Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod von Špilberk v 10.6.2018 7:48

Tak do toho bych s 15T nešel... 8-)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod mart337 v 07.6.2018 22:06

vlakoň napsal:A kde je v létě vlhko tam nám rostou různé houbičky, v některých kouscích už to dost zatuchle zavání. Ale těžko rozpoznat jestli to je od nějakého kaštana nebo z klimy :lol:

Jak se to má dělat správně lze pocítit u reko rychlíkových vozů ČD. Filtry se vymění a kanály vyčistí nejdřív při další GO :prase


Omlouvámse, nevím jak přesně vypadají reko vozy ČD. Jel jsem co se pamatuju v nějakém zahraničním, a snad bylo všechno OK do té doby, dokud se neporouchala klima a pak to byla docela sauna, kterou nakonec odpojili.
Ale vlak má jednu výhodu oproti tram, tam se tolik necourá dveřma a jsou tam dvoje za sebou, takže přístup vedra a vlhka z venku je přeci jen omezený.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod Karosák v 07.6.2018 12:16

No tak to je na houby. To pak můžeme že stropu čepovat originální houbový čaj :devilsmokin
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod vlakoň v 07.6.2018 9:51

A kde je v létě vlhko tam nám rostou různé houbičky, v některých kouscích už to dost zatuchle zavání. Ale těžko rozpoznat jestli to je od nějakého kaštana nebo z klimy :lol:

Jak se to má dělat správně lze pocítit u reko rychlíkových vozů ČD. Filtry se vymění a kanály vyčistí nejdřív při další GO :prase
vlakoň
Uživatel
 
Založen: 01.12.2007 22:57

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod Karosák v 07.6.2018 9:43

No je pravda, že to mytí čelního skla na PLF je přecijen prostší řešení.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod mart337 v 07.6.2018 8:35

No nechci se zastávat pánů ze z Plzně, ale ono přírodní zákony se očů..vaj hodně blbě. Vemte si obyčejnou T3. Pokud ji třeba na podzim pořádně zavřete (včetně oken - nevětrá se - systém smrádek ale teplíčko) tak se Vám taky pěkně opotí skla a nic s tím nenaděláte.
Tady se Vám díky klimatizaci ve stropě vysráží vzdušná vlhkost na každé chladnější ploše, no a pak to holt kape. Tramvaje ve městě maj holt tu smůlu, že často otevíraj dveře a pouští si novou vlhkost do chlazeného prostoru. No a když se holt šetří a nemění se filtry, tak to pak takhle dopadá.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod demon v 07.6.2018 5:10

Vono to celý má ještě jeden vedlejší produkt - jak ti ta voda neodteče ven, tak ti ještě před protečenim do salónu vykoupe veškerý kabeláže na střeše a rázem z toho máš tuhle hezkou poruchu pomocných pohonů, támhle nízkej izolační stav, takže ti panel k práci vyhrává všemožnejma krásnejma barvičkama.
Hezky to maj soudruzi ze z Plzně vymyšlený, jen co je pravda... :P
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod Karosák v 06.6.2018 14:49

Díky za tip :lol: To je neskutečný.... #-o
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod Petr v 06.6.2018 11:59

parrot napsal:Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? :D Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.

Nejsou gumičky, Kubrte :-) Aneb jsou tam takové molitanové špunty, které se zanáší špínou. Je třeba je měnit. Nové zatím nejsou. Ale každopádně....
Stačí každou konečnou klimatizaci na chvíli vypnout, v systému klesne tlak a voda samovolně odteče odtokovými otvory....
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod parrot v 05.6.2018 15:12

Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník? :D Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.
parrot
Uživatel
 
Založen: 25.9.2013 15:26

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod demon v 01.5.2018 21:14

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod fricoolinek2 v 01.5.2018 20:08

Dokázal by někdo říct přibližný poměr před-facelifových 15T s plastovými x dřevěnými sedačkami? Nemá už jich plast většina? =P~

A u dřevokachen se nějaký výměny za (předpokládám) plastový Fainsy dělaly?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod 9001 v 24.4.2018 14:38

Redbaer: A ono jiná tramvaj od jiného výrobce není slepenec?

A agenturní budou taky všude...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod Redbar v 24.4.2018 13:25

.....jsem ty tramvaje pomáhal vyrábět....bych vám mohl vyprávět neuvěřitelné historky z výroby....ale to by si mě pak taky mohli najít...
..ale asi tak,stručně řečeno,co chcete čekat od výrobku sestavenýho několika dodavateli...třeba topení pod sedačkama vymyslel nějakej inženýr doma ve sklepě a podařilo se mu to střelit podniku...rámy a konstrukce se vařej někde,podvozky s brzdama se dělaj zase jinde,plasty a komplet obložení...všechno to je k sobě poslepovaný,ale nikdo neví jak dlouho to vydrží...komunikační linky po voze...to máte kamery,dveře,označovače,pohony,brzdy...a vřechno to dělaj agenturní...takže jak asi vypadá kvalita odvedené práce že...půl roku jsem jezdil na Pankrác a do Vokovic,každej den,každou noc když přijel zátah se něco posralo...jednou jedinkrát se stalo že nebylo co dělat...pak další peklo v Turecku...každej večer nějaký chyby...dveře,podvozky,trakce,pískování....furt něco hořelo nebo nefungovalo...ale všichni se tvářej jako že je vše v pořádku....je to všechno šitý horkou jehlou a nikdo rozhodně nemůže být hrdý na značku Škoda jako tomu bylo v minulé době...těžko vyrábět kvalitní výrobek když managementu jde jen a jen o peníze v první řadě a kvalita je mu u ******,když na dílnách vládnou poměry kdy si každej hraje na svým písečku a snaží se přehodit svoji nekvalitní práci na vedlejší oddělení...to už není stará dobrá Škodovka kde se každej znal s každym a byl hrdej na to že je škodovák...ta rychlá doba semlela všechno...i kvalitní českou práci na kterou jsme mohli být hrdí...my staří brzy odejdeme a vám mladým tu zůstane jen zdevastovaný svět....
Uživatelský avatar
Redbar
Uživatel
 
Založen: 29.7.2014 12:11
Bydliště: Praha

Re: Škoda 15T ForCity

Odeslatod DavidD v 31.3.2018 18:38

demon napsal:Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.

Právě že na toto se při výzkumu přišlo.. 8-)
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron