Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
BerryML: Jasně, ale zrovna 8233 a 8307 byly v okamžiku rozhodnutí o zastavení PO v podstatě ve stavu dokončené PO, zbývalo u nich dodělat interier a nějaké drobnosti. Tak se aspoň neudělaly ty plenty.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Bohužel, jak psal Demon, PO skončily, takže už jen PÚ = bez plent. Uvidíme jak to bude s digitálama...
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
8233 to má 100% . Ta je bez plent, a po PO... Minule jsem jí viděl s něčím v soupravě, a divil jsem se, že Pankrác zase perlí s novou a se starou herkou, a nakonec jsem si všiml, že je po PO, ale bez plentAbsolut píše:Já mám pocit, že už bez plent jezdí po PO 8233 a 8307.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Ústřední dílny
Já mám pocit, že už bez plent jezdí po PO 8233 a 8307.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
8318 co nevidět vyrazí z ÚDu na PA. Jinak je to nejspíš první PO vůz, který nedostal plenty. ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 7144 (VO), 8052 (SA), 8097 (HL), 8312 (PA), 8517 (KO), 8613 (SA), 8657 (MO),
na MO 7008 (SA), 7163, 7185, 7186 (VO), 7237, 7262, 7269 (ŽI), 8158, 8176, 8268, 8269 (VO), 8361, 8365 (PA), 8538 (KO), 8651 (SA), 8663, 8687, 8703, 8704 (MO), 8711, 8727 (ŽI), 9142, 9155 (MO), 9207 (PA).
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7001, 7064, 7079, 7124, 7144, 7184, 7198, 7235, 7255, 7256, 7257, 8052, 8065, 8067, 8074, 8097, 8098, 8175, 8176, 8312, 8493, 8496, 8497, 8498, 8517, 8601, 8613, 8645, 8657, 8673, 8720, 9020, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 7185, 8165, 8538, 8613, 8634, 8651, 8711, 8713, 8727, 9155,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.
na PÚ 7144 (VO), 8052 (SA), 8097 (HL), 8312 (PA), 8517 (KO), 8613 (SA), 8657 (MO),
na MO 7008 (SA), 7163, 7185, 7186 (VO), 7237, 7262, 7269 (ŽI), 8158, 8176, 8268, 8269 (VO), 8361, 8365 (PA), 8538 (KO), 8651 (SA), 8663, 8687, 8703, 8704 (MO), 8711, 8727 (ŽI), 9142, 9155 (MO), 9207 (PA).
V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7001, 7064, 7079, 7124, 7144, 7184, 7198, 7235, 7255, 7256, 7257, 8052, 8065, 8067, 8074, 8097, 8098, 8175, 8176, 8312, 8493, 8496, 8497, 8498, 8517, 8601, 8613, 8645, 8657, 8673, 8720, 9020, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 7185, 8165, 8538, 8613, 8634, 8651, 8711, 8713, 8727, 9155,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.
Re: Ústřední dílny
No jistě,todle.Škoda,že se skoro nepoužívá.Když nám ukradli propojovací lano(na dráze)u tlumivek,tak cajti co to přijeli ohledávat se nám snažili nacpat,že se jedná jen o kus mědi,kterej vlastně neni potřeba.Na tvrzení,že se jedná o obecně prospěšný zařízení se tvářili,že nerozumněj.A když jsme řekli,že jen izolák+nový lano vyjde cca na 30k,tak jen kroutili hlavama.Asi si mysleli že to je tak za 200-300KčFořtík píše:Škoda na tramvaji nemusí nikoho zajímat, máme tu ten spešl paragraf o poškozování obecně prospěšné věci.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Škoda na tramvaji nemusí nikoho zajímat, máme tu ten spešl paragraf o poškozování obecně prospěšné věci. ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Smím se zeptat jaký to bude mít efekt? Sice ho dostihnou, ale škoda na tramvaji, která půjde druhý den do šrotu? Udělají bubu, dostane pokutu a konec.P_V píše:To vypadá jako byste se na nějaký exces těšili, že furt hledáte důvody proč by to nešlo. Podle gabuliatka zřejmě řidič ohozené tramvaje strážníky vypustí ven až po konzultaci s dispečerem, ne?Řekl bych, že trénovaný strážník ten náskok od brzdné vzdálenosti hravě překoná, a dojde-li k incidentu v nějakém zastavovacím místě (což předpokládám, za rychlé jízdy se špatně vandalizuje), tak ani to nemusí.
