Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Orientační a informační systémy
Díky za info o 207. Jinak dnes ráno jsem jel 26 z centra, na Olšanské hlásila "příští zastávka NNŽ v Olšanské ulici", na NNŽ "NNŽ v Olšanské ulici". Přitom v 26 mi to přijde obecně úplně zbytečné. A v 16 od Biskupcovy pak hlášení postaru, pouze "NNŽ". Očividně teď máme v Praze "NNŽ" a "NNŽ v Olšanské ulici", možná by se to tak mělo psát i na sloupky.
Jinak není to u nově namluvených zastávek poprvé, že to nové hlášení má trochu jiný šum či frekvenci či co, takže pozornému uchu neladí s tím zbytkem. Psal tu o tom (v souvislosti s Odborů) nedávno i Martin Šubrt...
Jinak není to u nově namluvených zastávek poprvé, že to nové hlášení má trochu jiný šum či frekvenci či co, takže pozornému uchu neladí s tím zbytkem. Psal tu o tom (v souvislosti s Odborů) nedávno i Martin Šubrt...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 26.5.2006 12:17
- Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Želivského u Strojimportu/vstupu do metra si pamatuju ještě ze starého akustického IS (ten, co ho pak vystřídala paní Hazdrová), na zbytek tohohle seznamu ale koukám jak puk…proč najednou takováhle vysvětlovací vlna?martin8211 píše:Hlášení "příští zastávka, Želivského, v ulici Vinohradské" už mají autobusy dost dlouho, neodvážím si tipovat kolik let, ale myslím že více než dva roky určitě.
Přijde mi to trochu zbytečně složité. To bychom u tramvají mohli namluvit desítky hlášení. Třeba:
Nádraží Braník, smyčka
Palackého náměstí, u vstupu do metra
Anděl, u vstupu do metra
Palmovka, u vstupu do metra/Na Žertvách/popř.v ulici Sokolovské
Želivského, u vstupu do metra/(Casablanca)Strojimport
Vozovna Strašnice, v ulici Starostrašnické
Výstaviště Holešovice, smyčka
Nádraží Holešovice, U Elektrárny
To budeme jako v Plzni před velkým třeskem, kde nebyli ojedinělé názvy typu:
U Práce, Klatovská
U Práce, Americká
Hlavní nádraží ČD, Sirková
Hlavní nádraží ČD, Americká
Hlavní nádraží ČD, Šumavská
Hlavní nádraží ČD, U Ježíška
Ano, pokud člověk zná místopis, je to výborná pomůcka. Jenže pokud zná místopis, ví i kde jsou jaké zastávky...
Edit: aha, to byla jen nastíněná možnost, ne konstatování faktu…pardon
Odesláno z mého ST70104-2 alias TrekStor SurfTab Breeze 7 přes Tapatalk 4
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Orientační a informační systémy
Hlášení "příští zastávka, Želivského, v ulici Vinohradské" už mají autobusy dost dlouho, neodvážím si tipovat kolik let, ale myslím že více než dva roky určitě.
Přijde mi to trochu zbytečně složité. To bychom u tramvají mohli namluvit desítky hlášení. Třeba:
Nádraží Braník, smyčka
Palackého náměstí, u vstupu do metra
Anděl, u vstupu do metra
Palmovka, u vstupu do metra/Na Žertvách/popř.v ulici Sokolovské
Želivského, u vstupu do metra/(Casablanca)Strojimport
Vozovna Strašnice, v ulici Starostrašnické
Výstaviště Holešovice, smyčka
Nádraží Holešovice, U Elektrárny
To budeme jako v Plzni před velkým třeskem, kde nebyli ojedinělé názvy typu:
U Práce, Klatovská
U Práce, Americká
Hlavní nádraží ČD, Sirková
Hlavní nádraží ČD, Americká
Hlavní nádraží ČD, Šumavská
Hlavní nádraží ČD, U Ježíška
Ano, pokud člověk zná místopis, je to výborná pomůcka. Jenže pokud zná místopis, ví i kde jsou jaké zastávky...
Přijde mi to trochu zbytečně složité. To bychom u tramvají mohli namluvit desítky hlášení. Třeba:
Nádraží Braník, smyčka
Palackého náměstí, u vstupu do metra
Anděl, u vstupu do metra
Palmovka, u vstupu do metra/Na Žertvách/popř.v ulici Sokolovské
Želivského, u vstupu do metra/(Casablanca)Strojimport
Vozovna Strašnice, v ulici Starostrašnické
Výstaviště Holešovice, smyčka
Nádraží Holešovice, U Elektrárny
To budeme jako v Plzni před velkým třeskem, kde nebyli ojedinělé názvy typu:
U Práce, Klatovská
U Práce, Americká
Hlavní nádraží ČD, Sirková
Hlavní nádraží ČD, Americká
Hlavní nádraží ČD, Šumavská
Hlavní nádraží ČD, U Ježíška
Ano, pokud člověk zná místopis, je to výborná pomůcka. Jenže pokud zná místopis, ví i kde jsou jaké zastávky...
