Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Prukl
- Uživatel
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11.11.2010 18:42
Příspěvek
od Prukl » 07.2.2013 16:02
To mohlo být i proto, že KT na Malostranské náměstí mohou jen přes příkaz PD, kvůli splítce
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Mayk
- Uživatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 06.6.2012 10:00
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Mayk » 06.2.2013 21:38
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 06.2.2013 18:33
Cedule říkala Manipulační jízda, pragotron Služební jízda.
-
Honza
- Uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.10.2010 13:48
Příspěvek
od Honza » 06.2.2013 18:31
Pokud se nepletu, tak na cvičku. Nebo jestli to byla jenom šotojízda s transparentama cvičky?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 04.1.2013 15:18
Na nově udělané trati bude i KTN nepochybně tišší. Tím nezpochybňuji vaše tvrzení, že je hlučnější než 14T, což sice nemohu posoudit ač s tím jezdím ale nedivil bych se tomu
![zebrovoky :devilsmokin](./images/smilies/devilsmokin.gif)
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 04.1.2013 11:19
presne tak, kachna vresti - a jak. o bkv to podle me take neni. kazdopadne subjektivne je slyset nejvice, hlavne kdyz to rozpali ze sumavske zc. proste dabluv stroj!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 04.1.2013 11:06
DG7021 píše:Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.
A není to spíš než o síle zvuku o frekvenci? Totiž, že v decibelech to vyjde podobně, ale kachna "vřeští" výš a tedy jí člověk postřehne snáze?
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Uznávám, že 15T bude asi tišší tak jako tak.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 04.1.2013 10:35
To byl Renault, či co. Je to pozůstatek...
-
DG7021
- Uživatel
- Příspěvky: 972
- Registrován: 08.11.2010 12:07
Příspěvek
od DG7021 » 03.1.2013 23:46
Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 03.1.2013 22:49
Hlavní průser Korunní nejsou KTN ani 14T ale trať z BKV. Samozřejmě T3 se s tímto materiálem popasují asi nejtiššeji? Nebo snad 15T??
Nebydlím u tramvaje, bydlím u rybníka :]
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 03.1.2013 22:02
KT8(N) jsou fajn, ale od té doby, co mi jezdí pod okny na 16, je úplně nemusím. rámus je překvapivě větší než z 14T (korunní = rovná trať bez křížení).
-
cwapa
- Uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: 05.7.2007 23:08
- Bydliště: všude doma
Příspěvek
od cwapa » 23.12.2012 12:55
romanek763 píše:Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128
To je úžasně "čerstvá" zpráva. gratuluji.
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
-
romanek763
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od romanek763 » 23.12.2012 12:41
Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128