T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Frcoušku, plzeňské K3 nejsou na prodej, ale můžeš si koupit Astru
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Taky se má konvertovat analog Progress na digitál. Na přendání, ev. konverzi je vypsána zakázka.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No jasně, vždyť je tam přes tunu rozdíl ve hmotě. Pokud vím, tak je jiná KB, trochu jiný typ motorů (ale jen úprava, základ je původní) a kotoučové brzdy místo čelisťových, to jsi kdysi zmiňoval. Naopak se asi vytěží panel/stanoviště řidiče, řadiče/pedály, preferoval bych kvůli univerzálnosti i dveře, okna, klapky, sesle, zkrátka interiér, dále PP + OIS, spřáhla, podvozky...na něco jsem zapomněl? Držák na vlaječky
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Progress zůstane, ale vzhledem k umístění na střeše místo pod vozem musí do jiných kontajnerů, kabeláž tak musí být úplně nová. Montáž klimatizace znamená i nutnost nového staťáku, upravený budou i motory a brzdy.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak se dělá toto nemenění kabeláže? Domnívám se, že kabelový svazek je po vytažení zralý na vyhození, neb je odrbaný o různé hrany. Nebo že se kabelové svazky instalují neúplné, některé konektory se nalisují až po zatažení, a tím pádem je to nerozebiratelné.
A jak se dělá to přendání výzbroje do wany? Před časem tu někdo psal, že progress pod podlahu má jiný tvar beden (včetně krytí proti vodě) než progress na střechu.
A jak se dělá to přendání výzbroje do wany? Před časem tu někdo psal, že progress pod podlahu má jiný tvar beden (včetně krytí proti vodě) než progress na střechu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pozvolna končí provádění PO na RP, dodělávají se poslední rekonstrukce 14T, takže nezmění-li se nějak dramaticky ještě více do mínusu počet zaměstnanců dílen, kterých aktuálně chybí kolem 60, mělo by to být proveditelné.trainzjohny píše: ↑30.10.2019 18:515-6 let na 60 wan ? Dyť nejsou dílny schopný udělat pomalu ani jedno KT ročně a to jich tam ještě 12 hnije, to chci vidět, kde vemou čas na 60 wan.
V podstatě i tak nějak by se to dalo popsat. V maximální možné míře se budou používat komponenty z likvidovaných vozů, jen s nutnými úpravami.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Takže wanizace bude takový hybrid? Progres zůstane, kabeláž asi z větší části taky, ale kastle bude nová
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
GO probíhaly naposledy při přestavbách SU na RP a aktuálně na Miškolckých KT. Znamená obvykle výměnu funkčních celků výzbroje za modernější, s čímž je spojena nová kabeláž, zatímco při PO se výzbroj sice kompletně opravuje, ale nemění, kabeláž taktéž, karoserie se obvykle na kritických místech otryská a kompletně se znovu nalakuje.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To "jenom" dávám záměrně do uvozovek, protože to není totéž co PO, ale principielně jsem to takto pochopil A samozřejmě low-cost řešení je dáno tím, aby se to mohlo schovat pod "údržbu" a nikoliv "investice"
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak teď dílny dělaly hlavně záchranu 14T, což by mohlo už skončit...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
trainzjohny: Zatím to vyznělo, že to udělá ÚD v rámci PO resp. MO. Možná demon by mohl popsat rozdíl mezi PO a GO... Ale vzhledem k tomu, že se řeší každá koruna, tak bych skoro řekl, že sundají kastly RP/V a jenom tam nasadí wani.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Já to pochopil tak, že podnik hodlá koupit (jako dřív) jen karoserie a dělat si to bude sám, nakonec špatných zkušeností se zPARSem máme dost.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To je asi také důvod, proč podnik hledá externího dodavatele. Ovšem je třeba vzít na vědomí, že to nebude práce navíc, jen místo na PO ty vozy půjdou na GO. Přitom PO na T-čkách stále běží, takže když externí dodavatel bude dodávat nějaké polotovary, s například předmontovaným "repasovaným" Progresem, může se to zařadit na dokompletování na běžící linku, která si jakštalš drží stabilní kadenci. A ÚD si už "jen" zaváže podvozky, namontuje vytěžené díly, oživí a tradá...
S KTN je problém zaprvé, že jsou "mimo pořadí" a zadruhé jsou dlouhé, což je prostě problém, bo všechno se musí po částech (lávky, lakovna...) a na všechno se stojí fronta. Takhle "vod stolu" bych raději externistovi zadal kachny a sám si bouchal wany, protože na to už jsme zavedený.
S KTN je problém zaprvé, že jsou "mimo pořadí" a zadruhé jsou dlouhé, což je prostě problém, bo všechno se musí po částech (lávky, lakovna...) a na všechno se stojí fronta. Takhle "vod stolu" bych raději externistovi zadal kachny a sám si bouchal wany, protože na to už jsme zavedený.