Re: Orientační a informační systémy
207 to má normálně již dlouho. Zatahující spoje linky 188 do garáže Vršovice končící u hotelu a nezajíždějící do "autobusového nádraží" také již několik let mají jako cíl Želivského (v ulici Vinohradské), dokonce to měli ještě v době, kdy měli za oknem u řidiče černou cílovou tabulku. Mě jen překvapilo hlášení v tramvaji a nevěděl jsem jak dlouho to je v rozhlase nahrané, protože linku 9 běžně nevyužívám.DG7021 píše:Já viděl cílovku 207 Ohrada (v Koněvově ulici) někdy minulý týden a také jsem si nebyl jist, zda na to nekoukám poprvé...
Karosák mě předběhl.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
To už nějaký pátek funguje (rok? dva?) Totéž býval pro něco od Malešic-Želivského, v ul. Vinohradské.
Re: Orientační a informační systémy
Já viděl cílovku 207 Ohrada (v Koněvově ulici) někdy minulý týden a také jsem si nebyl jist, zda na to nekoukám poprvé...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Spíš mě fascinuje, že to v digitální době někdo vytáhl až teď. Onehdá jsem si pouštěl linku 3 z PAMÍčka a i tam se hlásí "Vltavská. Příští zastávka Vltavská-u dopravních podniků." A zrovna tak Palackého náměstí bylo zpřesněno dovětkem "u vstupu do metra".
Re: Orientační a informační systémy
Slyšel jsem to i v autobuse. Na lince 133 ve směru na Sídliště Malešice se hlásí: Ohrada v Koněvově ulici.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
linku 3 jsem jezdil teď v So i Ne - v obou dnech jsem měl již nahrané (dle vlepek toto začalo z provozních důvodů postupně cca od 19.12.) nové hlášení = s od dneška nově platnými zastávkami na znamení (na krátké l.3 = jen Pobřežní cesta) a na Palačáku rozhodně k žádné změně hlášení nedošlo.
Re: Orientační a informační systémy
Spíš postřeh z terénu, ale spadá to do informačního systému tak to napíšu sem.
Dnes jsem jel linkou 9 a zaujalo mě hlášení, kdy v rozhlase zaznělo "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádraží Žižkov v Olšanské ulici" a na další zastávce "Nákladové nádraží Žižkov v Olšanské ulici". Zajímalo by mě, zda je to nějaká novinka je použita na více místech. Napadá mě například: Želivského (linky 5,13), Palmovka (linky 8,16,25), Palackého nám. (linka 3)
Dnes jsem jel linkou 9 a zaujalo mě hlášení, kdy v rozhlase zaznělo "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádraží Žižkov v Olšanské ulici" a na další zastávce "Nákladové nádraží Žižkov v Olšanské ulici". Zajímalo by mě, zda je to nějaká novinka je použita na více místech. Napadá mě například: Želivského (linky 5,13), Palmovka (linky 8,16,25), Palackého nám. (linka 3)
Re: Orientační a informační systémy
Zajímavá je kopulka nahoře - určitě tam už byla osazená průmyslová kamerakruťák píše:Narazil jsem na zajímavou fotku, která dokazuje, že zastávkové sloupky v Praze byly už před 100 lety (1926) na lepší úrovni než dnes
(o vyssavači ani nemůvě)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Narazil jsem na zajímavou fotku, která dokazuje, že zastávkové sloupky v Praze byly už před 100 lety (1926) na lepší úrovni než dnes
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ano, na tohle mi pomáhá opětovné nakodovani, narozdíl od restartu.Strelim do hlasice , nebo orientace něco mimo mistu (třeba 0001, nebo jiný kód) a pak zase ten správný. Zde se to asi chytlo právě díky změně hlasice.
Re: Orientační a informační systémy
Píše, že po odjezdu z BH už bylo vše ok, nejspíš pomohlo překódování na krátkou 22 nebo naopak.
U T6 se tohle stává taky a tam většinou pomohlo vypnout vůz, vypnout apex v obou vozech a poté znovu nahodit řízení.
U T6 se tohle stává taky a tam většinou pomohlo vypnout vůz, vypnout apex v obou vozech a poté znovu nahodit řízení.
Re: Orientační a informační systémy
V takovém případě mi nikdy restart nepomohl. Jediné, co mi vždy pomohlo bylo nakódovat zadní vůz zvlášť.