T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Ano, kastle použitá pro rekonstrukci původního vozu má znízkopodlažněný prostor u prostředních dveří. Touto úpravou také došlo k prodloužení vozu, což vede k problémům při spřahování vozů do souprav. Fakticky jde o to, že se jedná o novostavbu vozu. Rekonstrukcí se to nazývá pouze proto, že ke stavbě tohoto vozu jsou použity "papíry" starších vyřazených vozů, jejich technický stav už rekonstrukci nedovoloval. Je to shodné s administrativou u T3R.PVŠmaky píše:Ale v liberci sice nechali pův. čumák, ale maj tam nízký podlahy...(?)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
To si nemyslím. Pokud by měla ta pražská také nové čelo tak už to bude také o něčem jiném. Každé město nové čelo. A pro lidi to bude vypadat jako ta kratší nová tramvaj. A už jim zase nebude docházet že je to překopaná ta tramvaj co jezdí po praze(T3).Norton píše:Fořtík: promiň, ale (+/-) takto naroubovat na T3 čelo je ten nejpádnější argument, proč nechtít reinkarnace T3. V OVě málokomu z běžných cestujících dojde, že wana je vlastně překopaná T3. Ale tady to bije do očí (a nemá to nic společného s líbí/nelíbí 14T)...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Za dalších podmínek, které zde byly vyřčeny - např. předsuvné dveře, polopantograf, jiný lak - nemůže být řeč o tom, že by se to podobalo T3. Pokud ano, tak použitím stejných argumentů lze dojít k tomu, že Ostravsko-Brněnské wany vlastně T3 připomínají také.Norton píše:Fořtík: promiň, ale (+/-) takto naroubovat na T3 čelo je ten nejpádnější argument, proč nechtít reinkarnace T3. V OVě málokomu z běžných cestujících dojde, že wana je vlastně překopaná T3. Ale tady to bije do očí (a nemá to nic společného s líbí/nelíbí 14T)...
Tak se nakonec schodnem...Fořtík píše: Vím, že se s určitými lidmi o podobě moderního vozu neshodnu, třeba s Tomem.
.................
Když byla připravena grafická podoba návrhu 14T, sledoval jsem to s nechutí, maje oči v sloup. Příchod 14T pro mne byl milým překvapením a musím říci, že mě její vzhled moc zaujal.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Sto lidí, sto chutí - říká se pokud jde o jídlo a stravování. Ale ono toto pořekadlo bude platit v mnoha oborech, zrovna tak v oboru tramvajovém, proto si myslím, že dabata líbí/nelíbí je bezpředmětná. Vím, že se s určitými lidmi o podobě moderního vozu neshodnu, třeba s Tomem. Proto s ním, i kýmkoliv jiným, o tom nebudu hádat. Beru a uznávám názor těch, kteří mi říkají, že se jim moje představy nelíbí a tak i já doufám, že se k mým názorům a představám staví podobně.kotelnik1 píše:Fuuuj to je hnus,takhle hnusnou představu tramvaje jsem nikdy neviděl..to Bulwa je teda mnohem hezčí...
Když byla připravena grafická podoba návrhu 14T, sledoval jsem to s nechutí, maje oči v sloup. Příchod 14T pro mne byl milým překvapením a musím říci, že mě její vzhled moc zaujal. Proto si dovedu představit využití tohoto dizajnu i pro jiné tramvajové vozy, či soupravy.
Na provedení Brno/Ostrava se mi nelíbí podoba čel - jeví se mi jako takové beztvaré, placaté, nevzhledné. Moderní vzhled musí především zaujmout, tento efekt se při mé konfrontaci s těmito vozy bohužel nedostavil.