Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
9113 je hotová a jak jsem již psal, čeká na schvalovací papíry.Tita píše:I ty jeden optimisto.....podle mě je velmi nepravděpodobné,že budou chodit po dvou.......
Frekvence dva kusy za měsíc je dosažitelná a uvidíme, kdy se Škodovce podaří na ni najet. Pokud ví, tak je v Plzni teď připravována kapacita na tři kusy měsíčně, aby se jim tam vešly i tramvaje pri jiná města. Později to možná bude i víc, přece se tam staví i celá nová fabrika na tramvaje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
I ty jeden optimisto.....podle mě je velmi nepravděpodobné,že budou chodit po dvou.......Tom píše:a eště ke mě došla info že by tedy mohli dorazit hned dvě... tedy i 9114... ale stále se víceméně čeká na DP. V plzni mají hotovo... resp. už před dvěma měsící ji tam měli fyzicky hotovou. Jinak rozpracovanost dalších nevim vim jak je na tom metro... ale dá se tipnout nebo aspoň z toho co vim, že souběžně tam jedou 3 (4) vlaky... tak se dá tak nějak odvodit že
červenec 9113,9114
9115 srpen
září 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122
pokud ale bude neustálé natahování ze strany DP tak pak spíše
srpen 9113,9114
září 9115, 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122
a eště ke mě došla info že by tedy mohli dorazit hned dvě... tedy i 9114... ale stále se víceméně čeká na DP. V plzni mají hotovo... resp. už před dvěma měsící ji tam měli fyzicky hotovou. Jinak rozpracovanost dalších nevim vim jak je na tom metro... ale dá se tipnout nebo aspoň z toho co vim, že souběžně tam jedou 3 (4) vlaky... tak se dá tak nějak odvodit žeDavidf píše:Tak to je špatný.... nevíte jak to vypadá s dalšíma??????? kolik jich je obědnáno atd. nevíte kde seženu informace o 14T, výzbroj, sedačky, použité díly....atd. a je konec června, neměla by už dorazit 9113??????? předem DÍK
červenec 9113,9114
9115 srpen
září 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122
pokud ale bude neustálé natahování ze strany DP tak pak spíše
srpen 9113,9114
září 9115, 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122
-
- Uživatel
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15.5.2006 21:36
- Bydliště: Kutnauer...jestli vám to něco řiká.
Tak to je špatný.... nevíte jak to vypadá s dalšíma??????? kolik jich je obědnáno atd. nevíte kde seženu informace o 14T, výzbroj, sedačky, použité díly....atd. a je konec června, neměla by už dorazit 9113??????? předem DÍKI.am.good píše:Dnes 9112 v UD, výměna středního podvozku - prý tekla převodovka..
Asi nemám úplný přehled, ale co tuším:pawel píše:Kerberos: co znamená "úpravy zejména ve smyslu vylepšení komfortu"?
jinak moc díky za informace.
Změkčení razance pohonu v rychlostech nad 40km/h
Omezovač rychlosti po 5km/h místo po 10km/h
Změkčení rázů při zásahu omezovače rychlosti
Zvýšení rychlosti při havarijním režimu na (?) 20km/h
Zpřesnění omezení rychlosti v oblouku (hned za obloukem dovolí zrychlit)
Odstranění nějakých(?) nelogičností v ovládání
Podpora nevidomých v nalezení těch správných dveří soupravy tím pípákem co mají u sebe
Manipulace 5km/h místo 10km/h
Redukce stresujících hlášek z diagnostiky
Trochu upřesnění:DavidD píše:Co jsem slyšel, tak na Barrandov a na Trojskou nesmí, protože nemá zkoušky na couvání s cestujícíma, tj. že nemá odzkoušeno sjetí z Geologický na Hlubočepy se zátěží pozpátku. No a co se týče Malostranského náměstí, tak tam byl problém s hrazdou a co jsem slyšel tak byl odstraněn po úpravě hrazdy aspoň na 9111, ale jestli se něco neobjevilo jiného.
Problém s hrazdou zrcátka ve splítce v Letenské ulici (vyosené o 3cm) byl odstraněn na obou vozidlech 22.1.2006. Teď žádný problém s průjezdem není.
Vozidlo bylo schváleno jako typ takže tam žádný vážný problém být ani nemohl.
Dopravní podnik si přál úpravy zejména ve smyslu vylepšení komfortu a ty byly postupně provedeny a vyzkoušeny na vozidle 9112 v režimu zkušebního provozu bez cestujících. Přitom 9111 byla v provozu v původním schváleném provedení.
Když byly provedeny změny zapojení a programů, nastalo interní ověření změn v DPP. Poté, co nastala spokojenost a po dalších zkušebních jízdách, Drážní úřad byl požádán o schválení změny v režimu zkušebního provozu s cestujícími s tím, že změny budou provedeny na obou vozidlech v Praze. Tyto změny Drážní úřad povolil a stanovil (splnitelné a logické) podmínky, za kterých lze vozidla ve změněném provedení provozovat ve zkušebním provozu s cestujícími. Na splnění těchto podmínek Škodovka a DPP pracují.
V rámci ověřování změn byly provedeny testy vozu 9112 se zátěží na Barrandově (jsou daleko přísnější než předepsané testy nutné pro schválení typu). Tyto testy dopadly dobře a je na vedení DPP aby zvážil, zda vozidlo na Barrandov v běžném provozu pustí, nebo ne. Další testy nejsou k tomu nutné a nejsou plánovány.
Vozidlo 9113 může teď dostat software z 9112 a jakmile bude schválena změna Drážním úřadem, může vozidlo projít běžnou procedurou vydání Průkazu způsobilosti a uvedeno do provozu. Se schváleným software z 9111 (původním) by nefungovalo, protože byla provedena změna i v zapojení obvodů a to by se navzájem nesneslo.
Hezký večer všem