T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
prcek
Uživatel
Příspěvky: 9
Registrován: 22.11.2012 17:24

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od prcek » 17.4.2014 0:09

Máš pravdu takže jsou s plasťákama 8407,8332,8349,8220 a nově 8330

venca98
Uživatel
Příspěvky: 94
Registrován: 17.8.2011 11:34

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od venca98 » 16.4.2014 22:49

prcek píše:
kruťák píše:Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!
Vím jenom že je 8407,8332 a teď nově 8349
A myslím, že podle fotky z dílen teď i 8220.

prcek
Uživatel
Příspěvky: 9
Registrován: 22.11.2012 17:24

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od prcek » 16.4.2014 22:04

kruťák píše:Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!
Vím jenom že je 8407,8332 a teď nově 8349

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 16.4.2014 21:43

Mohl bych poprosit nějakou dobrou duši, která by mi napsala seznam vozů, kde jsou aktuálně plastové Fainsy? Vím zatím o 8407, dnes jsem viděl fotku 8332, na které to vypadalo jako Fainsy, tak pro jistotu ověřuju. Vřelý dík!

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 09.4.2014 22:46

Zase jsem o něco chytřejší, díky. Každopádně i ta nová zásuvka, ala staré ČKD, má málo kontaktů. Faktem je, že stačilo málo a RP mohly vypadat úplně jinak...
PTG vem čert, je to drahé a špagát stačí. Ale stěrače vypadající jako na T3, ale sloužící hůře než na T3, to opravdu mít nemuselo.

Když už jsme u těch stěračů. Na T3SU dodnes nemáme a nikdy nebudeme mít cyklovač, nebo doběh do krajní polohy.
Když někomu vyprávím jak se v Praze na T3 obsluhují stěrače, jenom žasne. A to i lidi od jiných DP.
Snad všude kromě Prahy se ovládání stěračů předělalo. A je bežný cyklovač a zastavení v krajní poloze.
Jen nevím proč v Brně nemůžou jít stěrače proti sobě, ale jdou spolu. Ale možná se překrývají, čili nenechávají mezeru, nevím.
V Brně jsem naposledy řídíl T2, nepršelo a tam je to stejně jedno, jako jsou zapojené.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 09.4.2014 21:01

DG7021 píše:Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku 8-)
Proč se RP nedělaly na ruku? Kvůli vlastní dementnosti DP! Ruční řadič by nebyl tehdy drahý. Vyšel by přibližně stejně jako nutná repase původního. A tak máme dnes moderní výzbroj degradovanou nožním řadičem o pár stupních #-o DP také nebyl schopen a ochoten změnit svoje předpisy a tedy třeba to, že kdo neměl papíry na T6 (s ručním řízením), nemohl třeba jít jezdit s kočkopsem 8205. I když na něj bylo seznámení zvlášť kvůli jiným odlišnostem a vše se mohlo v tom školení spláchnout včetně vysvětlení ručního ovládání. Později to bylo stejné i s KTN. Na seznámení mohl jen řidič, který měl staré KT a T6. No a dnes je vše jinak. Tehdy než změnit přijatelně vlastní předpis a udělat v rámci školení na RP, které se dělalo zběžné seznámení s ručním řadičem, tak se raději ponechalo nožní řízení.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 09.4.2014 20:49

Petrpes píše:Tady zůstala zásuvka z ČKD!
... ale kontaktů tam je proti klasické verzi více!!! Proto jsou také kabely s červenými zástrčkami. Tedy, vyrobily se zcela nové zásuvky, nové kabely, ale s podobou ze 60. let. Tedy vyhodily se peníze za něco ohavného, nepraktického, těžkého... Také z důvodu umístění těchto zásuvek máme stále místo jednostěrače dva matlače, kteří nechávají mezi sebou až 20 cm nesetřené plochy... a další. Jak tu bylo zmíněno pražský RP včetně wan jsou fakt echt socka vozy.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od koci » 09.4.2014 20:31

Ještě k těm zásuvkám: Kupříkladu v Brně se nové zásuvky Harting dosazovaly při některých generálkách i na zrychlovačové T3. Posledním vozem s původními zásuvkami mnohočlenného řízení byla T3 1597, která byla odstavena na podzim. A právě kvůli zásuvkám jezdila od roku 2009 sólo.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 09.4.2014 19:47

9001 píše:To se i prý chtělo, ale právě kvůli echt socko verzi se od toho upustilo...

Hlavně, že jsou peníze na zbytečné automatické vyhlašování zastávek, zbytečné klimatizace do wan, zbytečné nové apexy do 14t, vyhazují se naprosto nové náhradní díly jenom proto, že při inventurách nebyly napsané na nějakém papíru, ale na tak užitečnou věc jako jsou ruční řadiče prostě peníze nejsou.

Petrpes: Když je jiný kabel bude samozřejmě jiná i zásuvka, na obrázku je zásuvka z RP, T3 mají myslím osm pinů.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 09.4.2014 19:31

Jo červenejch visí na Pankráci haldy, ale o kabelu to není, zásuvka je stále tato:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 53-007.jpg
Kontakt navíc tam prostě nenacpeš, kdyby se vyměnily zásuvky, mohla tam bejt třeba 48? žíla...
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/m ... 13-137.jpg

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Pepa » 09.4.2014 19:17

Petrpes: tak si někdy rozpoj kabely, R.P kabel se liší od původního kabelu, proto jsou na R.P červené, protože jsou odlišné.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.4.2014 19:15

DG7021 píše:Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku 8-)
To se i prý chtělo, ale právě kvůli echt socko verzi se od toho upustilo...

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od DG7021 » 09.4.2014 19:12

Ještě by mohl někdo chtít ovládání na ruku 8-)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 09.4.2014 19:06

Limitující je počet kontaktů v zásuvce, to že jsou nové kabely nepomůže... V jiných městech se u RP měnily i zásuvky za něco nového, mnohokontaktového. Tady zůstala zásuvka z ČKD! Hold naše RP jsou z nouze cnost :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MF » 09.4.2014 17:33

Bobik píše:proč se teda knoflík "transparent" na T6 nezruší a nespojí se to s obrysovkama. Jako to maj R.P.
Ten knoflík transparent je zbytečný zcela. Stejně jako u 14T. Tam je dobrý akorát na focení :) Pokud by někdo chtěl nechat zapnuté řízení a přitom nesvítit, tak by hold přepnul na obrysovky (jako u auta).

Odpovědět