T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 18.8.2006 18:33

Hrůza co víc k tomu říci...

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 18.8.2006 18:24

I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.

Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu......... :roll:
Ježkovi zraky. To si DPP chce místo nákupu nové tramvaje rozšířít stávající flotilu historických vozů ? Jestli se chce opravdu vydat touto cestou, doporučoval bych nahradit BUSE panely (které působí přiliš moderně) klasickými cedulemi :smt100 .

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 18.8.2006 17:51

I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. :roll:
Tohle se tím provedením vrací snad do 50. let. Klasická T3 vypadá modernější než o 40 let mladší reko :roll:

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 18.8.2006 17:49

Aneb. Jak může někdo z poměrně hezké tramvaje udělat hrůzu. Tady chce fakt někdo donutit DPP, aby už další "socky" nekupoval.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.8.2006 16:19

Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.

Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu......... :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 12.8.2006 23:54

Karel píše:Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...

Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...
Možná zaseknutá čelistová brzda a restart byl asi vypnutí a zapnutí vozů pomocí spínače v kabině řidiče.

K té Vltavské. Normální výpadek proudu, protože zhasly i vyhybky.

Karel

Příspěvek od Karel » 12.8.2006 22:40

Dnes večer jsem jel tramvají l.14 (8454 + 8455) a v zastávce Jindřišská se tramvaj jakoby "restartovala" (nevím, jak to popsat, ale všechno se vyplo kromě světel).
Tramvaj se znovu nahodila a potom se chtěl řidič rozjet a jeden z vozů byl částečně zabržděn. Chvíli s tím jel, ale když bylo cítit, že nějaký podvozek začíná smrdět, zastavil a proběhl "restart" číslo dvě. Poté se souprava odbrzdila a jela dál v pohodě. Copak se to s těmi R.P stalo ? To jsem zažil poprvé...

Jednou jsem taky viděl, že tramvaj zastavila na zastávce Vltavská (zc) na Bubenském nábř. mezi výhybkou a kontaktem a z ničeho nic úplně zhasla tramvaj i návěstidlo výhybky. Po cca minutě se rozsvítilo návěstidlo a tramvaj se taky rozběhla...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 12.8.2006 20:48

I.am.good píše:Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.
Možná by stačily jednoduché snímače.

Jinak ,kdyby se to dělalo u mdoernizací, tak je vůz stejně komplet rozebrán, takže natáhnout pár kabelů navíc by nemusel být problém.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.8.2006 19:46

DavidD píše:No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.
Jak chceš kontrolovat, že skutečně padnou? To by jsi tam musel mít nějaké koncové spínače a to znamená další kabely na podvozek navíc, takže předělat veškerou kabeláž vozu = sundat altro, rozkrýt kanál...nene, to je totální hloupost.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 12.8.2006 10:26

I.am.good píše:Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D
No podle toho co se říkalo je to teda 2 roky stará info tak to chtěli aby bylo jak zkontrolovat magnety, protože dnes nemá řidič jak všech 8 magnetů na soupravě zkontrolovat, že skutečně fungují (pouze podle rány, když spadnou či poklesu palubního napětí, ale furt si nemůže být jistý že spadly všechny) a tak to měl kontrolovat apex. Ale je možný že to bylo jen zbožní přání papalášů či hudba budoucnosti.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.8.2006 5:49

DavidD píše:No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:
Proč s magnetama? CO s tím má APEX společného?? Signál od magnetů sice jde samozřejmě jde do černé skříňky, ale co by děla v OISu?? :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 11.8.2006 22:18

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
No a nemůže to konečně být to propojení Apexu s magnetama? Už asi před 2 lety se říkalo, že se na Apex propojí kontrola magnetu, ale furt se nic neděje, tak možná je to konečně ono :shock:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 22:10

9001 píše:6554?? Snad 8300.
Čekal jsem, kdo se ozve :-W

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 11.8.2006 22:02

tramvajak píše:Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102
6554?? Snad 8300.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.8.2006 21:58

Na 6554 se zkouší nový software pro APEXy, včera kvůli tomu jezdila zkušebky (potkal jsem ji na Barrandově a byla také v Modřanech), obíhají okolo ní nějací inženýři, zkusím zjistit víc. :smt102

Odpovědět