Napsal: 20.8.2005 17:58
Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
hluboky srdcovky nejsou udajne quli tomu, aby tam v praglu nezapadla sjeta kola. pritom jsou vsak krizovatky, kde to nevadilo a nekdo tam ty hlubsi dal..Martin Šubrt píše:Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat . Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli . Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat . Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli . Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
jo s tim souhlasim.. presto si myslim, ze se v pristi rekonstrukci zabalzamuje soucasny stav..Martin Šubrt píše:Taky bych upřednostnil razantnější řešení tvého typu . Ale do sítí pod křižovatkou nevidím, do možností rozšířit podchod také ne a navíc nevěřím, že by do toho někdo ty peníze dal. Pokud reálně hrozí, že osy kolejí při blížící se rekonstrukci zůstanou tak, jak jsou, tak se pokousším v rámci možného navrhnout něco, co by šlo udělat téměř za stejné peníze jako rekonstrukce, ale mít z toho nějaký prospěch. Byť ne úplně ideální. Jestli totiž někdo navrhne původní osy a pak to tak opraví, měly by se mu ztráty z opotřebení další roky strhávat z platu . Pak ho tady vedle nás rád pozdravím ve frontě u Naděje .
Taky bych upřednostnil razantnější řešení tvého typu . Ale do sítí pod křižovatkou nevidím, do možností rozšířit podchod také ne a navíc nevěřím, že by do toho někdo ty peníze dal. Pokud reálně hrozí, že osy kolejí při blížící se rekonstrukci zůstanou tak, jak jsou, tak se pokousším v rámci možného navrhnout něco, co by šlo udělat téměř za stejné peníze jako rekonstrukce, ale mít z toho nějaký prospěch. Byť ne úplně ideální. Jestli totiž někdo navrhne původní osy a pak to tak opraví, měly by se mu ztráty z opotřebení další roky strhávat z platu . Pak ho tady vedle nás rád pozdravím ve frontě u Naděje .MOp píše: z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
Prosím vysvětli mi, co znamenají ta čísla, mně ta symbolika nic neříká.DPmPET píše:Já se vám omlouvám protože jsem si spletl jména náměstí.Nevím ale dřív než se postavilo to metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení,směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.Přijatelná je navrhovaná varianta 2.Na Jiraskově náměstí byla dříve konstrukce 3x6rozvětvení.
nerozumim, resp. neverim tomu.DPmPET píše:Dřív než se postavilo metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení, směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.