Ale jen když tam nějaké jsou a to v příhodné pozici
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ale jen když tam nějaké jsou a to v příhodné pozici
Energii spotřebovávají všechny tramvaje v přilehlých úsecích.
Na základě teplotního čidla.
Ventilátory na KT chladí trakční (pulzní) měnič, kterého součástí jsou brzdové odpory.
V jedné zadávací dokumentaci k VŘ se objevil popis výzbroje Progress pro T3R.P:
Však jsme se potkali
A já to poctivě vypínal a psal to jako závadu, jelikož mě nikdo neinformoval...Karosák píše: ↑03.9.2023 22:09Tak máme na všech vozech KTN zajímavé "protipožární" opatření - trvalý vysokootáčkový chod ventilátorů výzbroje. Prostě to neutichne, jako běžný Progress. Tak schválně, za jak dlouho začnou:
a) odcházet ložiska ventilátorů?
b) přicházet stížnosti na hluk?
c) to začnou řidiči na konečných vypínat?
![]()
Spíš zbytečné. Nejde ani tak o to, že by na to přímo pršelo, nebo někam zatékalo, jako spíš o vzdušnou vlhkost, takže to nemůže vyschnout.fricoolinek2 píše: ↑02.7.2023 19:49A nějaké dočasné střešní konstrukce by byly finančně příliš nákladné?