Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4083
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od P_V » 15.11.2008 19:36

Možná by Praha mohla nějaké ty T3 i darovat, vyšlo by to levněji než šrotace s ekologickým certifikátem.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od Kalič » 15.11.2008 18:58

Nevíte někdo jesti z ohledem konání MS v klasickém lyžování v Liberci příštího roku bude Praha půjčovat nějaké vozi do Liberce a jestli už je rozhodnuto že ano tak které (Wany, nebo jenom R.P).

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.9.2008 14:38

Damir Holas píše:
fricoolinek2 píše:Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?
Cožpak ona už nechytá prach ve vozovně PMDP na Slovanech? :shock:

JJ, je to tak. Jen na Slovanech, ne v areálu Škody Plzeň. Spletel jsem se.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od Damir Holas » 03.9.2008 7:25

fricoolinek2 píše:Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?
Cožpak ona už nechytá prach ve vozovně PMDP na Slovanech? :shock:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.9.2008 3:54

Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od demon » 23.7.2008 11:23

Petr píše:Abychom nebyli všichni velice překvapeni a já pak mohl říkat, že jsem to přece říkal... Zkrátka stav výroby prvního prototypu reálnosti funkčního vzorku nasvědčuje
Pokud by to tak bylo, budu jedině rád, ale od zkompletování prvního prototypu ke skutečně "funkčnímu" bude dost dlouhá cesta. [-o<
Ale na každej pád držim palce...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od Petr » 23.7.2008 7:48

demon píše:(...)
15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
Abychom nebyli všichni velice překvapeni a já pak mohl říkat, že jsem to přece říkal... Zkrátka stav výroby prvního prototypu reálnosti funkčního vzorku nasvědčuje

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.7.2008 23:53

demon píše: 15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
Nicméně to myslím pan Tarant na K-Reportu tak říkal, že by chtěli mít funkční ForCitku na Innotransu... Tak uvidíme... =P~ [-o< 8-[

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od demon » 22.7.2008 23:39

fricoolinek2 píše:Jak by vlastně měl vypadat stav vozového parku k 31.12.2008?
R.P - podle prvotního plánu by mělo být koncem roku víc wleků než wan, což je logicky blbost, takže c'est la vie...
PLF - 8262 bude už v srpnu, o vánocích už by možná mohla být třeba i 8263, pokud skříň přijde podle plánu v září/říjnu,
KTN2 - v 9088 do vánoc nevěřím i přestože v plánu je a střední článek už je připravenej k odvozu, ale první kus...
14T - nemam páru, ale někde to psal Brejšín (edit: ve skutečnosti to tu psal nejvrchnější admin, takže se omlouvám !), tak asi jo,
15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
Naposledy upravil(a) demon dne 23.7.2008 20:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.7.2008 22:16

Jak by vlastně měl vypadat stav vozového parku k 31.12.2008?

T3R.P - Bude už wlčí projekt dokončen a další R.P už půjdou opět do Hloubětína?
T3R.PLF - Rovný tucet (tedy do ev. č. 8262) už by jich být mohl, ne?
KT8D5.RN2P - Stihne se udělat i 9088? Pak už by tu mohly být plné dva tucty nízkých kachen...
14T - Bylo tu psáno, že letos do čísta 9165, takže 55...?
15T - Pokud bude na Innotransu 2008 (23.-26.9.) funkční vzorek, tak co se bude s ním bude dít dále? Vrátí se zpět do Plzně, kde na něm budou prováděna další testy a koncem roku již by mohl testován na pražských tratích jako první pražská 15T s číslem 9501 (nebo možná 9201) či je tato má soukromá vize ohledně 15T příliš utopistická?

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od zdepa » 12.3.2008 0:39

ad admirak - staré vysílačky na tramvajích byly jednak VR 20/50 (používaly i vojáci, SNB a LM), ale pak i novější VR 21. ty byly poruchovější. podle pamětnků byly VR 20/50 u LM již koncem 70.let.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od demon » 11.3.2008 21:18

7080 píše:Na Trojskou mohly ze začátku jen vozy s "horskou" převodovkou Měly trochu poupravené převody, ale pak se od toho upustilo.
Měly dvoustupy z kačen, ale jelikož rozdíl je minimální a navíc je dvojstup hroznej šunt, zase hezky potichu se od toho upustilo.
Dokonce prý byly i snahy o likvidaci dvoustupů a použití hypoidů pod kačeny, ale ztroskotalo to snad na DÚ...

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od 7080 » 11.3.2008 12:41

Absolut píše:Dvojsedačky nebyly jediná úprava, probíhaly taky nějaké další úpravy na vozech. Píše o tom nějaká knížka, já si to nepamatuju a tak nemohu sloužit.
Na Trojskou mohly ze začátku jen vozy s "horskou" převodovkou Měly trochu poupravené převody, ale pak se od toho upustilo.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku

Příspěvek od Absolut » 11.3.2008 12:27

Dvojsedačky nebyly jediná úprava, probíhaly taky nějaké další úpravy na vozech. Píše o tom nějaká knížka, já si to nepamatuju a tak nemohu sloužit.

Padych
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2007 9:22

Re:

Příspěvek od Padych » 11.3.2008 8:28

Béďa Trávníček píše:
fricoolinek2 píše:Který z klasických vozů T3 má rozvržení sedadel 2+1 :?:
3 vozy T3SU ev.č. 7003, 7006, 7018
Z opravdu "klasických" T3 měly sedadla 2 + 1 vozy 6824 a 6836, tehdy patřily do Vokovic. Nevím přesně rok, ale bylo to v době, kdy se dokončovala a uváděla do provozu trať v Trojské ulici. Důvodem úpravy byly úvahy o snížení počtu cestujících a tím snížení hmotnosti plného vozu na této trati s "extrémním" sklonem. Nápad se tehdy neujal, a oba vozy byly po nějaké době (zřejmě po návštěvě ÚD DP) opět předělány na 1 + 1. :roll:

Odpovědět