Problém žádnej, ale zase to číslo by bylo jiné než 480:2 - páč RP levnější než wana. Vyšlo by to asi na víc jak 500 souprav!9001 píše:A jaký by byl problém k nim přelakovat R.P
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A jaký by byl problém k nim přelakovat R.PMM-Mikulovsky píše:Wany ovšem vzájemně nespřahujeme! Takže správně je 480 wan je za stejnou částku ja 60 barakůd/poršat/vetřelců/pojízdných železářství-příborníků...gabuliatko píše:cca 200 souprav, hmm, díky
Pravdou zase ale je když vidím 15T tak by wanizace asi nebyla ta pravá cesta na dlouhodobé řešení. Kdyby jsme se třeba někdy dočkali nové generace wany, tak bych ji viděl jako doplnění flotily 15T na solo linky a víkendový provoz, aby se i tam dosáhlo NP.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Wany ovšem vzájemně nespřahujeme! Takže správně je 480 wan je za stejnou částku ja 60 barakůd/poršat/vetřelců/pojízdných železářství-příborníků...gabuliatko píše:cca 200 souprav, hmm, díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
cca 200 souprav, hmm, díkyMF píše:60mega x 60ks deleno cca 7,5 mega se rovna poctu wan.gabuliatko píše:tušíte někdo kolik by bylo wan místo 60 vetřelců ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nedělalo se teď něco na 9161? Při výjezdu Barrandova by se v ní mohl dělat mikrochirurgický zákrok.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
60mega x 60ks deleno cca 7,5 mega se rovna poctu wan.gabuliatko píše:tušíte někdo kolik by bylo wan místo 60 vetřelců ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
tušíte někdo kolik by bylo wan místo 60 vetřelců ?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MŠ: To je pravda. Mě se moc nelíbí ani jeden nátěr, nicméně jsem si zvykl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
koci: Ovšem s tím, že jste též lepší, než ten pražský nátěr
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MŠ: U nás v Brně to není o moc jiný.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
manta: Je všeobecně známo, že cokoliv namalovaného na 14T je hezčí než pražský nátěr
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Ten černej pruh na čele mi přijde trochu rušivej, ale jinak se mi to mooc líbímanta píše:jak by vypadala 14T v červeno-šedo-černém barevném schématu vozů 15T. U čela jsem se zkusil inspirovat i brněnskou verzí nátěru.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Zdravím ve spolek,
trochu jsem sám sebe překvapil zjištěním, že se mi víc líbí 14T s jakoukoliv reklamou, než v základním nátěru. Nakonec jsem se odhodlal ke grafickému pokusu - jak by vypadala 14T v červeno-šedo-černém barevném schématu vozů 15T. U čela jsem se zkusil inspirovat i brněnskou verzí nátěru.
Sebekriticky uznávám, že obrázek vypadá, jako by tramvaj někdo obešel s fixou. Čelo pak připomíná černocha s odulým spodním rtem a rudou rtěnkou.
trochu jsem sám sebe překvapil zjištěním, že se mi víc líbí 14T s jakoukoliv reklamou, než v základním nátěru. Nakonec jsem se odhodlal ke grafickému pokusu - jak by vypadala 14T v červeno-šedo-černém barevném schématu vozů 15T. U čela jsem se zkusil inspirovat i brněnskou verzí nátěru.
Sebekriticky uznávám, že obrázek vypadá, jako by tramvaj někdo obešel s fixou. Čelo pak připomíná černocha s odulým spodním rtem a rudou rtěnkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Trošku s křížkem po funuse. 9112 je jediný vůz, který tohle cca rok má a navíc již dávno bylo rozhodnuto, že zůstanou zrcátka ve stávajícím umístění ve středu.MM-Mikulovsky píše:Už to tu někdo někdy zmiňoval, ale dosud jsem to měl možnost vidět dnes podruhé (a poprvé jsem neměl žádnou možnost zadokumentování, páč na svačinaření často chodím bez fotoaparátu - dnes jsem to blejskl alespoň mobilem):
Na voze 9112 (s CVR BBC) bylo v kabině řidiče přidáno druhé vnitřní zpětné zrcátko vpravo (viz. přiložené foto) - cca do místa, v němž je běžně (většinou jediné) ve všech kusech (variantách) T3, T6 (má druhé vlevo - hodí se na sledování panelu za zády) a KT. Po zkušenosti s tím novým ve 14T jsem rozhodně pro co nejrychlejší demontování těch původních přímo uprostřed a současnou instalaci v nové poloze vpravo!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Už to tu někdo někdy zmiňoval, ale dosud jsem to měl možnost vidět dnes podruhé (a poprvé jsem neměl žádnou možnost zadokumentování, páč na svačinaření často chodím bez fotoaparátu - dnes jsem to blejskl alespoň mobilem):
Na voze 9112 (s CVR BBC) bylo v kabině řidiče přidáno druhé vnitřní zpětné zrcátko vpravo (viz. přiložené foto) - cca do místa, v němž je běžně (většinou jediné) ve všech kusech (variantách) T3, T6 (má druhé vlevo - hodí se na sledování panelu za zády) a KT. Po zkušenosti s tím novým ve 14T jsem rozhodně pro co nejrychlejší demontování těch původních přímo uprostřed a současnou instalaci v nové poloze vpravo!
Na voze 9112 (s CVR BBC) bylo v kabině řidiče přidáno druhé vnitřní zpětné zrcátko vpravo (viz. přiložené foto) - cca do místa, v němž je běžně (většinou jediné) ve všech kusech (variantách) T3, T6 (má druhé vlevo - hodí se na sledování panelu za zády) a KT. Po zkušenosti s tím novým ve 14T jsem rozhodně pro co nejrychlejší demontování těch původních přímo uprostřed a současnou instalaci v nové poloze vpravo!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.