhalo cca 10 lidí od lodi, o víc nešlo a v okamžiku odjezdu přípoje byli tak 30 metrů od cíle, autobus už stál ve výstupní, d-21 odjela naprosto prázdná, byla zima jak v ruskym filmu a další d-21 za 5 minut.
V tebou popsané situaci bych asi postupoval stejně, ale v této...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 24.11.2008 0:27
od Fořtík
demon píše:No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá (a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.
No, tak k tomu bych měl co říct, jelikož jsem až na 1 vyjímku odjezdil celý měsíc z Braníka. Ze začátku tragédie, lidi absolutně nerespektovali možnosti sóla a tak když už konečně doběhl celý parník a dostali jsme se k obsazení
X-B hadr, čekal jsem, kdy si dotyční uvědomí, že už já mám být dávno pryč a že ihned za mnou vyrazí další
voko spoj a že tedy není nutné rvát se do přeplněného sóla.. Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede. Fakt je, že když se v nástupní zjeví celý parník, tak je to bomba. A X-17? Snažím se na něj čekat, respektive jsem na něj až na pár vyjímek počkal vždy. Mezi ty vyjímky patří situace, kdy naložím celý parník a čekání na X-17 je stejně bezpředmětné, protože není kam substrát přeložit.
Nicméně už jsme se o tom bavili s panem Absolutem, že lepším řešením by byla 21 v soupravách řízená dispečersky.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 23:06
od Damir Holas
Proxy píše:Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti
Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...
Z toho busu přišli asi 4 lidi, takže tu naplněnost příliš nevyhrotili
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 21:56
od MF
demon píše:Ono to dneska docela foukalo, aspoň si na to stěžoval, tak věřme že to bude asi tim...
Vítr jim určitě nepomohl (ledaže ny měly plachty
), ale ten jeden kormidlotoč je fakt umělec.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 21:45
od Proxy
Damir Holas píše:Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvala
Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti
Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 20:51
od demon
Ono to dneska docela foukalo, aspoň si na to stěžoval, tak věřme že to bude asi tim...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 20:31
od MF
Řekl bych, že ten šoférmajstr z Odry jezdil přdtím na Visle, protože to je tragédie. V Podolí jak se musí vycouvávat tak tam zádí narazil do břehu! a přídí do toho pidimola vedle. Museli ho odstrkávat tyčí od toho pidimola. Pak se mu to povedlo. Podruhý připlul, ale byl asi 5 metrů od mola. No kluci mi hodily lano, já jí přitáhl a oni přivázali a ten jede běžel na druhou stranu mola a tam mu taky hodily lano a on přitáhl záď no katastrofa!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 20:26
od demon
MF píše:Ono to je těžké, máš mít tři lodě a někdy máš jen dvě. A to je problém. Nemůžeš čekat na každou bábu, protože než tam dojde, tak ti připlouvá loď a ta co čeká už má být pryč aby ta připluvší měla kde přistát - tam zase lidi čekají na výstup.
No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá
(a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 19:57
od MF
Ono to je těžké, máš mít tři lodě a někdy máš jen dvě. A to je problém. Nemůžeš čekat na každou bábu, protože než tam dojde, tak ti připlouvá loď a ta co čeká už má být pryč aby ta připluvší měla kde přistát - tam zase lidi čekají na výstup. Takže se nezavděčíš nikomu. A když Ti přijede 7 a 17 z obou stran, 3 se 16 tak se ti to tam zdrží a tímpádem to pozdě přijede k vodárně. Pak je sekera třeba celý interval. Já kupříkladu to tam moc nediriguji, protože ono je lepší když ty lodě plují aspoň trochu dle JŘ. Nikde není psáno, že to navazuje - je s přestupem na přistavenou loď. Moc jsme si ty lidi rozmazlili přestupy v Hlubočepech. Stejně se najdou ******vé, který držkujou, takže se jim pak usmívám do ksic*tu a oni jsou ještě víc na*raný.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 15:22
od Damir Holas
demon píše:Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat...
Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvala
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 23.11.2008 15:16
od demon
Tak jsem se konečně vypravil na parník, celkem hezký a netradiční zážitek, svařák obstojný (i když u Krakonoše mají lepší), ale měl bych jeden dotaz.
Nějak mi nedochází k čemu jsou dispečeři na náplavce, když odtud nevidí na přijíždějící tramvaj a pozdržet odjíždějící loď je určitě podstatně obtížnější než naopak ?
Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat...