T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T6A5 a T6A5.3
8679 rezaví už hezkých pár měsíců na motolském dvoře (tuším před 22. kolejí).
Potkávám ji tam denně, před pár dny na chvíli zmizela a zase se tam objevila, vypadá to , že s koly po brusu. Ale stojí tam dál...
Poškození po nějaké nehodě myslím nemá.
Potkávám ji tam denně, před pár dny na chvíli zmizela a zase se tam objevila, vypadá to , že s koly po brusu. Ale stojí tam dál...
Poškození po nějaké nehodě myslím nemá.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Mám dotaz na 8679. Podezřele dlouho ji nemám ve vypravení, zároveň jsem tu však nenašel zmínku o nějaké MU. Podle páteře je normálně evidována v MO, přičemž není červeně podbarvena, takže by měla být provozní. Poslední zmínka je z 18.5.2012 v Oknu do dílen, kde byla na PÚ.
Re: T6A5 a T6A5.3
Páni, díky za odpovědi. Vlastně jste mi potvrdili co jsem si myslel.
Re: T6A5 a T6A5.3
V časopisu MD v 1/2014 se v článku "Obnova vozového parku tramvají v Praze masivně pokračuje" píše následující: ,,Přes tyto známé nedostatky nejsou v současné době vozy T6A5 systematicky vyřazovány, a to z důvodu jejich nezanedbatelné zůstatkové ceny." Z toho tedy myslím plyne, že to pravda spíše není.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T6A5 a T6A5.3
Asi tak. Prostě to nikdo neví. Záměr by byl, bo jich je např. oproti T3 poměrně málo, ale.... Můžem si to dovolit? Z ekonomickýho hlediska je lepší se nejdřív zbavit 14T.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
No podívej, co chceš v dnešní době slyšet? Myslím, že ničeho přesnějšího, než Tvého vlastního názoru se ti asi nedostane, i kdyby tu někdo něco vypustil. Co se píše v novinách je shit. Vidíš, jak se situace mění z hodiny na hodinu. Strašnice se taky ruší už asi 40 let. Chceme vyřadit zrychly, dojíždí terezky, 14T je hafo odstavených a troubí se o jejich odprodeji. Já myslím, že to nikdo chtít nebude, ale nějakou masivní spolehlivost rozhodně nevykazují. 15T se tu sice zabydlují, ale pořád to není pilíř flotily. Nějaký větší rozstřel T6 se asi dávat do kupy nebude, ale na PÚ i MO dle dílenského okénka chodí a nějaké masivní odstavování jsem nezaznamenal. Možná to není perspektivní vozidlo, ale nezdá se mi, že by akutně byly na pořadu dne
Re: T6A5 a T6A5.3
Může se k tomu někdo vyjádřit? Je to pravda nebo ne?
Re: T6A5 a T6A5.3
Co je pravdy na tom, že se mají T6A5 rušit a že se už ani neposílají na opravy?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Pak se velice omlouvám za mystifikaci Máš pravdu, včera jsi ji k nám přidával Ty a předevčírem byla na lince 11. Zřejmě jsem si ji spletl s 8647+8648.
Re: T6A5 a T6A5.3
Já ji včera také viděl na devítce někdy brzy odpoledne a přísahal bych, že oba sběrače byly zvednuty (jak jinak bych ji býval z dálky identifikoval?).
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Včera potkána 8747+8748 se zadním smetákem dole. Zřejmě se tedy už doměřilo (nebo jen přestávka).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T6A5 a T6A5.3
Jako souprava 8699+8700 už asi nikdy, neb 8700 má přední spřáhlo SP120
Rovněž nevím, co je myšleno zkratkou ONG
Takže asi se jedná o soupravu 8700+8699, že? Reklama na ING ne ní bude do 01/2015.
Rovněž nevím, co je myšleno zkratkou ONG
Takže asi se jedná o soupravu 8700+8699, že? Reklama na ING ne ní bude do 01/2015.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 135
- Registrován: 29.1.2012 19:09
- Bydliště: Doma :D někde blízko Tramvají
Re: T6A5 a T6A5.3
jak dlouho bude jezdit souprava ONG 8699+8700?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak jsem po čase brouzdal a po sté pročítal na stránkách sekci o prototypech vozů z Čkd. Narazil jsem na tzv 51. a 52. T6tku na kterých se zkoušeli nové prvky pohonu a výzbrojí.
Chci se zeptat jestli nikdo z vás nemá snímky kabin případně i interierů těchto vozů
Chci se zeptat jestli nikdo z vás nemá snímky kabin případně i interierů těchto vozů
Re: T6A5 a T6A5.3
To je zásadní poznatek. Navrhuji aby každé kolo jezdili na jiný pantograf, aby se to ošoupávalo rovnoměrně. A z kopce stáhnout obatrainzjohny píše:Změřili že se lišta na zadním voze mnohem víc sjíždí než když je stažený....