Opravdu to má cenu pro šotouše a normální lidi zamáčknou slzu a to je tak vše, ale ta se nedá vyčíslit.
Re: Ústřední dílny
Vývoj pochopitelně nezastavíš, ten konec klasik jednou musí přijít, ale nezatracujme a nebagatelizujme je, český podíl na jejich vývoji a rozšíření je rozhodně největší a přispěl výrazně k modernizaci MHD v Evropě. I když určitě někdo přijde s názorem, že jen té východní, ale ta západní byla k tramvajím v řadě měst macešská a dnes se k nim pracně vrací, i když v jiné úrovni. Nedaleko nás jsou města, kde se udržely ruční kontroléry do nedávné minulosti a zrychlovačové vozy nám i záviděli.
Takže ano, budou končit, ale doufejme že důstojně a přiznejme jim jejich zásluhu na zachování tramvajových provozů u nás.
Takže ano, budou končit, ale doufejme že důstojně a přiznejme jim jejich zásluhu na zachování tramvajových provozů u nás.
Re: Ústřední dílny
Naprostý souhlas, když jsem se ptal při mém bloku o dopravě studentů, kolik odhadují, že jezdí v Praze tramvají T3 - tipy se pohybovali ve stovkách, kolem 500pawel píše:já budu oslavovat až v momentě, kdy zmizí všechny vozy s ev.č. od 8106 dolů. konec "klasik" T3 zajímá jen šotouše - z pohledu cestujících totiž "staré tramvaje" budou jezdit dál - viz třeba linka 22, kde lamináty tvoří naprostou většinu spojů a konec klasik na tom vůbec nic nezmění. a nakonec T3M jsou reálně často ještě starší než ona 6957. takže na předání žezla vozům 15T bych ještě pár let počkal.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Ústřední dílny
já budu oslavovat až v momentě, kdy zmizí všechny vozy s ev.č. od 8106 dolů. konec "klasik" T3 zajímá jen šotouše - z pohledu cestujících totiž "staré tramvaje" budou jezdit dál - viz třeba linka 22, kde lamináty tvoří naprostou většinu spojů a konec klasik na tom vůbec nic nezmění. a nakonec T3M jsou reálně často ještě starší než ona 6957. takže na předání žezla vozům 15T bych ještě pár let počkal.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Ústřední dílny
Stíhání výtržníků je policejní chleba. Místo lokomotivy si představte T3
http://www.youtube.com/watch?v=Sx9Tovev ... re=related
![zebrovoky :devilsmokin](./images/smilies/devilsmokin.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=Sx9Tovev ... re=related
Re: Ústřední dílny
To vypadá jako byste se na nějaký exces těšili, že furt hledáte důvody proč by to nešlo. Podle gabuliatka zřejmě řidič ohozené tramvaje strážníky vypustí ven až po konzultaci s dispečerem, ne?
Řekl bych, že trénovaný strážník ten náskok od brzdné vzdálenosti hravě překoná, a dojde-li k incidentu v nějakém zastavovacím místě (což předpokládám, za rychlé jízdy se špatně vandalizuje), tak ani to nemusí.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Ústřední dílny
to bude mít ale výtržník docela náskokP_V píše:... píšu uvnitř, to jako znamená, že budou viditelně sedět v tramvaji, připraveni vyběhnout za výtržníkem ...
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)