No ono si trochu někde přečti, co to ta klimatizace je a jak to funguje. V zásadě ti vlastně opravdu honí vnitřní ochlazený vzduch s tím, že se obměňuje část z venku. Jinak problém je, když je hodně vlhko, což bylo v pár posledních dnech. Ani nemuselo být moc teplo, ale díky vysoké vlhkosti se i tak dýchalo blbě. Jinak také pokud se venku rychle ochladí, tak klimatizace ti v uzavřeném prostoru tak rychle nezareaguje a pak je tam větší "vedro" než venku. Pokud je však delší dobu horko, pak je v tomto prostoru určitě příjemněji.modroko píše:Když už je tu řeč o klimošce v 15Tčku, včera večer jsem jel těsně před půl 11 večer z Florence na Palmu právě tímto vozítkem...a pokud mi chcete tvrdit že takto má fungovat klimoška, tak děkuji nechci...venku krásně dýchatelný vzduch neb cca v půl desáte sprchlo ale ve voze byl těžký vysušený vzduch, jak kdyby byl zaplý vnitřní okruh a a vzduch cirkuloval jen v tý tramce...prostě hnus velebnosti...
Co se týká jinde zmiňované poruchovosti a potřeby oprav, nemyslím si, že by 15T byly nějakou vyjímkou. Pravda je, že se řešily a řeší některé problémy (kola, brzdy, dveře atd.), ale je to nové a pořád je co vylepšovat.
V běžném provozu těch závad jako takových zase není o tolik víc, jako na starých vozech, tam se taky s.... dveře, infosystémy atd. každý den. Nebo se snad v ostatních depech nudí a nemají vůbec co dělat?