T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A přitom je to celkem nové foto - listopad 1996.
Jo a ty vozy s převodovkami s dvoustupňovými horskými převody byly 6824 a 6839.
Jo a ty vozy s převodovkami s dvoustupňovými horskými převody byly 6824 a 6839.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Dík. Já jen mě to tak napadlo, když jsem to četl. Já jsem si i pročítal jednu brořuru o T3 a nějak jsem tam ty čísla nenašel.
PS: Foto má krásný historický nádech (6092, Panelová Trojská, Budka, ... )
PS: Foto má krásný historický nádech (6092, Panelová Trojská, Budka, ... )
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Vojta Tramvaj: Čísla z hlavy nevím, vím kde je dohledat, ale ta knížka není v současné době ve stejném bytě, jako já. Stanoviště mám někde na fotce, ale opět fotky nejsou v tomto PC, ze kterého píšu....
Kus stanoviště je vidět na fotce v příloze, kde ovšem objektem fotografovaným byla 6092 na d-5.
Kus stanoviště je vidět na fotce v příloze, kde ovšem objektem fotografovaným byla 6092 na d-5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Co si pamatuji, tak to byly asi 2 KO soupravy T3, (jezdily na 17) než se přišlo na to, že to je zbytečné.
Zde se v případě výpadku signalizace řidiči telefonicky (polní telefon) hlásili, bo v úseku nesměla být víc jak 1 souprava (směrem nahoru 1 úsek, dolu 2 úseky). Teoreticky se nesmělo směrem nahoru zastavit, ale prakticky jsem to několikrát zažil (typicky za popelářema) a nic se nestalo.
Zde se v případě výpadku signalizace řidiči telefonicky (polní telefon) hlásili, bo v úseku nesměla být víc jak 1 souprava (směrem nahoru 1 úsek, dolu 2 úseky). Teoreticky se nesmělo směrem nahoru zastavit, ale prakticky jsem to několikrát zažil (typicky za popelářema) a nic se nestalo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Vojta: Dovolím si z části odpovědet. Na Trojské je vidět betonový pozůstatek cca v 2/3 tratě.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Když jsme u toho uspořádání 2+1, tak mám otázku mířenou nejvíce asi na Absoluta. Které vozy byly uzpůsobeny na trať o podélném sklonu 8% sedačkamí 2+1 a převodem 1:8,77. Čtu si totiž D 1/2 z roku 1987 a tak mě to napadlo se zeptat.
PS: Stanoviště dispečerské bylo kde?
PS: Stanoviště dispečerské bylo kde?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Na Pankráci byla svého času celorůžová 7202+7203 a taky prý občas vadila.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
chemik: Ale prý když byly růžová BBC tak se našlo pár řidičů na Žižkově co jim to vadilo
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pardón, ale já bych chtěl mít vaše starosti... Kdybych měl řešit, co tramvaj, kterou zrovna řídím, má za minulost, tak bych byl asi zralej na cvokaře. Zaplať bůh, že 19/20 řidičů, včetně mě, to neřeší a berou tramvaj jenom jako výrobní prostředek...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
7105: Třeba právě to bude mít větší prodejnost.
Ted vážně. Jak tu píšou ostatní. V Praze by se asi dlouho hledala tramvaj T3, která na sobě nemá nějaký průser. At je větší nehoda se zraněním, povalení nebo uváděný infarkt a nevím co ještě...
Ted vážně. Jak tu píšou ostatní. V Praze by se asi dlouho hledala tramvaj T3, která na sobě nemá nějaký průser. At je větší nehoda se zraněním, povalení nebo uváděný infarkt a nevím co ještě...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Hlavně nepočítej ciferný součet evidenčního čísla a neděl ho třema abys mohl výsledek záhy opět třikrát zapsat za sebe! Vyšlo by ti Satanovo číslo a to kdyby se to dozvěděla Nova, do konce roku by nás krmila rozhovory s numerology a tím bychom přišli o zvířátka na závěr! A teď bez ironie: Není to jedno? S tímhle přístupem bych nesměl nikdy projet přes Nuselský most, natož Nuslemi nebo si sednout na lavičku na Karláku.7105 píše: Mne zase mrzí, že pro komerční jízdy vybrali právě 6921 - nic proti tramvaji samotné, ale vždyť se tam loni vraždilo! Kdybych si objednával komerční jízdu, určitě bych nechtěl projížďku "tramvají smrti".
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Mně to teda stejný nepřipadá. Krom toho - nikdo senzaci z evidenčního čísla nedělal, všechna média uváděla linku 22. O nějaký 6921 nebyla řeč.nick píše:Čekal jsem, jestli tohle někdo nevytáhne a je to tady To je stejný jako kdyby novináři věděli, že například v 6957 zemřel cestující na infarkt a udělají z toho taky senzaci, že například vůz 6852 pětkrát přejel cestující za celou dobu v provozu, ale nikde o tom nebyla zmínka a i kdyby byla, tak kolik lidí, co si objedná komerční jízdu zkoumá, co je veze za vůz kromě typu?7105 píše:Mne zase mrzí, že pro komerční jízdy vybrali právě 6921 - nic proti tramvaji samotné, ale vždyť se tam loni vraždilo! Kdybych si objednával komerční jízdu, určitě bych nechtěl projížďku "tramvají smrti". Zvlášť, když bylo dost jiných klasik na výběr.
Mě spíš mrzí, že se nedochová typická původní souprava z 90.let SUCS(příp.SU v uspořádání sedaček 2+1)+T3 s otevřenou kabinkou, ale to se nedá nic dělat.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
smazáno
Naposledy upravil(a) nick dne 06.4.2013 13:27, celkem upraveno 1 x.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Absolut: díky
Mne zase mrzí, že pro komerční jízdy vybrali právě 6921 - nic proti tramvaji samotné, ale vždyť se tam loni vraždilo! Kdybych si objednával komerční jízdu, určitě bych nechtěl projížďku "tramvají smrti". Zvlášť, když bylo dost jiných klasik na výběr.
Mne zase mrzí, že pro komerční jízdy vybrali právě 6921 - nic proti tramvaji samotné, ale vždyť se tam loni vraždilo! Kdybych si objednával komerční jízdu, určitě bych nechtěl projížďku "tramvají smrti". Zvlášť, když bylo dost jiných klasik na výběr.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Mě spíš mrzí, že neprošlo něco se starou kabinkou, ale důvody chápu a respektuji. Na té 6921 pokud vím rozšířené PÚ.