Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 05.7.2006 13:24

Smím se zeptat kvůli dnešnímu a zítřejšímu svátku vyřešil problém s nemožností zavěsit na vůz vlaječky :?: Vyjede tedy dnes a zítra :?:

Uživatelský avatar
Sergei-LBC
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 19.12.2004 10:38
Bydliště: d-22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sergei-LBC » 03.7.2006 21:13

Dnes jsem měl poprvé tu čest svézt se Poršetrou, a její úžasná živost mi zpočátku dělala problémy se stabilitou :lol: Tímto také děkuji Petrovi za výborné svezení tímto vozem :)

Kerberos

Příspěvek od Kerberos » 02.7.2006 15:01

Tita píše:I ty jeden optimisto.....podle mě je velmi nepravděpodobné,že budou chodit po dvou.......
9113 je hotová a jak jsem již psal, čeká na schvalovací papíry.

Frekvence dva kusy za měsíc je dosažitelná a uvidíme, kdy se Škodovce podaří na ni najet. Pokud ví, tak je v Plzni teď připravována kapacita na tři kusy měsíčně, aby se jim tam vešly i tramvaje pri jiná města. Později to možná bude i víc, přece se tam staví i celá nová fabrika na tramvaje.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 30.6.2006 18:51

Tom píše:a eště ke mě došla info že by tedy mohli dorazit hned dvě... :) tedy i 9114... :lol: ale stále se víceméně čeká na DP. V plzni mají hotovo... resp. už před dvěma měsící ji tam měli fyzicky hotovou. Jinak rozpracovanost dalších nevim :) vim jak je na tom metro... ale dá se tipnout nebo aspoň z toho co vim, že souběžně tam jedou 3 (4) vlaky... tak se dá tak nějak odvodit že
červenec 9113,9114
9115 srpen
září 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122

pokud ale bude neustálé natahování ze strany DP :) tak pak spíše

srpen 9113,9114
září 9115, 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122

:lol:
I ty jeden optimisto.....podle mě je velmi nepravděpodobné,že budou chodit po dvou.......

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 30.6.2006 17:44

Davidf píše:Tak to je špatný.... :cry: nevíte jak to vypadá s dalšíma??????? kolik jich je obědnáno atd. nevíte kde seženu informace o 14T, výzbroj, sedačky, použité díly....atd. a je konec června, neměla by už dorazit 9113??????? předem DÍK :?: :D :o :lol:
a eště ke mě došla info že by tedy mohli dorazit hned dvě... :) tedy i 9114... :lol: ale stále se víceméně čeká na DP. V plzni mají hotovo... resp. už před dvěma měsící ji tam měli fyzicky hotovou. Jinak rozpracovanost dalších nevim :) vim jak je na tom metro... ale dá se tipnout nebo aspoň z toho co vim, že souběžně tam jedou 3 (4) vlaky... tak se dá tak nějak odvodit že
červenec 9113,9114
9115 srpen
září 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122

pokud ale bude neustálé natahování ze strany DP :) tak pak spíše

srpen 9113,9114
září 9115, 9116
říjen 9117, 9118
listopad 9119, 9120
prosinec 9121, 9122

:lol:

Davidf
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 15.5.2006 21:36
Bydliště: Kutnauer...jestli vám to něco řiká.

Příspěvek od Davidf » 30.6.2006 17:31

I.am.good píše:Dnes 9112 v UD, výměna středního podvozku - prý tekla převodovka..
Tak to je špatný.... :cry: nevíte jak to vypadá s dalšíma??????? kolik jich je obědnáno atd. nevíte kde seženu informace o 14T, výzbroj, sedačky, použité díly....atd. a je konec června, neměla by už dorazit 9113??????? předem DÍK :?: :D :o :lol:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 30.6.2006 15:15

Dnes 9112 v UD, výměna středního podvozku - prý tekla převodovka..

