T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8xxx+8392. Nevi nekdo? Dnes na d-26.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
děkuji za informaceAfterman píše:Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hlavně když se šlo otočit přes Olšany a pak "domu"...Pepa píše:MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nacouvat můžu a je to rychlejší jen v případě, že za zdechlinou stojí 15T a je nutné montovat kuplo. Jinak i to sólo by to utáhlo určitě, ale kdyby to bylo na rovině o stanici níž (a pak se trochu rozjet) či dál... Sunul jsem kdysi KT z tržnice sólem až do HL a taky to šlo.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MMM:
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
1) kdyby to šlo, asi by se to tak udělalo, nemyslíš? nebudu vytvářet tyhle kombinace jenom proto, že se tím chci svézt...
2) jednodušší je vzít hned to co je nejlépe po ruce a odsunout pryč, než dělat šaškárny v křižovatce, navíc na Želvě kde se motají auta... a v tomto případě bylo rozhodnuto sunout až do Strašnice kde byl prostor na další manipulace než na plné smyčce.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nemohl, první vůz měl stržené převody na zrychlovači, druhý "střílel" což mohlo způsobovat hodně věcí, ale pravděpodobně to způsobil první vůz.MM-Mikulovsky píše:1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
určitě to tak bylo - jel jsem proti této koloně ještě před započetím spojování,trainzjohny píše:Hádám že první souprava zdechla, sólem co stojí za ní jí sunout neleze, tak se spřahuje dál ...
ale vždy si v takových situacích říkám:
1.) co se stalo, že byly "odrovnané" oba vozy vadné soupravy = po odpojení propojovacího kabelu nemohl jeden vůz soupravy odsunout/odtáhnout druhý vadný jako samostatné sólo sólem?
Zejména, když si pamatuji, že "mi" (na lince, asi č16, s čerpáním BP tzv. oddělením řidičů od vozu = jejich vystřídáním několika pořadí, potažmo i typů TRAM, za směnu) na Tylák od Míráku cca před 5ti lety byla dokonce tzv. Rychlou rotou přivezena ŽI souprava "klasik" s napálenými zrychlovači na obou vozech, která snad fakt brzdila jen zajišťovací brzdou. O situaci jsem byl telefonicky vyrozuměn výpravčím, jenž mi přikázal, že se mám ze zastávky IPP DC rychle přemístit před výhybky od Míráku - následně jsem byl odvezen tou soupravou na Zvonařku a tam ji střežil než ze ŽI přijela postupně 2 sóla (minimálně jedno vybaveno dalším propojovacím kabelem), která byla použita jako zadní vozy dvou nově vytvořených dočasných manipulačních souprav se zapnutým HP na prvních vozech, jenž byly z původní celé vadné soupravy.
2.) když je za tou vadnou soupravou (potažmo kloubákem) jen sólo TRAM, tak náhodou není jednodušší (zejména když je to pár desítek metrů před křižovatkou TT - jako dnes na "té Želvě") na (respektive před) tu vadnou "dlouhou" TRAM najet zpětným pohyben "dlouhou" TRAM, která provede následně její odvlečení, které je mnohem bezpečnější než sunutí i jen jednou "rovnocenou" TRAM (o situaci sunutí 1 "slabou" + další "rovnocenou" TRAM ani nemluvě)?
+ každé sunutí je snad navíc D1/2 povoleno jen do nejbližšího vhodného obratiště, kde jej lze změnit na vlečení!
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zkušební jízda pětivozové soupravy na metrolinky... Ale ano, bylo to jak píše TJ
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Hádám že první souprava zdechla, sólem co stojí za ní jí sunout neleze, tak se spřahuje dál ...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co to je za jumbo soupravu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když už někdo otevřel tohle vlákno, tak musím sdělit, že IGE pohon dveří, zkoušený na 8259 je fakt pekelnej. To snad nikdo ještě nežral. Nápad dobrý : Dáte přepínač do polohy zavřeno a pak tlačítkem výstraha zavřete ala T6 či KTN. Snahu implementovat 3 sekundy výstrahy do systému chápu, ale pokladní v Jídlu markuje rychleji, než se tahle pomsta zavře. A vodcvrlikat si to musí, i když jděte prvníma na vexle a máte spuštěnou akustickou závoru. Je to o zvyku, dokonce pak netřeba zavírat dvojhmatem, ale ta rychlost se doufám vyladí. Jednadvacet-dvaadvacet-třiadvacet jsem se naučil počítat i u klasiky, takže vo to nic, ale to zavření fakt zdržuje. Měl jsem tu čest na 5 a co půlkolo Z<5'-6' :-S
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A pak že nejdou spojovat .. před chvílí na Želivského.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
cwapa píše:MM-Mikulovsky - mě se u 15T nejlépe sedí na těch sedačkách zády k řidiči, ale ač jsou tam 4. místa tak většinou se sedí jen na třech, protože to čtvrté místo je tak pro děti nebo pro lilipután
to se pleteš, ta čtvrtá sedačka za kabinou na pravoboku je pro nadržené školačky Zkus si na ní sednout když tramvaják zazvoní. Proto tam je ta skleněná přepážka tak blízko, aby tam nelezly starý báby
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když už jsme u toho, tak si taky můžeme připomenout, že některá RP slaví letos krásné kulatiny: 50 let fyzické existence, a že jsme oslavu takových kulatin zapomněli udělat už loni a předloni u několika kousků.fricoolinek2 píše:Do kdy se vlastně počítá s provozem nejstarších R.P z PARSu, resp. s analogem. Původní předpokládaná životnost kolem 15 let se v zásadě již naplňuje...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Do kdy se vlastně počítá s provozem nejstarších R.P z PARSu, resp. s analogem. Původní předpokládaná životnost kolem 15 let se v zásadě již naplňuje...