Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Když DP podává cestujícím informace dvěma způsoby, tak oba mají obsahovat stejné instrukce - označník však radí "přestupte na Stírka ZC" a hlášení ve voze "přestupte na následující zastávce Kobylisy ZC"!
Navíc ze stavebních podob oněch dvou zastávek je výhodnější přestupovat na 100% bezbariérové Kobylisy ZC.
Navíc ze stavebních podob oněch dvou zastávek je výhodnější přestupovat na 100% bezbariérové Kobylisy ZC.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
A co je na oznacniku spatne? nerozumim..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Kde udělali soudruzi při navigování cestujících zase chybu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
No při mé včerejší premiéře na l.17 končící u vozovny KO jsem zpozoroval, že:
1.) Někteří KO kolegové jsou natvrdlí a když se jim přesně neřeknou čísla linek u nichž nemají při zátahu používat inverzní číslo, protože jedou jmenovitě přes všechny pravidelné zastávky linky, tak jej použijí - jako na l.17 (což je 100% totožná situace s pravidelnou dosavadní situací na l.14) či na l.3 (= dosavadní pravidelné situaci na l.24).
2.) Pro výše uvedené pochybení mám ovšem omluvení (nejen zde známé, že DP neinformoval cestující o významu inverzního čísla) - jedná se o skutečnost, že odpovědní špatně naprogramovali zátahový kód z l.17 do KO = byť vlak jede celou trasu linky, tak má uvedeno slovo "vozovna" inverzně, což už bylo na dosavadních l.14 a 18 zrušeno.
1.) Někteří KO kolegové jsou natvrdlí a když se jim přesně neřeknou čísla linek u nichž nemají při zátahu používat inverzní číslo, protože jedou jmenovitě přes všechny pravidelné zastávky linky, tak jej použijí - jako na l.17 (což je 100% totožná situace s pravidelnou dosavadní situací na l.14) či na l.3 (= dosavadní pravidelné situaci na l.24).
2.) Pro výše uvedené pochybení mám ovšem omluvení (nejen zde známé, že DP neinformoval cestující o významu inverzního čísla) - jedná se o skutečnost, že odpovědní špatně naprogramovali zátahový kód z l.17 do KO = byť vlak jede celou trasu linky, tak má uvedeno slovo "vozovna" inverzně, což už bylo na dosavadních l.14 a 18 zrušeno.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 04.8.2012 12:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Orientační a informační systémy
smazáno
Naposledy upravil(a) nick dne 06.4.2013 13:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Orientační a informační systémy
To že to je za sklem, ještě neznamená, že to nemůže být vandalismus ...mirek píše:To není vandalismus. Je to za sklem, dolepené na původní papír, který se nikdo neobtěžoval vyměnit za aktuální. Po pár dnech, co na to svítilo slunce, se to všude odloupalo.Petrpes píše:V rámci šotoušské pomoci DPP jste to raději mohli napravit, místo propagování vandalismu na webu...:]
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Re: Orientační a informační systémy
To není vandalismus. Je to za sklem, dolepené na původní papír, který se nikdo neobtěžoval vyměnit za aktuální. Po pár dnech, co na to svítilo slunce, se to všude odloupalo.Petrpes píše:V rámci šotoušské pomoci DPP jste to raději mohli napravit, místo propagování vandalismu na webu...:]
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
V rámci šotoušské pomoci DPP jste to raději mohli napravit, místo propagování vandalismu na webu...:]
Re: Orientační a informační systémy
A to fakt přikládáte pracovníkům zastávkové péči?Filip8399 píše:Podobná situace na více barrandovských zastávkách. Časem dodám fotky.mirek píše:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Orientační a informační systémy
Podobná situace na více barrandovských zastávkách. Časem dodám fotky.mirek píše:
Re: Orientační a informační systémy
smazáno
Naposledy upravil(a) nick dne 06.4.2013 13:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Orientační a informační systémy
hodlá někdy dpp řešit situaci ukazatele odjezdů na zastávce malostranská? vyskytuji se tam velmi často a za poslední 3/4 roku fungují max. tak ve 25% případů. je to ostuda.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
gabuliatko: Nechci si hrát na boha - jen se nebojím (narozdíl od mnohých nejen kolegů, ale vůbec spoluobčanů ČR) využívat svá práva!
