Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Zarážky proti putování panelů jsme fotili na Svobodovce a za Divadlem na Fidlovačce. Ve zmíněném esíčku a v oblouku na Ostrčiláku nejsou, za tím si stojím.Absolut píše:Tedy pane MOpe, styďte se, vždyť jsme tam byli spolu ....
p.s. po dnesni sprse u Hanse Wendela přestávám fotit a vrhám se na politiku
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Tedy pane MOpe, styďte se, vždyť jsme tam byli spolu a fotili jsme to a já jsem Vám povídal, co to je. Pane DPmPETe, jste to Vy, kdo mě předevčírem ráno zdravil na Smíchově? Pokud ano, pošlete SZ, ať nehltíme diskusi... spěchal jsem, nebyl čas ani na to se u Vás zastavit a jak tak koukám na tmu za okny, tak dnes tam taky už nepůjdu.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem vyhledal minulou diskuzi o křižovatce je tam i plánek..
viewtopic.php?t=684&postdays=0&postorder=desc&start=105
viewtopic.php?t=684&postdays=0&postorder=desc&start=105
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Bohužel ty zdánlivě nelogické věci v projektech mají často svůj důvod. Zejména ve městě.
Křižovatka na Stírce z 90. let se úplně vybourala proto, že byl obrovský tlak PČR na zlepšení výškového průběhu hlavní komunikace pro IAD, takže se výškově hodně měnila a to jaksi na desce se zabetonovanými pražci nejde udělat. To, co jsi viděl na stavbě při bourání je běžné u všech křižovatek z období kolem 95 - nakonec v srpnu si to zase vychutnáš na Klárově.
Řemeslné provedení Albertova nebudu více komentovat, každý se tam může projít a podívat se sám, zejména bych to doporučoval HURÁ CENZOROVI, co to tady čte (zdravím na Sokolovskou)
Křižovatka na Stírce z 90. let se úplně vybourala proto, že byl obrovský tlak PČR na zlepšení výškového průběhu hlavní komunikace pro IAD, takže se výškově hodně měnila a to jaksi na desce se zabetonovanými pražci nejde udělat. To, co jsi viděl na stavbě při bourání je běžné u všech křižovatek z období kolem 95 - nakonec v srpnu si to zase vychutnáš na Klárově.
Řemeslné provedení Albertova nebudu více komentovat, každý se tam může projít a podívat se sám, zejména bych to doporučoval HURÁ CENZOROVI, co to tady čte (zdravím na Sokolovskou)
Mě se řemeslnické provedení tramvajové křižovatky prostě nelíbí ,protože technologie prováděná firmou Hans Wendel je prostě u mě prasárna,Jedna polovina zalita litým betonem jednolitě až na štěrk z pražcema ,druhá část zasypána živicí a povrch proveden litým asfaltem.Absolut píše:Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).
Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.
Dával sem fotečku jak oni zhotovují izolaci s folie pro eliminaci bludných proudů.Taky se stím nemazlej
U mě tato firma není kvalitní .Kde co zhotovily (Bělohorská-Malý Břevnov-Bílá hora,Prašný most)všude se to houpe.A o Stírce kterou oni zhotovily nebudu radši ani popisovat a celá i z pražcema skončila na skládce,kromě železa.
DPmPET
Ono to je těžký, máš v ruce projekt a toho se musíš držet i když víš, že je to úplná pí*ovina. To si potom člověk říká co je to projektanta, který to kreslil. Samozřejmě, že můžeš se od projektu malinko odchýlit. Pak se také kreslí skutečné provedení podle geodetů. Když tam má být oblouček tak tam prostě být musí.
Teď si vzpomínám, že se kdesi u Karlových Varů rekonstruovala žel trať uprostřed dlouhé roviny, kde se s klidem mohlo jet klidně víc než 160 km/h, ale paní projektantka udělala uprostřed roviny esíčko a tak tam to esíčko bohužel je, i když nikdo z nás nepochopil co tím autor chtěl říct. Tím však nechci říct, že se stavbaři nikdy nezmýlí.
Teď si vzpomínám, že se kdesi u Karlových Varů rekonstruovala žel trať uprostřed dlouhé roviny, kde se s klidem mohlo jet klidně víc než 160 km/h, ale paní projektantka udělala uprostřed roviny esíčko a tak tam to esíčko bohužel je, i když nikdo z nás nepochopil co tím autor chtěl říct. Tím však nechci říct, že se stavbaři nikdy nezmýlí.