Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.1.2006 22:12

MOp píše:
Anonymous píše:Zdravim všechny,hlavně Petra.Zajímalo by mne,zda 14T má též zásuvku na 220V jako jí mají Altomci.
zasuvka v kabine ridice je kvuli strojni udrzbe samozrejme pritomna, avsak zadeklovana. po odstraneni krytu je tram neschopna pohybu.
Já mám pocit že je na klíč aspon u toho alstomu. pokud se to neodemkne tak tam neteče štáva. Ale co se tíče 14+ slyšel jsem že by se tam měla začít montovat snad i menší lednička. A proč ne dříve měli T3ky také kamínka na ohřev jídla.

MOp

Příspěvek od MOp » 04.1.2006 21:35

Anonymous píše:Zdravim všechny,hlavně Petra.Zajímalo by mne,zda 14T má též zásuvku na 220V jako jí mají Altomci.
zasuvka v kabine ridice je kvuli strojni udrzbe samozrejme pritomna, avsak zadeklovana. po odstraneni krytu je tram neschopna pohybu.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 04.1.2006 21:23

Zdravim všechny,hlavně Petra.Zajímalo by mne,zda 14T má též zásuvku na 220V jako jí mají Altomci.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 04.1.2006 20:13

pokud potrebuji najet km , tak nejni potreba to honit po urcity trati.
V brne pokud se jezdej zkusebky, nebo se neco zkousi, tak se jezdi na trati Bystrc-mendlak-modrice a zpet . velka cast na samostatnym telese, hodne na otevrenym svrsku.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 04.1.2006 20:11

Jenki píše:Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...
No jó, ale v Praze je síť velmi hustá. Některé tramvaje (4,16,13...) mají kratší trasy a to se také určitě projeví.
Co se týče Ostravy, může to tam vypadat úplně jinak. :wink:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 04.1.2006 20:11

Zdeněk píše: Třeba místo světla. Jsou tam přeci tři díry, na každě straně... :D
Nebo to vyřešit sonarem. To by byl teprve světový trhák. Tramvaj od porše a se sonarem....Hmmmm :idea:
To už by rovnou mohla jezdit sama bez řidiče :P Nebo na dálkový ovládání z dispečinku.Poršátko na dálku má každej malej kluk :D
Naposledy upravil(a) Paulie dne 04.1.2006 20:12, celkem upraveno 1 x.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 04.1.2006 20:10

Jenki píše:Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...
Já na to také koukal. Ale oni jezdí jen některé hodiny. A dost obratiš důležitých byvá obsazených plně. Hlavně useky, ve kterých je to potřeba odzkoušet

Jenki

Příspěvek od Jenki » 04.1.2006 20:08

Ten článek na dp-areně je opravdu zajímavý... překvapila mě tam následující věc : Tramvaj denně najede cca 100 - 150 km - to ji jako budou tahat koně, nebo je v Praze takto zoufalá oběžná rychlost? Pokud vezmu vypravení na ranní+odpolední v Ostravě tak tam to je kolem 150km za směnu, takže 300 denně (rekord linka 5 kurs 101 a 201 - to je 2x200km). Pokud by to chtěli honit ve zkušebním provozu bez cestujících tak při ježdění se zastávkami sem-tam jsme s Triem běžně dosahovali 550km/24h, s důsledným zastavováním na zastávkách kolem 450km/den...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 04.1.2006 19:50

Zdeněk píše:
fricoolinek2 píše:Ta kamera, která by hlídala prostor před tramají, by se měla do 14T zamontovat rozhodně měla.
Třeba místo světla. Jsou tam přeci tři díry, na každě straně... :D
Nebo to vyřešit sonarem. To by byl teprve světový trhák. Tramvaj od porše a se sonarem....Hmmmm :idea:
Hmmm, pěkné, ale než by to DP zase všechno otestoval, tak by se toho dožili možná tak další generace. Ale jinak se mi to jevíjako dobrý nápad. :)

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 04.1.2006 19:45

fricoolinek2 píše:Ta kamera, která by hlídala prostor před tramají, by se měla do 14T zamontovat rozhodně měla.
Třeba místo světla. Jsou tam přeci tři díry, na každě straně... :D
Nebo to vyřešit sonarem. To by byl teprve světový trhák. Tramvaj od porše a se sonarem....Hmmmm :idea:

Řepák

Příspěvek od Řepák » 04.1.2006 19:35

Mohlo by taky někoho napadnout, oživit Vetřelce i jinými barvami. Místo červený by mohla být i modrá,žlutá atd. Hezky by se na to koukalo...

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Potkávání Anitry 14T

Příspěvek od 8750 » 04.1.2006 16:37

Cituji článek z dp-areny:

Vůz vykazuje lepší průjezdní profil v obloucích než KT8, pochopitelně i na TT v Praze budou místa se zákazy potkávání.

To by ale znamenalo, že by se musely určovat potkávačky speciálně pro Anitru 14T a že by se musela potkávací místa pro tento typ zohlednit i na návěsti.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 04.1.2006 16:28

Očekávatelné je tady, zdá se že nám tenhle stroj taky nebude moct do splítky na Malé Straně i když bylo údajně řečeno, že nebude problém... :(

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 04.1.2006 16:18

Ta kamera, která by hlídala prostor před tramají, by se měla do 14T zamontovat rozhodně měla.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1545
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 04.1.2006 15:06

Docela dost zajímavých informací se dá najít v tomhle článku:
Druhá Škodovka v Praze
http://www.dp-arena.cz/index.php?option ... &Itemid=44

Odpovědět