= kočárky beru dokud se vlezou a to i jinými než určenými dveřmi - mimo těch jimiž se nevlezou, respektive jen s rizikem poškození kočáru/jeho obsahu či TRAM, z důvodu úzkosti jich či schodů za nimu (1. dveří u T3, T6 a KT a zadních dveří u 14T a KT) či jejich rozdělení madlem na dvě úzké poloviny (prostřední v T6 a v KT 2. se 4. dveřmi) - určitě jsem již vezl zároveň i alespoň 6 kočárů dokonce v sóle (o soupravě/KB nemluvě) = srovnatelné s tím "tvým" SOREM
= cyklisty neberu (přesně dle znění SPP)
a) na plošiny již (byť jen částečně) obsazené kočáry či vozíky
b) ve směru DC V ČI I MIMO POVOLENÉ ÚSEKY TT V DOBĚ/ÚSEKU ZVÝŠENÉ PŘEPRAVNÍ POPTÁVKY (jako nedávno jeden neúspěšně snažící se o schování v davu na Vinohradské tržnici DC mezi 13. a 15. hod.) - ovšem na druhou stranu, pokud je cyklista slušný (= dá znamení/poprosí) vezmu jej v povolených úsecích (případně těsně před nimi) i mimo povolený čas, když to (ne)obsazenost TRAM umožňuje (proč nevzít při malém obsazení spoje v poledním sedle či i ranní špičce na Sídl. Modřany/Barrandov a to třeba už z Nádr. Braník / Plzeňky, když sotva spoj naplním - páč zrovna "nikdo nejezdí" či "jen všichni" opačným směrem) - TRAM a VLAK (VČETNĚ "tvého" ŠUKAFÓNU) MAJÍ (DLE SPP) JINÉ PODMÍNKY PRO NALOŽENÍ KOL A HLAVNĚ JINÉ ZÁBRZDNÉ VLASTNOSTI (prudkost nouzového brždění a v neposlední řadě předpokládatelné riziko jeho použití)!!!
Z právě uvedeného důvodu se nebojím svá práva, ohledně "nákladu vozu" využívat, páč mne to může zachránit před nutností vykonat mé povinnosti - např. podávat první pomoc či "jen" sepisovat záznam o škodě! SPP mi ty práva dávala a dávají, jen nelogicky v některých drobnostech dosud i nyní trochu nepřesně - a pouze prosazuji zjasnění jejich formulace. V tomto kontextu (nedávno tu na TF porbírané) nedojíždění BUS MHD (zejména NP) k nástupním hranám zastávek, páč řidič by tím riskoval prodření kol a jejich následné plné uhrazení "ze svého", musí dle tebe být ještě větší "jejich boha rovnost"!
= kočárky beru dokud se vlezou a to i jinými než určenými dveřmi - mimo těch jimiž se nevlezou, respektive jen s rizikem poškození kočáru/jeho obsahu či TRAM, z důvodu úzkosti jich či schodů za nimu (1. dveří u T3, T6 a KT a zadních dveří u 14T a KT) či jejich rozdělení madlem na dvě úzké poloviny (prostřední v T6 a v KT 2. se 4. dveřmi) - určitě jsem již vezl zároveň i alespoň 6 kočárů dokonce v sóle (o soupravě/KB nemluvě) = srovnatelné s tím "tvým" SOREM
= cyklisty neberu (přesně dle znění SPP)
a) na plošiny již (byť jen částečně) obsazené kočáry či vozíky
b) ve směru DC V ČI I MIMO POVOLENÉ ÚSEKY TT V DOBĚ/ÚSEKU ZVÝŠENÉ PŘEPRAVNÍ POPTÁVKY (jako nedávno jeden neúspěšně snažící se o schování v davu na Vinohradské tržnici DC mezi 13. a 15. hod.) - ovšem na druhou stranu, pokud je cyklista slušný (= dá znamení/poprosí) vezmu jej v povolených úsecích (případně těsně před nimi) i mimo povolený čas, když to (ne)obsazenost TRAM umožňuje (proč nevzít při malém obsazení spoje v poledním sedle či i ranní špičce na Sídl. Modřany/Barrandov a to třeba už z Nádr. Braník / Plzeňky, když sotva spoj naplním - páč zrovna "nikdo nejezdí" či "jen všichni" opačným směrem) - TRAM a VLAK (VČETNĚ "tvého" ŠUKAFÓNU) MAJÍ (DLE SPP) JINÉ PODMÍNKY PRO NALOŽENÍ KOL A HLAVNĚ JINÉ ZÁBRZDNÉ VLASTNOSTI (prudkost nouzového brždění a v neposlední řadě předpokládatelné riziko jeho použití)!!!
Z právě uvedeného důvodu se nebojím svá práva, ohledně "nákladu vozu" využívat, páč mne to může zachránit před nutností vykonat mé povinnosti - např. podávat první pomoc či "jen" sepisovat záznam o škodě! SPP mi ty práva dávala a dávají, jen nelogicky v některých drobnostech dosud i nyní trochu nepřesně - a pouze prosazuji zjasnění jejich formulace. V tomto kontextu (nedávno tu na TF porbírané) nedojíždění BUS MHD (zejména NP) k nástupním hranám zastávek, páč řidič by tím riskoval prodření kol a jejich následné plné uhrazení "ze svého", musí dle tebe být ještě větší "jejich boha rovnost"!