KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9056 na 8/108
Naposledy upravil(a) Karosák dne 02.3.2017 18:32, celkem upraveno 1 x.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
RT6 vozily lidi od samého začátku, co já vím...
I když to asi byl zkušební provoz, ale ne zkušební jízda
I když to asi byl zkušební provoz, ale ne zkušební jízda
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
RT6 ehmPetrpes píše:Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
8750 píše:Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.
Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Díky, fakt jsem tohle datum nevěděl (nebo jsi na něj nevzoimněl). A koukám, že zde v topicu se to ani při 30. výročí nevypíchlo. No, takže ŠM11 s KT8 v praze potkaly.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Úplně to vyloučit nemůžu, ale všechny zdroje (nejen internetové, ale třeba i brožura "Vozovna Hloubětín 1951-2001") uvádějí toto datum.XSC píše:Nejezdily občas s lidmi už prototypy?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nejezdily občas s lidmi už prototypy?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.
Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.
Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Frcolínku, najdi si na netu něco o Kachnách...
https://youtu.be/hG6lv0Kud74
Kdy byla ověřovací série, kdy prototypy
https://youtu.be/hG6lv0Kud74
Kdy byla ověřovací série, kdy prototypy
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tohle by mne taky zajímalo. ŠM naposledy někdy v roce 1988. Kdy poprvé se ale lidi mohly svézt Kachnou, aspoň v nějakém ověřovacím provozu? Až v roce 1990?Bobek píše:Jistěže ironie. Šlo mi hlavně o tu podobu, kdy tu až na výjimky jezdily v podstatě tři typy vozidel (T3*, Karosy 73x a čabajky).
(Možná by se našel i okamžik, kdy KT ještě nebyly (snad prototyp) a ŠM už nebyly?)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
technický dotaz ke KT8D5.RN2P -
Co znamená blikající žlutá kontrolka(v tlačítku) "uvolnění (dveří)" při zapínání vozidla (po změně PTG)?
- Když se mi to stalo prvně s jednou TRAM bez změny stanoviště (změna PTG ještě před kalifem) = dočasné potřebě tzv. zpětného pohybu z kabiny na druhé straně než je PTG v provozní poloze, tak to signalizovalo uvedené a nechtělo jet, to zůstalo nejen po opětovném stažení/vytažení "zadního" PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače, ale nakonec i po navrácení do provozní polohy pouze toho předního PTG. Rozjelo se to na přední PTG až po uvolnění a následném zavření dveří.
- Až se mi to stalo podruhé s další TRAM po tzv. plné změně směru jízdy (= řízení z kabiny "pod" zvednutým PTG), tak k ukončení blikání uvedeného tlačítka a pro reakci vozu na zadanou jízdu pomohlo pouze stažení PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače a zvednutí PTG.
Co znamená blikající žlutá kontrolka(v tlačítku) "uvolnění (dveří)" při zapínání vozidla (po změně PTG)?
- Když se mi to stalo prvně s jednou TRAM bez změny stanoviště (změna PTG ještě před kalifem) = dočasné potřebě tzv. zpětného pohybu z kabiny na druhé straně než je PTG v provozní poloze, tak to signalizovalo uvedené a nechtělo jet, to zůstalo nejen po opětovném stažení/vytažení "zadního" PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače, ale nakonec i po navrácení do provozní polohy pouze toho předního PTG. Rozjelo se to na přední PTG až po uvolnění a následném zavření dveří.
- Až se mi to stalo podruhé s další TRAM po tzv. plné změně směru jízdy (= řízení z kabiny "pod" zvednutým PTG), tak k ukončení blikání uvedeného tlačítka a pro reakci vozu na zadanou jízdu pomohlo pouze stažení PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače a zvednutí PTG.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9097 na ZJ.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
9056 na ZJ
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
fricoolinek2 píše:V Hloubětíně řádí H5N1, že je 9 kachen hospitalizováno v ÚDDP s diagnosou "MO"?
Do MO se počítá i návštěva brusu či reklamace po PÚ.