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 30.6.2006 11:31

Někde zde padl dotas,jestli má Porschetra střešní větrací klapky.Má odpověď zní:nemá.A smím se zeptat ještě v oblasti vzduchotechniky:Kde má vlastně umístěné výdechy klimatizace :?:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 29.6.2006 23:03

haha, taky jsem myslel, že jde o "větráčky" ... inu, poděkujme Husovi :lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2006 22:34

Anonymous píše:O větráčku nic netuším. Vím jenom, že se zkouší otevíratelná ventilačka v levém bočním okně v kabině na 9113.
Ano myslel jsem větračku / ventilačku v bočním okně, nikoliv větráček.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.6.2006 21:14

MOp píše:Díky za informace! Kdy budou instalovany vetracky do kabiny ridice prototypovych vozu asi netusis co?
O větráčku nic netuším. Vím jenom, že se zkouší otevíratelná ventilačka v levém bočním okně v kabině na 9113.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2006 21:01

Díky za informace! Kdy budou instalovany vetracky do kabiny ridice prototypovych vozu asi netusis co?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.6.2006 20:41

pawel píše:Kerberos: co znamená "úpravy zejména ve smyslu vylepšení komfortu"?
jinak moc díky za informace.
Asi nemám úplný přehled, ale co tuším:

Změkčení razance pohonu v rychlostech nad 40km/h
Omezovač rychlosti po 5km/h místo po 10km/h
Změkčení rázů při zásahu omezovače rychlosti
Zvýšení rychlosti při havarijním režimu na (?) 20km/h
Zpřesnění omezení rychlosti v oblouku (hned za obloukem dovolí zrychlit)
Odstranění nějakých(?) nelogičností v ovládání
Podpora nevidomých v nalezení těch správných dveří soupravy tím pípákem co mají u sebe
Manipulace 5km/h místo 10km/h
Redukce stresujících hlášek z diagnostiky

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 29.6.2006 20:21

Kerberos: co znamená "úpravy zejména ve smyslu vylepšení komfortu"?
jinak moc díky za informace.

Kerberos

Příspěvek od Kerberos » 29.6.2006 20:04

DavidD píše:Co jsem slyšel, tak na Barrandov a na Trojskou nesmí, protože nemá zkoušky na couvání s cestujícíma, tj. že nemá odzkoušeno sjetí z Geologický na Hlubočepy se zátěží pozpátku. No a co se týče Malostranského náměstí, tak tam byl problém s hrazdou a co jsem slyšel tak byl odstraněn po úpravě hrazdy aspoň na 9111, ale jestli se něco neobjevilo jiného.
Trochu upřesnění:

Problém s hrazdou zrcátka ve splítce v Letenské ulici (vyosené o 3cm) byl odstraněn na obou vozidlech 22.1.2006. Teď žádný problém s průjezdem není.

Vozidlo bylo schváleno jako typ takže tam žádný vážný problém být ani nemohl.

Dopravní podnik si přál úpravy zejména ve smyslu vylepšení komfortu a ty byly postupně provedeny a vyzkoušeny na vozidle 9112 v režimu zkušebního provozu bez cestujících. Přitom 9111 byla v provozu v původním schváleném provedení.

Když byly provedeny změny zapojení a programů, nastalo interní ověření změn v DPP. Poté, co nastala spokojenost a po dalších zkušebních jízdách, Drážní úřad byl požádán o schválení změny v režimu zkušebního provozu s cestujícími s tím, že změny budou provedeny na obou vozidlech v Praze. Tyto změny Drážní úřad povolil a stanovil (splnitelné a logické) podmínky, za kterých lze vozidla ve změněném provedení provozovat ve zkušebním provozu s cestujícími. Na splnění těchto podmínek Škodovka a DPP pracují.

V rámci ověřování změn byly provedeny testy vozu 9112 se zátěží na Barrandově (jsou daleko přísnější než předepsané testy nutné pro schválení typu). Tyto testy dopadly dobře a je na vedení DPP aby zvážil, zda vozidlo na Barrandov v běžném provozu pustí, nebo ne. Další testy nejsou k tomu nutné a nejsou plánovány.

Vozidlo 9113 může teď dostat software z 9112 a jakmile bude schválena změna Drážním úřadem, může vozidlo projít běžnou procedurou vydání Průkazu způsobilosti a uvedeno do provozu. Se schváleným software z 9111 (původním) by nefungovalo, protože byla provedena změna i v zapojení obvodů a to by se navzájem nesneslo.

Hezký večer všem

:)

Odpovědět