Já mám pocit že je na klíč aspon u toho alstomu. pokud se to neodemkne tak tam neteče štáva. Ale co se tíče 14+ slyšel jsem že by se tam měla začít montovat snad i menší lednička. A proč ne dříve měli T3ky také kamínka na ohřev jídla.MOp píše:zasuvka v kabine ridice je kvuli strojni udrzbe samozrejme pritomna, avsak zadeklovana. po odstraneni krytu je tram neschopna pohybu.Anonymous píše:Zdravim všechny,hlavně Petra.Zajímalo by mne,zda 14T má též zásuvku na 220V jako jí mají Altomci.
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
No jó, ale v Praze je síť velmi hustá. Některé tramvaje (4,16,13...) mají kratší trasy a to se také určitě projeví.Jenki píše:Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...
Co se týče Ostravy, může to tam vypadat úplně jinak.
To už by rovnou mohla jezdit sama bez řidiče Nebo na dálkový ovládání z dispečinku.Poršátko na dálku má každej malej klukZdeněk píše: Třeba místo světla. Jsou tam přeci tři díry, na každě straně...
Nebo to vyřešit sonarem. To by byl teprve světový trhák. Tramvaj od porše a se sonarem....Hmmmm
Naposledy upravil(a) Paulie dne 04.1.2006 20:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Já na to také koukal. Ale oni jezdí jen některé hodiny. A dost obratiš důležitých byvá obsazených plně. Hlavně useky, ve kterých je to potřeba odzkoušetJenki píše:Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...
Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm, pěkné, ale než by to DP zase všechno otestoval, tak by se toho dožili možná tak další generace. Ale jinak se mi to jevíjako dobrý nápad.Zdeněk píše:Třeba místo světla. Jsou tam přeci tři díry, na každě straně...fricoolinek2 píše:Ta kamera, která by hlídala prostor před tramají, by se měla do 14T zamontovat rozhodně měla.
Nebo to vyřešit sonarem. To by byl teprve světový trhák. Tramvaj od porše a se sonarem....Hmmmm
Potkávání Anitry 14T
Cituji článek z dp-areny:
Vůz vykazuje lepší průjezdní profil v obloucích než KT8, pochopitelně i na TT v Praze budou místa se zákazy potkávání.
To by ale znamenalo, že by se musely určovat potkávačky speciálně pro Anitru 14T a že by se musela potkávací místa pro tento typ zohlednit i na návěsti.
Vůz vykazuje lepší průjezdní profil v obloucích než KT8, pochopitelně i na TT v Praze budou místa se zákazy potkávání.
To by ale znamenalo, že by se musely určovat potkávačky speciálně pro Anitru 14T a že by se musela potkávací místa pro tento typ zohlednit i na návěsti.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Docela dost zajímavých informací se dá najít v tomhle článku:
Druhá Škodovka v Praze
http://www.dp-arena.cz/index.php?option ... &Itemid=44
Druhá Škodovka v Praze
http://www.dp-arena.cz/index.php?option ... &Itemid=44