T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 11.8.2019 12:12

Pokusy o opravu na Buranově selhaly, takže se převeze do Motola, kde by se měla zprovoznit.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 10.8.2019 15:38

O té 8608 se sice tvrdí, že čeká na opravu, ale po zběžném ohledání bych jí pasoval spíš na terénní sklad nd, určený ke kanibalizaci. Ta už v Praze vlastní silou asi nepojede :^o

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od thriller2 » 21.6.2019 14:04

To je fakt. V posledních třech letech východoněmecká města sešrotovala jen 9 kačen (Gotha, Plavno a Cvikov). Pokud by to tak šlo dál stejným tempem a pokud by podvozky šrotovaných tramvají byly použitelné, tak to máme v průměru tři sady podvozků ročně, což není mnoho. Ale nevím, kolik Té šestek by Bratislava chtěla.

Ohledně zbavování se tramvají KT4. Dá se předpokládat, že Gotha po zařazení šesti ex-basilejských tramvají vyřadí nějaké jeté KT4 o které už nebude na východě zájem (v posledních 20 letech Gotha vyřadila 23 tramvají, z nichž 20 šlo do šrotu a 3 do muzea, žádná na prodej). Ostatní provozovatelé kačen (Branibor, Chotěbuz, Frankfurt, Gera, Zhořelec, a Cvikov) plánují v příštích cca 5 letech pořízení nových tramvají, ale to ještě chvíli potrvá. Nejblíž tomu bude v případě Frankfurtu, kam má být první dodána už snad příští rok. Gera má mít první nové tramvaje v roce 2021, Zhořelec v roce 2022, Chotěbuz a Cvikov v roce 2023 a Branibor v roce 2024.

koci
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od koci » 19.6.2019 22:45

MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].
Tak růžově bych to neviděl. Zatím to moc nevypadá, že by se malé ex DDR provozy chtěly ve větší míře zbavovat svých úzkorozchodných KT4, navíc pořád existují města, která by ty tramvaje určitě koupila jako provozuschopný celek. Nákup nových podvozků zase může pořízení ojetých T6A5 rapidně prodražit až tak, že se takový nákup nevyplatí.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 07.6.2019 20:42

MKzB píše:Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
No to bych úplně netvrdil, jelikož právě v tom je zakopaný pes, proč ještě k dohodě nedošlo...
Ale směr máš správný.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 07.6.2019 13:55

Úzké pdvozky jsou ten nejmenší problém.
1. Dají se sehnat z DeDeRonských KT4
2. KOS nabízí podvozek /0/]Komfort Plus.]Komfort Plus[/url].

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Petrpes » 07.6.2019 11:43

Bé jako vesnice kde jezdí to samé co v Praze... :devilsmokin
V Blavě by byl problém sehnat podvozky :shock:

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od MKzB » 06.6.2019 13:06

Ano, Blava s nimi koketuje.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 05.6.2019 11:57

A to ještě pravděpodobně nějaké východní "Bé" přibude...

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 240
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od vencavasek » 05.6.2019 11:32

Takže další prodej na východ. :D Ukrajina, Bulharsko, Brno... :D

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od mart337 » 04.6.2019 23:32

Tohle jsem nyní našel na ineternetu.

http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2019/6 ... J5VTj5ZG_U

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 15.5.2019 22:00

...a kdy si Šenkýř s Lisoňkem dojdou pro zbytky výbavy. Tlačítka, panely... sedačky jsou taky žádaný suvenýr :prase Jo, taky myslím, že autor naprosto netušil, jaké má nestřežená tramvaj vedlejší účinky :^o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od von Špilberk » 15.5.2019 18:01

https://www.novinky.cz/krimi/504950-do- ... okutu.html
Do tramvaje, která stojí v poli u dálnice D1 u Čestlic, vlezli ve středu odpoledne dva lidé. Policisté, kteří na místo dorazili, věc nakonec vyřešili pokutou. Do tramvaje dvojice vnikla neoprávněně, dopravní prostředek, který je v soukromém vlastnictví, je totiž zavřený.
Řekl bych, že developr, co tam tu tramvaj dal, si pěkně naběhl. Posprejovaná je tramvajka po jednom dni na poli. Teď tam ještě policie bude dělat hlídače, aby nikdo nelezl dovnitř. #-o #-o
Už je jen otázka, jak dlouho vydrží okna a kdy to někdo dojde podpálit. [-o<

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Karosák » 23.4.2019 14:24

A hlavně terminály nepatří DPP, takže odpadá nějaké řešení koupit/nekoupit, protože jejich osazení je dané smluvně Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 22.4.2019 21:17

JaHu píše:Nevím, jak "žhavé" je to s vyřazováním T6. Překvapilo mě, když jsem viděl v obou vozech soupravy 8725 + 8727 namontované terminály pro bezkontaktní platby a ve vozech 8742 + 8724 přípravu na jejich montáž. Předpokládal jsem, že do vozů určených k brzkému vyřazení se již nebude takto "investovat".
Samotný terminál se pak dá použít do nových vozů a nebo uložit do skladu jako náhradní ;-)

Odpovědět