Stránka 657 z 659

Napsal: 20.8.2005 17:58
od 9001
Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.

Kolejový materiál

Napsal: 15.8.2005 15:56
od DPmPET
Jěště by se to dalo eliminovat přimazáváním okolků a přírub 8-)

Kolejový materiál

Napsal: 15.8.2005 15:54
od DPmPET
Nevím ale kvalita kolejí je velmi špatná a na oblouky nevhodná.Bohužel jediný výrobce v ČR jsou Třinecké železárny.Bohužel ty koleje mají jěště euro normu takže nevím kde se stala chyba.Jednoznačně ty kolejnice by potřebovaly o trochu větší tvrdost.Eliminace opotřebování :vyhoblovat užší žlábky(Asi na šířku žlábku+2mm tolerance)myšleno i na oblouky i kolejový konstrukce.Na jednu stranu když se podíváte na nové křížení tak jsou poměrně široké žlábky takže na jednu stranu se taky není divit že se to křížení za 2.roky tvrdě vyvařuje.Tohle je na dlohou debatu. 8-)

Napsal: 15.8.2005 14:29
od MOp
Martin Šubrt píše:
P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.
hluboky srdcovky nejsou udajne quli tomu, aby tam v praglu nezapadla sjeta kola. pritom jsou vsak krizovatky, kde to nevadilo a nekdo tam ty hlubsi dal..

no a snad si jen muzeme prat, ze se s prichodem porseter zmeni pomer tvrdosti z kolo > kolejnice na kolo < kolejnice

Napsal: 15.8.2005 10:49
od Martin Šubrt
P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.

Napsal: 15.8.2005 10:45
od P_V
M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?

Napsal: 15.8.2005 9:46
od MOp
Martin Šubrt píše:Taky bych upřednostnil razantnější řešení tvého typu :-). Ale do sítí pod křižovatkou nevidím, do možností rozšířit podchod také ne a navíc nevěřím, že by do toho někdo ty peníze dal. Pokud reálně hrozí, že osy kolejí při blížící se rekonstrukci zůstanou tak, jak jsou, tak se pokousším v rámci možného navrhnout něco, co by šlo udělat téměř za stejné peníze jako rekonstrukce, ale mít z toho nějaký prospěch. Byť ne úplně ideální. Jestli totiž někdo navrhne původní osy a pak to tak opraví, měly by se mu ztráty z opotřebení další roky strhávat z platu :-). Pak ho tady vedle nás rád pozdravím ve frontě u Naděje :-).
jo s tim souhlasim.. presto si myslim, ze se v pristi rekonstrukci zabalzamuje soucasny stav..
z hlediska minimalni maximalizace je to tve reseni prijatelne a i by se podle mne dalo sachovat s osovkama tak, aby se nedelalo nic s podchodem metra.

Napsal: 15.8.2005 9:33
od Martin Šubrt
MOp píše: z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
Taky bych upřednostnil razantnější řešení tvého typu :-). Ale do sítí pod křižovatkou nevidím, do možností rozšířit podchod také ne a navíc nevěřím, že by do toho někdo ty peníze dal. Pokud reálně hrozí, že osy kolejí při blížící se rekonstrukci zůstanou tak, jak jsou, tak se pokousším v rámci možného navrhnout něco, co by šlo udělat téměř za stejné peníze jako rekonstrukce, ale mít z toho nějaký prospěch. Byť ne úplně ideální. Jestli totiž někdo navrhne původní osy a pak to tak opraví, měly by se mu ztráty z opotřebení další roky strhávat z platu :-). Pak ho tady vedle nás rád pozdravím ve frontě u Naděje :-).

Projekt Palackého náměstí

Napsal: 13.8.2005 20:39
od DPmPET
Hnědou barvou vyznačena kolejová situace.Směrově je to stejné jako před výstavbou vyústění stanice metra Karlovo náměstí.Dříve ta křižovatka vypadala trošku rovnější a bez těch debilních kontra oblouků 8-)

Kolejová konstrukce-Palackého náměstí

Napsal: 13.8.2005 20:29
od DPmPET
1x16 1=počet konstrukcí 16=počet srdcí v kolejové konstrukci 8-)

Re: Projekt Palackého náměstí

Napsal: 12.8.2005 22:16
od P_V
DPmPET píše:Já se vám omlouvám protože jsem si spletl jména náměstí.Nevím ale dřív než se postavilo to metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení,směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.Přijatelná je navrhovaná varianta 2.Na Jiraskově náměstí byla dříve konstrukce 3x6rozvětvení. 8-)
Prosím vysvětli mi, co znamenají ta čísla, mně ta symbolika nic neříká.

Re: Projekt Palackého náměstí

Napsal: 12.8.2005 22:03
od MOp
DPmPET píše:Dřív než se postavilo metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení, směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.
nerozumim, resp. neverim tomu.

Projekt Palackého náměstí

Napsal: 12.8.2005 20:28
od DPmPET
Nevím ale naši předkové byly lepší frajeři,protože alesponˇ trochu mysleli dopředu.Takže bylo spousta manipulačních tratí které se daly při výlukách používat 8-)

Projekt Palackého náměstí

Napsal: 12.8.2005 20:23
od DPmPET
Já se vám omlouvám protože jsem si spletl jména náměstí.Nevím ale dřív než se postavilo to metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení,směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.Přijatelná je navrhovaná varianta 2.Na Jiraskově náměstí byla dříve konstrukce 3x6rozvětvení. 8-)

Projekt Kolejové konstrukce-Jiráskovo náměstí

Napsal: 12.8.2005 19:16
od DPmPET
Vypadá to sice hezky,ale za 2 roky provozu se ty kolejnice stejně ojedou protože je to vyrobeno s bláta.Myslím že bude i problém ze stropem od podchodu metra 8-)