Pracovní, služební a dispečerské vozy

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od demon » 19.6.2017 12:40

Nikdy není pozdě, až se pokropí, tak se zazelená.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od modroko » 19.6.2017 8:49

otázka je, není už pozdě? Většina trávy už je stejnak suchá :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od von Špilberk » 19.6.2017 8:13

Mazačka se učí zalévat (zatím jen objízdnou kolej):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od trainzjohny » 22.5.2017 14:44

JANEK L. píše:Já myslel, že 69 je náhradní nočka za 99.
Tak možná se tam vleze, cvičáci mají pořadí 8,21,25,91 a 96.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od ZXS91 » 22.5.2017 11:26

Karosák píše:Ano, 8x, přičemž x=číslo provozovny.
Běžně jezdí 81, 82, 83 a 87

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 22.5.2017 11:15

Ano, 8x, přičemž x=číslo provozovny.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od JANEK L. » 22.5.2017 10:53

Používají se ještě linky 81-88 - Manipulační vozy pro návoz řidičů, nebo už jsou zrušený?

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od JANEK L. » 22.5.2017 10:47

trainzjohny píše:
JANEK L. píše:Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky :(
Jsou nově 69, lanovka pak má 49, mazačka povýšila na 71.
Já myslel, že 69 je náhradní nočka za 99.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od trainzjohny » 22.5.2017 7:51

JANEK L. píše:Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky :(
Jsou nově 69, lanovka pak má 49, mazačka povýšila na 71.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od JANEK L. » 21.5.2017 0:51

Ted' když vstoupilo v platnost přečíslování nočních linek, tak by mě zajímalo, jak jsou nyní pro DORIS označeny původně linky 96-98, protože by to měl být JŘ pro Cvičné jízdy jedoucí podle jízdního řádu? 46-48? Díky :(

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 20.5.2017 11:30

Přesně!

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Radek » 20.5.2017 11:12

Část popelářů na plyn jezdí (NepřEKOnatelný servis). Jinak bych ale radši loboval za návrat Xek pro cestující.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od P_V » 20.5.2017 9:04

Takže s překládáním v ulicích. Vyvinout a pořídit zcela nové kukavozy, které budou popelnice vyklápět do sundavacího kontejneru a s manipulátorem na jeho složení ve stísněném prostředí pražských ulic a pod drátama. Vyřešit jak kontejner uzavřít, aby nesmrděl a neulítávalo to z něj, ale zároveň aby se do toho daly bez zdržování klopit popelnice. Včetně toho, jak lisovat odpadky v kontejneru, aby tyto zas po vytažení lisu z kontejneru nelezly ven. Nebo se nebudou lisovat, ale pak těch kontejnerů a jízd bude víc než dnes. Kontejner se odloží někde vedle kolejí, čímž se zablokuje šířka jednoho jízdního pruhu. Na spoustě ulic ani ten jeden jízdní pruh vedle kolejí není. Nebo ho poveze dosti daleko někam, kde bude na ulici víc místa. Celé to přeložení bude naprosto bezhlučné. Tramvaj pak pojede s plným kontejnerem do spalovny, zatímco odlehčený kukavůz nečinně počká na místě, až mu nějaká další tramvaj nějaký přiveze zpátky. Sběr odpadu z popelnic proběhne na minutu přesně, aby tramvaj nebo kukavůz nemusely na sebe čekat. Nebo se někde po vnitřním městě vybudují dvory pro zásobu prázdných kontejnerů, což ovšem vyžaduje další jízdy pro návoz.

Uniká mi ten přínos. Přínosné by bylo, přestavět kukavozy na plyn, nebo požadovat elektrické.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od modroko » 20.5.2017 8:49

A pan technický ředitel doufám bude mít první službu na tomto novém voze :D Tam pak budou jezdit všici šoto řidiči co lze teď potkávat pravidelněji na 23 :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy

Příspěvek od Karosák » 20.5.2017 4:05

P_V: Ve vizionářské debatě se nehovořilo o projíždění každé ulice. Hned v tom prvním odkazu na páteři se píše o svozových místech, kdy by již byl připraven nášlapný kontejner odpadky. Vůz by jen přibrzdil a čapnul to. Asi by šlo prisypat i koše v zastávkách. Ale když už to někdo bude mít naložené, může s tím rovnou do Malešic, Chaber... Ale velke provozy by takový kontejner mohly mít. Třeba velká OC, která by ho jen přistrčila k trati na určené místo. Ale co tříděný odpad, bude mít každý svůj kontejner?
Nápad dobrý, ale má spoustu háčků. A ta trať do spalovny?? No, líbí se mi vize, ale moc tomu nedávám.
I když... pořádný rozvoj TT nejde, ale znáte to, čím větší divočina při dostatečné politické podpoře...:-P

Odpovědět