Stránka 617 z 659

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 15:39
od MOp
Byly myšleny nové konstrukce po reko, Olšanským náměstím si nejsem jist, tam jsem se nedíval, tak jsem raději nepsal.

edit: MP vzkazuje, že jsou na Olši 3 hluboké srdce.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 15:25
od Petr
MOp píše:Momentálně lze nalézt mírné zlepšení v podobě instalace "hluboké srdcovky" na křižovatce Letenský tunel. Vozidla (...)
Dovolím si tvrdit, že srdcovek s hlubším žlábkem už máme v Praze podstatně víc, než "jen" u Letenského tunelu.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 15:19
od MOp
ad 1/ autocenzura
ad 2/ sváry praskají a budou praskat vždy, když pod stykem konstrukce výhybky a traťové koleje nebude umístěn pražec s upevňovadly.

ad 3 a 4/ Dokud bude stále v Praze poměr tvrdosti špatně - tedy kolo > kolejnice, půjdou stále kolejové konstrukce do řiti. Na nápravě se snad pracuje, ale je to běh na dlouhou trať.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 14:43
od Marek B.
Absolut: Já nevím, ale když se kouknu na tyto fotky, tak mě ta křižovatka zas tak v dobrém stavu nepřijde: Ale není to asi nic vážného.
Měl bych ale pár dotazů (fotky z křižovatky Anděl):
1. foto) Proč nemohou být na křižovatkách hlubší žlábky, aby tramvaje nevyjížděly svými okolky do žlábků rýhy?(nebo co použít tvrzené hlavy kolejnic?)
2. a 4. foto)Proč nebyli konstruktéři TT za 100 let existence vyřešit to, že praskají sváry vedle výhybek? Přijde mě, že na frekventované křižovatce je doba výdrže pouze několik málo roků. Přitom u železnice jsem něco takového neviděl. Na Andělu (nejen) je například také problém, že se vymlacují prohlubně na kraji kolejnice a jazyka výhybky, ale to se snad začlo řešit nevýměnými jazyky (nově na Olšanském náměstí)
3. foto) A když se pak sváry znovu navaří, dopadá to takto, což mě moc velké zlepšení stavu nepřijde.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 13:28
od Absolut
Definuj děs běs. Co, kde, proč? Ojeté kolejnice se dají navařit nebo vyměnit.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 09.7.2008 13:18
od Josef
Dnes jsem koukal na Anděl a děs běs. Něvíte někdo kdy se bude reko ?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 08.7.2008 9:03
od Absolut
No v zásadě je ta trať ve stavu z roku 1982 a v konstrukčním uspořádání jak psal DPmPET, stará betonová deska (není v celém úseku) a na ní štěrkodrť, drť a neskutečný bordel :) Akorát místama je tam místo drtě vrstva živice. Nicméně panely se tam od té doby měnily, ve většině úseku jsou panely z 90.let. Ta trať v tunelu již po cca 4 letech vypadala na pohled strašně! Výluk s výměnou panelů a opravou podloží (pokládka živice místo drti) tam bylo několik, třeba namátkou si vzpomínám v letech 1994 (hlavně kolem tunelu), 1997 (přímá od výtoně k tunelu) a 2001 (zase kolem tunelu) byly asi tak dvou až třítýdenní výluky Výtoň - Podolská vodárna jen kvůli repanelizaci a nutným opravám. Během rekonstrukce Výtoně (2004) se udělal v jedné koleji před Podolskou vodárnou docela dlouhý kus. Můžete si to dohledat na místě podle dat výroby na panelech. Ale to nic nemění na tom, že je to frekventovaná trať pojížděná IAD a tak není zrovna šťastné, aby tam byly panely BKV. Nicméně však je třeba připomenout, že před rekonstrukcí na panely vypadal zrovna tenhle úsek po mnoha letech provozu ještě hůř, než vypadá teď...

Jo k dávné diskusi o oblouku do Myslíkovy - možná tam nebude, tak se zatím neradujte.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.7.2008 21:51
od Matošo
DPmPET: já si taky uvědomuju, že se na tom nějak pracovalo... takže někdy loni a předtim Bůhvíkdy... paráda
A v Nuslích to začíná být taky hezký. Já to říkal hned, že když už reko, tak kompletní a né ta trapárna se dvěma obloukama... Pěkně to tam houpe.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.7.2008 20:52
od DPmPET
martyn píše:To je docela dlouho, pokud se nepletu, tak při rekonstrukcích Výtoně i Palačáku se (vyjma výměny panelů v zastávkových prostorech) na trať nešáhlo. Pane Absloute?
Problémem že na této trati že velkoplošné panely jsou na slabé vrstvě drtě a na původní betonové desce s odstraněnými kotevními šrouby.Takže dochází k odplavování drtě a tím dochází k průhybu panelů a zvedání středových panelů.Betonová deska těžko propustí nahromaděnou vodu.Při rekonstrukci dvou již zminˇovaných kolejových uzlů se na tomto useku prováděly opravy jak snížením středových panelů tak i přizvedávání a podfoukávání kolejových panelů
DPmPET 8-)

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.7.2008 20:17
od martyn
To je docela dlouho, pokud se nepletu, tak při rekonstrukcích Výtoně i Palačáku se (vyjma výměny panelů v zastávkových prostorech) na trať nešáhlo. Pane Absloute?

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.7.2008 19:32
od Matošo
Jak je to dlouho, co se rekonstruovala trať (výměna BKV) mezi Výtoní a Palačákem ?
Dneska jsem tam šel po dešti a docela hnus, velebnosti...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 10.5.2008 18:27
od Marek B.
No jestli tam ten oblouk bude, tak v Praze další rarita naopak vznikne =D>

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 08.5.2008 20:47
od Damir Holas
pawel píše:chválím, tyhle obloukový akce v posledních letech jsou fakt značným přínosem (stross, palackého n.) - rozhodně důležitější než brekot nad rušením reklitů typu odstavná kolej brusnice nebo výhybka na orionce.
Přesně tak...

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 08.5.2008 19:43
od pawel
chválím, tyhle obloukový akce v posledních letech jsou fakt značným přínosem (stross, palackého n.) - rozhodně důležitější než brekot nad rušením reliktů typu odstavná kolej brusnice nebo výhybka na orionce.

Re: Rekonstrukce TT

Napsal: 07.5.2008 22:12
od Absolut
Ano, o tomto oblouku se vážně uvažuje, je to téměř hotová věc. Aby byla Myslíkova bloková smyčka pro víc přilehlých směrů. Obousměrný oblouk tam nejde nacpat při splnění všech limitujících podmínek.