Ústřední dílny

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 11.4.2011 15:04

BerryML: Jasně, ale zrovna 8233 a 8307 byly v okamžiku rozhodnutí o zastavení PO v podstatě ve stavu dokončené PO, zbývalo u nich dodělat interier a nějaké drobnosti. Tak se aspoň neudělaly ty plenty.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od BerryML » 11.4.2011 14:51

Bohužel, jak psal Demon, PO skončily, takže už jen PÚ = bez plent. Uvidíme jak to bude s digitálama...

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od tramvajka » 11.4.2011 14:30

Absolut píše:Já mám pocit, že už bez plent jezdí po PO 8233 a 8307.
8233 to má 100% . Ta je bez plent, a po PO... Minule jsem jí viděl s něčím v soupravě, a divil jsem se, že Pankrác zase perlí s novou a se starou herkou, a nakonec jsem si všiml, že je po PO, ale bez plent :lol: .

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Absolut » 11.4.2011 13:30

Já mám pocit, že už bez plent jezdí po PO 8233 a 8307.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Fořtík » 11.4.2011 11:03

8318 co nevidět vyrazí z ÚDu na PA. Jinak je to nejspíš první PO vůz, který nedostal plenty. ;-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od demon » 10.4.2011 23:51

Tento týden se v dílnách objevily:
na PÚ 7144 (VO), 8052 (SA), 8097 (HL), 8312 (PA), 8517 (KO), 8613 (SA), 8657 (MO),
na MO 7008 (SA), 7163, 7185, 7186 (VO), 7237, 7262, 7269 (ŽI), 8158, 8176, 8268, 8269 (VO), 8361, 8365 (PA), 8538 (KO), 8651 (SA), 8663, 8687, 8703, 8704 (MO), 8711, 8727 (ŽI), 9142, 9155 (MO), 9207 (PA).

V dílnách aktuálně zůstávají:
na PÚ 7001, 7064, 7079, 7124, 7144, 7184, 7198, 7235, 7255, 7256, 7257, 8052, 8065, 8067, 8074, 8097, 8098, 8175, 8176, 8312, 8493, 8496, 8497, 8498, 8517, 8601, 8613, 8645, 8657, 8673, 8720, 9020, 9116, 9118, 9122,
na PO 8223, 8303, 8308, 8309, 8311, 8318, 8336, 8337,
na GO 9007->9057, 9015->9065, 9039->9089, 9044->9094,
na MO 7185, 8165, 8538, 8613, 8634, 8651, 8711, 8713, 8727, 9155,
odstavené 6813, 6816, 6821, 6862, 7042, 7098, 7138, 7196, 7215, 8034, 8035, 8040.

maayaa
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 16.12.2009 0:30

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od maayaa » 06.4.2011 0:23

Fořtík píše:Škoda na tramvaji nemusí nikoho zajímat, máme tu ten spešl paragraf o poškozování obecně prospěšné věci. ;-)
No jistě,todle.Škoda,že se skoro nepoužívá.Když nám ukradli propojovací lano(na dráze)u tlumivek,tak cajti co to přijeli ohledávat se nám snažili nacpat,že se jedná jen o kus mědi,kterej vlastně neni potřeba.Na tvrzení,že se jedná o obecně prospěšný zařízení se tvářili,že nerozumněj.A když jsme řekli,že jen izolák+nový lano vyjde cca na 30k,tak jen kroutili hlavama.Asi si mysleli že to je tak za 200-300Kč

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Fořtík » 05.4.2011 3:38

Škoda na tramvaji nemusí nikoho zajímat, máme tu ten spešl paragraf o poškozování obecně prospěšné věci. ;-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od 9001 » 04.4.2011 21:46

