T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Máš pravdu takže jsou s plasťákama 8407,8332,8349,8220 a nově 8330
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A myslím, že podle fotky z dílen teď i 8220.prcek píše:Vím jenom že je 8407,8332 a teď nově 8349kruťák píše:Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vím jenom že je 8407,8332 a teď nově 8349kruťák píše:Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zase jsem o něco chytřejší, díky. Každopádně i ta nová zásuvka, ala staré ČKD, má málo kontaktů. Faktem je, že stačilo málo a RP mohly vypadat úplně jinak...
PTG vem čert, je to drahé a špagát stačí. Ale stěrače vypadající jako na T3, ale sloužící hůře než na T3, to opravdu mít nemuselo.
Když už jsme u těch stěračů. Na T3SU dodnes nemáme a nikdy nebudeme mít cyklovač, nebo doběh do krajní polohy.
Když někomu vyprávím jak se v Praze na T3 obsluhují stěrače, jenom žasne. A to i lidi od jiných DP.
Snad všude kromě Prahy se ovládání stěračů předělalo. A je bežný cyklovač a zastavení v krajní poloze.
Jen nevím proč v Brně nemůžou jít stěrače proti sobě, ale jdou spolu. Ale možná se překrývají, čili nenechávají mezeru, nevím.
V Brně jsem naposledy řídíl T2, nepršelo a tam je to stejně jedno, jako jsou zapojené.
PTG vem čert, je to drahé a špagát stačí. Ale stěrače vypadající jako na T3, ale sloužící hůře než na T3, to opravdu mít nemuselo.
Když už jsme u těch stěračů. Na T3SU dodnes nemáme a nikdy nebudeme mít cyklovač, nebo doběh do krajní polohy.
Když někomu vyprávím jak se v Praze na T3 obsluhují stěrače, jenom žasne. A to i lidi od jiných DP.
Snad všude kromě Prahy se ovládání stěračů předělalo. A je bežný cyklovač a zastavení v krajní poloze.
Jen nevím proč v Brně nemůžou jít stěrače proti sobě, ale jdou spolu. Ale možná se překrývají, čili nenechávají mezeru, nevím.
V Brně jsem naposledy řídíl T2, nepršelo a tam je to stejně jedno, jako jsou zapojené.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Proč se RP nedělaly na ruku? Kvůli vlastní dementnosti DP! Ruční řadič by nebyl tehdy drahý. Vyšel by přibližně stejně jako nutná repase původního. A tak máme dnes moderní výzbroj degradovanou nožním řadičem o pár stupních DP také nebyl schopen a ochoten změnit svoje předpisy a tedy třeba to, že kdo neměl papíry na T6 (s ručním řízením), nemohl třeba jít jezdit s kočkopsem 8205. I když na něj bylo seznámení zvlášť kvůli jiným odlišnostem a vše se mohlo v tom školení spláchnout včetně vysvětlení ručního ovládání. Později to bylo stejné i s KTN. Na seznámení mohl jen řidič, který měl staré KT a T6. No a dnes je vše jinak. Tehdy než změnit přijatelně vlastní předpis a udělat v rámci školení na RP, které se dělalo zběžné seznámení s ručním řadičem, tak se raději ponechalo nožní řízení.DG7021 píše:Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
... ale kontaktů tam je proti klasické verzi více!!! Proto jsou také kabely s červenými zástrčkami. Tedy, vyrobily se zcela nové zásuvky, nové kabely, ale s podobou ze 60. let. Tedy vyhodily se peníze za něco ohavného, nepraktického, těžkého... Také z důvodu umístění těchto zásuvek máme stále místo jednostěrače dva matlače, kteří nechávají mezi sebou až 20 cm nesetřené plochy... a další. Jak tu bylo zmíněno pražský RP včetně wan jsou fakt echt socka vozy.Petrpes píše:Tady zůstala zásuvka z ČKD!
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ještě k těm zásuvkám: Kupříkladu v Brně se nové zásuvky Harting dosazovaly při některých generálkách i na zrychlovačové T3. Posledním vozem s původními zásuvkami mnohočlenného řízení byla T3 1597, která byla odstavena na podzim. A právě kvůli zásuvkám jezdila od roku 2009 sólo.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
9001 píše:To se i prý chtělo, ale právě kvůli echt socko verzi se od toho upustilo...
Hlavně, že jsou peníze na zbytečné automatické vyhlašování zastávek, zbytečné klimatizace do wan, zbytečné nové apexy do 14t, vyhazují se naprosto nové náhradní díly jenom proto, že při inventurách nebyly napsané na nějakém papíru, ale na tak užitečnou věc jako jsou ruční řadiče prostě peníze nejsou.
Petrpes: Když je jiný kabel bude samozřejmě jiná i zásuvka, na obrázku je zásuvka z RP, T3 mají myslím osm pinů.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo červenejch visí na Pankráci haldy, ale o kabelu to není, zásuvka je stále tato:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 53-007.jpg
Kontakt navíc tam prostě nenacpeš, kdyby se vyměnily zásuvky, mohla tam bejt třeba 48? žíla...
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/m ... 13-137.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 53-007.jpg
Kontakt navíc tam prostě nenacpeš, kdyby se vyměnily zásuvky, mohla tam bejt třeba 48? žíla...
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/m ... 13-137.jpg
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Petrpes: tak si někdy rozpoj kabely, R.P kabel se liší od původního kabelu, proto jsou na R.P červené, protože jsou odlišné.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To se i prý chtělo, ale právě kvůli echt socko verzi se od toho upustilo...DG7021 píše:Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Limitující je počet kontaktů v zásuvce, to že jsou nové kabely nepomůže... V jiných městech se u RP měnily i zásuvky za něco nového, mnohokontaktového. Tady zůstala zásuvka z ČKD! Hold naše RP jsou z nouze cnost
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ten knoflík transparent je zbytečný zcela. Stejně jako u 14T. Tam je dobrý akorát na focení Pokud by někdo chtěl nechat zapnuté řízení a přitom nesvítit, tak by hold přepnul na obrysovky (jako u auta).Bobik píše:proč se teda knoflík "transparent" na T6 nezruší a nespojí se to s obrysovkama. Jako to maj R.P.