Stránka 626 z 659

Napsal: 14.9.2007 9:50
od Martin Šubrt
KM: Neboj, to jen redaktor neví, co mu vlastně kdo povídal :-). Odporný doradce na Míráku dokonce i na metro posílal, víš :-).

Napsal: 14.9.2007 9:36
od Káem
A já si myslel, že okurkovka už skončila. Ten článek je celej blbě. Ta baba k vodárně samozřejmě měla jet desítkou. A nejspolehlivější cestování po Praze je samozřejmě metrem. Jestlipak to odporný doradce ve stánku lidem taky říkal?

Napsal: 14.9.2007 9:11
od Martin Šubrt
A já tomu redaktorovi zdůrazňoval, že mě nemá jmenovat. Navíc takovou větu bych nikdy neřekl, neb slovo vykolejení používám jen v souvislosti s tramvajemi :-). Pak už jsem jen doufal, že si toho nikdo nevšimne, viď Proxi :-). Už se těším, jak budu brzy na titulce Blesku :-).

Napsal: 14.9.2007 7:03
od Proxy
Noviny píší o Martinovi Šubrtovi informujícím... zrodila se nová mediální hvězda :lol:
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/k ... 70912.html

Napsal: 13.9.2007 10:45
od Absolut
DPmPET: Jo. :(

TT-Lidická

Napsal: 09.9.2007 10:41
od DPmPET
trainzjohny píše:Moc pěkně odvodněná je "nová" trať v Lidické. Celá louže končí jak je decentně vidno odvodňovacím kanálkem ... leč voda v čechách do kopce neteče a tak je v údolí před tím kanálkem. :roll: Takhle by to tedy nešlo [-( :smt018
To závisí jak někdo to zaměří a navrhne projekt,jak se zhotoví živice,osadí se odvodnˇovací prvky.Hlavně se provádí že tramvajové tratě, které jsou součástí ulice se dělají o něco nižšší aby odváděla děštˇovou vodu z celé ulice .Mělo by se to dělat o něco vyšší,ale zase prská TSK . 8-) DPmPET 8-)

Napsal: 08.9.2007 20:58
od trainzjohny
Moc pěkně odvodněná je "nová" trať v Lidické. Celá louže končí jak je decentně vidno odvodňovacím kanálkem ... leč voda v čechách do kopce neteče a tak je v údolí před tím kanálkem. :roll: Takhle by to tedy nešlo [-( :smt018

Napsal: 06.9.2007 17:09
od Absolut
Vápencová mozaika patří na chodník.

Napsal: 06.9.2007 17:04
od P_V
Dlažky ze silnice na chodník nee, je to moc hrubé. Na chodník patří jemnější dlažba co se lépe srovná, nebo uměle zarovnaná (řezaná nebo betonová).

Napsal: 06.9.2007 9:48
od MF
Kdyby trať byla zadlážděna pěknými kostkami, na kterých auta skáčou a vedle by byl asfalt, tak by aspň jezdily po svém a necpaly by se nám na koleje. Čím horší kostky, tím lépe :!: :!:

Napsal: 06.9.2007 9:45
od Jabberwocky
S památkáři je to leckdy složité. Ale na druhu stranu, TT v dlažbě prostě působí líp, i když je vedle asfalt. A staré dlažební kostky se dají použít na tisíc způsobů, jelikož vypadají mnohem lépe než nové, strojně řezané. Nemusejí být ausgerechnet na trati, dalo by se jimi třeba vydláždit náměstí, které chceme upravit a zklidnit. Nebo dvory starých domů. Nebo chodníky. Nebo, nebo, nebo...

Napsal: 06.9.2007 9:13
od Absolut
Já často bojuju s památkářema a s jejich pocitama, jak by věci měly vypadat a tak musím říct, že je moc dobře, že ty kostky prodali :D

Příklady:

Jaký je důvod pro to, aby na Vinohradech bylo zelené zábradlí?

Proč má být TT v dlažbě, když hned vedle se právě předělává silnice z dlažby na živici?

Dobře, trať dáme do dlažby, jaká tam byla v roce 1920 (dle foto), ale proč tedy památkářům vadí převěsy TV na domech, které jsou na té fotce z r. 1920 taky a dokonce na stejném místě?

ATD...

Napsal: 05.9.2007 18:39
od Jabberwocky
Lacko píše:Vybourali jsme tehdy všechny kostky, které vadily provozu a (...) vytrhané kostky jsme prodali do Holandska atd.
Tak to je přesná ukázka toho, jak někteří technicky vzdělaní lidé myslejí. Že by se kostky, když už nejsou potřeba na trati (ať už jsou, nebo nejsou, to teď neřeším), použily zase v Praze, neb mají tu správnou patinu a ošoupanost a daly by se jimi třeba dláždit chodníky, to ho ani nenapadne. Já bych mu ty guldeny nacpal s odpuštěním do ... no, víte kam ;-(

Napsal: 05.9.2007 18:15
od pawel
...a tak pěkně vidíme, kdo začal s "prodejem rodinného stříbra". to by si měli přečíst současní soudruzi. sorry za OT.

Napsal: 05.9.2007 18:10
od P_V
Z rozhovoru s p. Lackem v DPK mě zaujalo originální zdůvodnění BKVizace:

Kromě metra jste udělal spoustu významných kroků, ale mne velice zaujal Váš nápad, jak využít kostky vytrhané z tramvajových tratí…

Máte na mysli tzv. panelizaci tramvajových tratí, kterou jsme provedli, bylo to celých 150 kilometrů a dodnes v plném rozsahu drží. Vybourali jsme tehdy všechny kostky, které vadily provozu a použili jsme maďarský systém, který jsme v plné míře uplatnili. Vytrhané kostky jsme prodali do Holandska, kde jsme za ně dostali guldeny. Holanďané kostky rozřezali a použili je jako obklad u pobřeží moře, protože slaná voda jim rozemílala omítky. Za guldeny jsme koupili šilinky, za které jsme v Anglii koupili výpočetní systém SCENDATA, první nejmodernější počítačové zařízení, které jsme dali Metroprojektu, a tudíž jsme za hodinu byli schopni vyprojektovat to, co by se dělalo jinak půl roku.