P_V píše:To vypadá jako byste se na nějaký exces těšili, že furt hledáte důvody proč by to nešlo. Podle gabuliatka zřejmě řidič ohozené tramvaje strážníky vypustí ven až po konzultaci s dispečerem, ne? #-o Řekl bych, že trénovaný strážník ten náskok od brzdné vzdálenosti hravě překoná, a dojde-li k incidentu v nějakém zastavovacím místě (což předpokládám, za rychlé jízdy se špatně vandalizuje), tak ani to nemusí.
Smím se zeptat jaký to bude mít efekt? Sice ho dostihnou, ale škoda na tramvaji, která půjde druhý den do šrotu? Udělají bubu, dostane pokutu a konec.
Opravdu to má cenu pro šotouše a normální lidi zamáčknou slzu a to je tak vše, ale ta se nedá vyčíslit.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od vláčky87 » 04.4.2011 21:18

Vývoj pochopitelně nezastavíš, ten konec klasik jednou musí přijít, ale nezatracujme a nebagatelizujme je, český podíl na jejich vývoji a rozšíření je rozhodně největší a přispěl výrazně k modernizaci MHD v Evropě. I když určitě někdo přijde s názorem, že jen té východní, ale ta západní byla k tramvajím v řadě měst macešská a dnes se k nim pracně vrací, i když v jiné úrovni. Nedaleko nás jsou města, kde se udržely ruční kontroléry do nedávné minulosti a zrychlovačové vozy nám i záviděli.
Takže ano, budou končit, ale doufejme že důstojně a přiznejme jim jejich zásluhu na zachování tramvajových provozů u nás.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od OMH » 04.4.2011 21:02

pawel píše:já budu oslavovat až v momentě, kdy zmizí všechny vozy s ev.č. od 8106 dolů. konec "klasik" T3 zajímá jen šotouše - z pohledu cestujících totiž "staré tramvaje" budou jezdit dál - viz třeba linka 22, kde lamináty tvoří naprostou většinu spojů a konec klasik na tom vůbec nic nezmění. a nakonec T3M jsou reálně často ještě starší než ona 6957. takže na předání žezla vozům 15T bych ještě pár let počkal.
Naprostý souhlas, když jsem se ptal při mém bloku o dopravě studentů, kolik odhadují, že jezdí v Praze tramvají T3 - tipy se pohybovali ve stovkách, kolem 500 ;) Třeba rekonstrukce rozeznají jen díky sedadlům, digitransparentu a DVC, jinak to je pro ně pořád stejná tramvaj T3;)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od pawel » 04.4.2011 20:40

já budu oslavovat až v momentě, kdy zmizí všechny vozy s ev.č. od 8106 dolů. konec "klasik" T3 zajímá jen šotouše - z pohledu cestujících totiž "staré tramvaje" budou jezdit dál - viz třeba linka 22, kde lamináty tvoří naprostou většinu spojů a konec klasik na tom vůbec nic nezmění. a nakonec T3M jsou reálně často ještě starší než ona 6957. takže na předání žezla vozům 15T bych ještě pár let počkal.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od Jabberwocky » 04.4.2011 19:53

Stíhání výtržníků je policejní chleba. Místo lokomotivy si představte T3 :devilsmokin
http://www.youtube.com/watch?v=Sx9Tovev ... re=related

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od P_V » 04.4.2011 19:30

To vypadá jako byste se na nějaký exces těšili, že furt hledáte důvody proč by to nešlo. Podle gabuliatka zřejmě řidič ohozené tramvaje strážníky vypustí ven až po konzultaci s dispečerem, ne? #-o Řekl bych, že trénovaný strážník ten náskok od brzdné vzdálenosti hravě překoná, a dojde-li k incidentu v nějakém zastavovacím místě (což předpokládám, za rychlé jízdy se špatně vandalizuje), tak ani to nemusí.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Ústřední dílny

Příspěvek od gabuliatko » 04.4.2011 18:59

P_V píše:... píšu uvnitř, to jako znamená, že budou viditelně sedět v tramvaji, připraveni vyběhnout za výtržníkem ...
to bude mít ale výtržník docela náskok #-o

Odpovědět