T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod thriller2 v 01.6.2017 16:45

Díky:)
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Karosák v 01.6.2017 16:43

R.PA je používáno pro analogy. Co je napsáno v papírech nevím, ale občas se s tím setkávám.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod thriller2 v 01.6.2017 16:41

To "T3R.PA" je překlep, nebo se to tak označuje?
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod kruťák v 01.6.2017 16:00

Tak pánové, můžeme se o waně hádat, můžeme s ní dokonce nesouhlasit...ale tady máme OFICIÁLNÍ vyjádření DP:
https://drive.google.com/file/d/0B822KS ... llbzA/view

Pro TLDR čtenáře jsem si dovolil shrnout nejdůležitější otázky a odpovědi:

1) Kolik stála ta wana? 8,4 milionů Kč bez DPH https://smlouvy.gov.cz/smlouva/1956654

2) Kolik dostal Kotas? 75 tisíc, kompletní výtvor je vlastnitcvím DPP.

3) Proč Pragoimex? Protože má patent na skříň a homologaci.

4) Proč ten hnusnej červeno-krémovej nátěr? Metalíza je drahá a k Praze patří čeveno-krémová.

5) Proč neni velkej stěrač? Protože na něj neni místo, ale uvažuje se o něm.

6) Proč neni ruční řízení? Protože homologovaný je nožní řízení.
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod JANEK L. v 29.5.2017 21:24

Jaké v.č. má 8284?
JANEK L.
Uživatel
 
Založen: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 20.5.2017 17:06

Petr: Ono to je možná tím, že nejvyšší šotouš nejspíš podepsal tu objednávku a nejspíš to i schválil:lol:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod von Špilberk v 20.5.2017 7:57

Mně je celkem jedno, jestli to dělal Kotas osobně nebo vrátný v jeho ateliéru, mě by spíš zajímala cena. Já bych za to nedal ani 1 zlomenou východoněmeckou marku, ale hádám, že DP dal víc.

P_V napsal: Pak to ale narušil ČKD, když začal dodávat T6 i RT6 v brněnských barvách...

Však to je taky Kotas. 8-)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod P_V v 19.5.2017 22:59

von Špilberk napsal:
Pokud se tato varianta nátěru ujme...

Jak se vlastně pozná, že se to ujalo :?: :-k 8-[

Ujmout od slova újma. Např. na vkusu. :)
Ale je to lepší než metla. Svůj názor jsem tu už psal, a doplnil bych k tomu ještě, že by si ta snížená okna taky zasloužila krémový proužek pod.

pawel napsal:já pořád nerozumím tomu, proč praha - na rozdíl od většiny blízkých i vzdálenějších měst s MHD na úrovni - neumí vytvořit nějaký jednotný korporátní design svých vozů, a to jak exteriéru, tak interiéru.

Design byl, dokonce exportovaný do celého světa, čímž ale jeho pražský význam poněkud otupěl. Pražské barvy jsou přeci červená a zlatá. V podání T3 a původních KT8 krémová. Pak to ale narušil ČKD, když začal dodávat T6 i RT6 v brněnských barvách, a tím v pražském DP zabil poslední zbytky patriotismu. Pak už to byly jen hustokruté laky v metle a pak i v černé, s mračítky a jiným levným tuningem, jen s nějakým červeným proužkem aby se neřeklo.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Petr v 19.5.2017 21:41

kruťák napsal:Zatím se tu neobjevila informace, co se dnes ráno dělo v Řepích, resp. na žst. Praha-Zličín. Nuže, do Prahy dorazila historická tramvaj z roku 1970, vyrobená v Krnově. Aha moment, ona je vyrobena letos. No, co dodat? :prase :prase :zadnice :prase :prase

https://www.facebook.com/ctscz/posts/1516179988454677

Pro ty, co neradi knihu ksichtů, zde překládám z Českého tramvajového serveru alespoň pár fotek:
(...)
A kdysi si diskutující pokládali za čest použít aspoň zdroje z páteře. Inu jiná doba :lol:
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 19.5.2017 21:29

Nejvhodnější kanál bude nějaký široký. Nejlépe nějaký uprostřed ulice, vedoucí do hlavní stoky. Rozhodně ne uliční vpusť u chodníku, tvé sdělení by ji mohlo ucpat. :lol:
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 7105 v 19.5.2017 20:56

Tak to je fakt hnus. Jo a šálí mě zrak, nebo tam dali nějaký nový druh dveří?

Jaký je nejvhodnější kanál, který bych mohl použít k tomu, abych DPP sdělil, že se jim prototyp nové wany moc nepovedl a ať další nekupujou? :D :evil:
Uživatelský avatar
7105
Uživatel
 
Založen: 30.4.2008 20:48
Bydliště: Wokowice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod pawel v 19.5.2017 20:21

já pořád nerozumím tomu, proč praha - na rozdíl od většiny blízkých i vzdálenějších měst s MHD na úrovni - neumí vytvořit nějaký jednotný korporátní design svých vozů, a to jak exteriéru, tak interiéru.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod Bobik v 19.5.2017 18:57

von Špilberk napsal:Jak se vlastně pozná, že se to ujalo :?: :-k 8-[
Počítám, že úplně stejně, jako se poznalo, že lidi chtěj dřevěný židle...
9001 napsal:Kotas by byl blbej nenechat si za tohle zaplatit... To dal jeho asistent během obědové pauzy...
Nechat to zmáknout asistenta (a nechat si zaplatit) je jedna věc, ovšem nechat všude roztrubovat do světa jak "JÁ, Páťa geniální..."(navíc u každý kraviny), je věc druhá.
Takovýhle věci se nechávaj dělat studenty vejšek v rámci praxe, holt Patrik je nenažranej a ještě mlaská.

P.S. Zajímalo by mě třeba, jestli se už nějak podařilo vyřešit odvod kondenzátu z klimy, nebo furt poblije přes přední okno, jako u starejch Wan.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod 9001 v 19.5.2017 17:32

Kotas by byl blbej nenechat si za tohle zaplatit... To dal jeho asistent během obědové pauzy... Navíc i ten jeho návrh počítal např. i s jedním stěračem :-).

Náter totálně zabil zdůraznění NP části... Interiér poskládáním předpokládám bude totožný jako současné wany...

Tohle je naprostá ostuda vedení DP a města Prahy... Bohužel se najdou i lidé co nad tím budou tleskat. Doufám, že si pan technický ředitel udělá opět představení před novináři jako udělal s první wanou...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Odeslatod von Špilberk v 19.5.2017 16:59

Pokud se tato varianta nátěru ujme, má DPP v plánu upravit i nátěr stávajících vozů T3R.PLF.

Je vidět, že někdo přesně identifikoval hlavní problém pražské dopravy a rozhodl se ho rázně vyřešit. 8-)

Pokud se tato varianta nátěru ujme...

Jak se vlastně pozná, že se to ujalo :?: :-k 8-[
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron