T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 29.10.2013 1:21

...a jak jsem dneska až na druhej pokus sjel Burranov, tak ze Zlíchova to do centra pěkně odpíchnu a když jsem pouštěl jízdu a míjel obnovený pomníček, tu mi to začalo cvrlikat a že jako hl. měnič na B. Tož dojel jsem k Lihovaru a brzdilo to normálně. 2x restart, nic. Tak jsme se žlutým dohodli vypnutí MSB a že to zkusím dojet. Celkem to šlo, ale pomalu. No a jak vyjedu na Palackého most, kontrolka hl. měnič B zhasla. Tak jsem doklouzal na Myslíkovku, restartoval, zapnul MSB a až do depa (14>24>SA) bez problému. Tož co toto? Mohlo se něco z barranďáku zahřát a jak jsem tomu hned o zastávku dál naložil do kopečka, tak se to už měniči nelíbilo a chtěl jen voraz? Nebo nějaký nahodilý vrtoch elektroniky?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 24.10.2013 17:54

Oni jsou na ruku, ale zasereš se...

sstepan23
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 19.11.2011 11:46
Bydliště: ŽIŽKOV

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od sstepan23 » 24.10.2013 17:00

kéž by byli na ruku

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.10.2013 22:10

Petrpes píše:
9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
Dobře se to odbrzďuje :lol:
hele, já mám zakryté podvozky RP rád = nemám povinnost kontrolovat polohu "páky" brzdičů :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 23.10.2013 21:34

9001 píše:
trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
Dobře se to odbrzďuje :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 23.10.2013 21:27

trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Polaanek » 23.10.2013 21:16

Toto se přece na PO dělalo, byl to nejjednodušší viditelný identifikátor provedené PO.
trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 23.10.2013 20:36

Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš :(

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 23.10.2013 20:28

Nebo těžší...třeba ruční řadiče? :devilsmokin

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Polaanek » 23.10.2013 19:29

V jakém rozsahu probíhá nyní nově spuštěné PO na T3R.P? Ve stejném jako když se s nimi přestalo? Nebo nějaká lehčí verze.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 27.9.2013 22:09

556 je v HL, tak že těžko bude s 564

Uživatelský avatar
matyaspilz
Uživatel
Příspěvky: 35
Registrován: 30.4.2013 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od matyaspilz » 27.9.2013 21:44

kvůli reko voz, vokovice jsem u školy ve vodičkově viděl mnoho zvláštních kombinací-jako například 8556+8564, foto asi nemám.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DG7021 » 30.8.2013 18:58

Radim7227 píše:Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.
Naopak za Motol v týdnu viděny 8706+8705 a 8699+8689.

Uživatelský avatar
Radim7227
Uživatel
Příspěvky: 338
Registrován: 10.8.2007 20:41
Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radim7227 » 30.8.2013 13:18

Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 29.8.2013 15:18

pawel: Jestli půjdou půl na půl Strašnice/Pankrác tak pohoda. A není problém prohodit pár pořadí. 23 Pankrác taky jezdil poměrně hodně.

Odpovědět