Stránka 648 z 659

Napsal: 29.10.2006 20:46
od trainzjohny
DJ LA DÉFENSE píše:Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...
Jo a 21 je půl linka a 13 je čtvrtlinka, bóže ty to vidíš [-o< .

Napsal: 29.10.2006 20:45
od DJ LA DÉFENSE
DavidD píše:No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!
Já se bavil o nákupech autem na Zličín, ale to je fuk...

Napsal: 29.10.2006 20:44
od DJ LA DÉFENSE
trainzjohny píše:Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.
Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...

Napsal: 29.10.2006 20:44
od DavidD
DJ LA DÉFENSE píše:Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.
No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!

Napsal: 29.10.2006 20:42
od trainzjohny
DJ LA DÉFENSE píše:Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.
Sídliště se nerozrůstá (spíš naopak) a tak není nutné nic posilovat. Současný stav je v rámci Prahy normální. A nevím poč hledat něco nového. Jediné co by pomohlo je posílení 180 nebo nějaké adekvátní náhrady (Řepy-Dejvice).

Napsal: 29.10.2006 20:42
od DJ LA DÉFENSE
DavidD píše:Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?
Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.

Napsal: 29.10.2006 20:41
od DJ LA DÉFENSE
trainzjohny píše:A co bys chtěl ubrat ??? Před chvílí trvdíš jak je těch tramvají málo a jak to chce metro a teď zase ubíráš a posíláš to do jakéhosi směru busem. To by mně zajímalo kdo by tím tvým novým busem jezdil, fakt zajímá kam by podle tebe měla vést !?!
Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.

Napsal: 29.10.2006 20:40
od trainzjohny
DJ LA DÉFENSE píše:9 jsou dvě linky, zksute to pochopit, pakliže máme jednotný interval...
Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.

Napsal: 29.10.2006 20:40
od DavidD
DJ LA DÉFENSE píše:Tak je pro ně zbytečné, jezdit nakupovat do center... A prostě v centru je větší frekvence kanceláří a podniků... Tak proto jsem myslel, že VN je větší centrum asi.
Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?

Napsal: 29.10.2006 20:39
od trainzjohny
DJ LA DÉFENSE píše:píšu 7, 9, 9, 10 ne?:
Nevím já tam měl 4, asi nějaká chybička.

Re: TT Vozovna Motol-Sídliště Řepy

Napsal: 29.10.2006 20:38
od DJ LA DÉFENSE
DPmPET píše:Já nevím ale kdyb to bylo u mého DP tak tu tratˇ na rok zavřu.Tramvajové těleso bych hodil k jedné straně,jako kolejivo bych použil kolejnice typu R 65 třídy tvrdosti 18 a navrhl bych otevřené těleso od vozovny Motol až po stanici Hlušičkova,kde by opět těleso za dnešním silničním přejezdem pokračovalo v ose ulice. 8-)
No tak tohle už by za to stálo, to je dobrej nápad.

Napsal: 29.10.2006 20:37
od DJ LA DÉFENSE
Tombus píše:7, 9, 10, 58, 59 - 3 denní a 2 noční, víc toho opravdu není.
9 jsou dvě linky, zksute to pochopit, pakliže máme jednotný interval...

TT Vozovna Motol-Sídliště Řepy

Napsal: 29.10.2006 20:37
od DPmPET
Já nevím ale kdyb to bylo u mého DP tak tu tratˇ na rok zavřu.Tramvajové těleso bych hodil k jedné straně,jako kolejivo bych použil kolejnice typu R 65 třídy tvrdosti 18 a navrhl bych otevřené těleso od vozovny Motol až po stanici Hlušičkova,kde by opět těleso za dnešním silničním přejezdem pokračovalo v ose ulice. 8-)

Napsal: 29.10.2006 20:37
od trainzjohny
DJ LA DÉFENSE píše:Tramvaje do Řep jedzit budou a je to dobře, ale mělo by se ěnco vymyslet s organizací linek. Ubrat jednu tramvajovou a rozšířit nabídku autobusovoou ao třeba nová spojení
A co bys chtěl ubrat ??? Před chvílí trvdíš jak je těch tramvají málo a jak to chce metro a teď zase ubíráš a posíláš to do jakéhosi směru busem. To by mně zajímalo kdo by tím tvým novým busem jezdil, fakt zajímá kam by podle tebe měla vést !?!

Napsal: 29.10.2006 20:36
od DJ LA DÉFENSE
trainzjohny píše:Pak tě můžu ubezpečit že 4 byla v řepích naposledy tuším v roce 2004 při výluce. Jinak od zavedení 10 jezdí na Kotlářku. Když to bereš takhle tak 9+9+10 a ve všední den ve špičce (mimo prázdnin) 7. :wink: Jinak 7 a 9 a 10 nejsou 4 linky. To můžeš říkat že o víkendu jezdí na černokosteleckou dvě linky 11.
píšu 7, 9, 9, 10 ne? Ne nejezdí, jezdí tam jedna linka na Černokosteleckou neb je to solo 2x. Takže, ale tohel jsou 4 linky 7, 9, 9 a 10. :lol: :lol: