Zrovna jsem chtěl napsat několik věcí... svět versus ŠKODATraI píše:Svět je dávno někde dál než je 14T z Plzně. Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů! Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
-jak je možné, že třeba Citadisy nebo podobná vozítka, "nevyhánějí" cestující do nosných článků (navíc vozidla jsou obousměrá, takže v nesených článcích je daleko více místa + uspořádání sedadel 1+1.
-jaktože mohou být 100% nízkopodlažní=podélně umístěné motory
-proč musí mít 14T na střeše nevzhledné bedny, když např. Citadisy mají střechu nádherně rovnou.....
-Alstom také umí tramvaje s otočnýmy podvozky (a kvůli tomu mají jenom JEDEN NÍZKÝ schod a žádné další obludnosti.
....a chrlí jednu tramvaj za druhou.
Jezdí ve 14 městech a dalších 5 už má podepsanou smlouvu....To asi bude něco znamenat.