Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Možná by Praha mohla nějaké ty T3 i darovat, vyšlo by to levněji než šrotace s ekologickým certifikátem.
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Nevíte někdo jesti z ohledem konání MS v klasickém lyžování v Liberci příštího roku bude Praha půjčovat nějaké vozi do Liberce a jestli už je rozhodnuto že ano tak které (Wany, nebo jenom R.P).
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Damir Holas píše:Cožpak ona už nechytá prach ve vozovně PMDP na Slovanech?fricoolinek2 píše:Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?
JJ, je to tak. Jen na Slovanech, ne v areálu Škody Plzeň. Spletel jsem se.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Cožpak ona už nechytá prach ve vozovně PMDP na Slovanech?fricoolinek2 píše:Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Jak se má nyní situace s Vektrou? Stále jen odpočívá v areálu Škody Plzeň?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Pokud by to tak bylo, budu jedině rád, ale od zkompletování prvního prototypu ke skutečně "funkčnímu" bude dost dlouhá cesta.Petr píše:Abychom nebyli všichni velice překvapeni a já pak mohl říkat, že jsem to přece říkal... Zkrátka stav výroby prvního prototypu reálnosti funkčního vzorku nasvědčuje
Ale na každej pád držim palce...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Abychom nebyli všichni velice překvapeni a já pak mohl říkat, že jsem to přece říkal... Zkrátka stav výroby prvního prototypu reálnosti funkčního vzorku nasvědčujedemon píše:(...)
15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Nicméně to myslím pan Tarant na K-Reportu tak říkal, že by chtěli mít funkční ForCitku na Innotransu... Tak uvidíme...demon píše: 15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
R.P - podle prvotního plánu by mělo být koncem roku víc wleků než wan, což je logicky blbost, takže c'est la vie...fricoolinek2 píše:Jak by vlastně měl vypadat stav vozového parku k 31.12.2008?
PLF - 8262 bude už v srpnu, o vánocích už by možná mohla být třeba i 8263, pokud skříň přijde podle plánu v září/říjnu,
KTN2 - v 9088 do vánoc nevěřím i přestože v plánu je a střední článek už je připravenej k odvozu, ale první kus...
14T - nemam páru, ale někde to psal Brejšín (edit: ve skutečnosti to tu psal nejvrchnější admin, takže se omlouvám !), tak asi jo,
15T - utopistická je podle mě už vize funkčního vzorku na Innotransu...
Naposledy upravil(a) demon dne 23.7.2008 20:15, celkem upraveno 1 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Jak by vlastně měl vypadat stav vozového parku k 31.12.2008?
T3R.P - Bude už wlčí projekt dokončen a další R.P už půjdou opět do Hloubětína?
T3R.PLF - Rovný tucet (tedy do ev. č. 8262) už by jich být mohl, ne?
KT8D5.RN2P - Stihne se udělat i 9088? Pak už by tu mohly být plné dva tucty nízkých kachen...
14T - Bylo tu psáno, že letos do čísta 9165, takže 55...?
15T - Pokud bude na Innotransu 2008 (23.-26.9.) funkční vzorek, tak co se bude s ním bude dít dále? Vrátí se zpět do Plzně, kde na něm budou prováděna další testy a koncem roku již by mohl testován na pražských tratích jako první pražská 15T s číslem 9501 (nebo možná 9201) či je tato má soukromá vize ohledně 15T příliš utopistická?
T3R.P - Bude už wlčí projekt dokončen a další R.P už půjdou opět do Hloubětína?
T3R.PLF - Rovný tucet (tedy do ev. č. 8262) už by jich být mohl, ne?
KT8D5.RN2P - Stihne se udělat i 9088? Pak už by tu mohly být plné dva tucty nízkých kachen...
14T - Bylo tu psáno, že letos do čísta 9165, takže 55...?
15T - Pokud bude na Innotransu 2008 (23.-26.9.) funkční vzorek, tak co se bude s ním bude dít dále? Vrátí se zpět do Plzně, kde na něm budou prováděna další testy a koncem roku již by mohl testován na pražských tratích jako první pražská 15T s číslem 9501 (nebo možná 9201) či je tato má soukromá vize ohledně 15T příliš utopistická?
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
ad admirak - staré vysílačky na tramvajích byly jednak VR 20/50 (používaly i vojáci, SNB a LM), ale pak i novější VR 21. ty byly poruchovější. podle pamětnků byly VR 20/50 u LM již koncem 70.let.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Měly dvoustupy z kačen, ale jelikož rozdíl je minimální a navíc je dvojstup hroznej šunt, zase hezky potichu se od toho upustilo.7080 píše:Na Trojskou mohly ze začátku jen vozy s "horskou" převodovkou Měly trochu poupravené převody, ale pak se od toho upustilo.
Dokonce prý byly i snahy o likvidaci dvoustupů a použití hypoidů pod kačeny, ale ztroskotalo to snad na DÚ...
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Na Trojskou mohly ze začátku jen vozy s "horskou" převodovkou Měly trochu poupravené převody, ale pak se od toho upustilo.Absolut píše:Dvojsedačky nebyly jediná úprava, probíhaly taky nějaké další úpravy na vozech. Píše o tom nějaká knížka, já si to nepamatuju a tak nemohu sloužit.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Otázky a odpovědi k vozovému parku
Dvojsedačky nebyly jediná úprava, probíhaly taky nějaké další úpravy na vozech. Píše o tom nějaká knížka, já si to nepamatuju a tak nemohu sloužit.
Re:
Z opravdu "klasických" T3 měly sedadla 2 + 1 vozy 6824 a 6836, tehdy patřily do Vokovic. Nevím přesně rok, ale bylo to v době, kdy se dokončovala a uváděla do provozu trať v Trojské ulici. Důvodem úpravy byly úvahy o snížení počtu cestujících a tím snížení hmotnosti plného vozu na této trati s "extrémním" sklonem. Nápad se tehdy neujal, a oba vozy byly po nějaké době (zřejmě po návštěvě ÚD DP) opět předělány na 1 + 1.Béďa Trávníček píše:3 vozy T3SU ev.č. 7003, 7006, 7018fricoolinek2 píše:Který z klasických vozů T3 má rozvržení sedadel 2+1