T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.12.2006 17:59

rhomosapienc píše:To je dobrá úvaha no tak problém je teda v tom že wana je delší a kontakty nahoře na troleji sou uspůsobený na dám příklad třeba 8 m a wana by to měla s druhím vagonem třeba 9 takhle to je ??,
přesně tak

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rhomosapienc » 18.12.2006 17:56

To je dobrá úvaha no tak problém je teda v tom že wana je delší a kontakty nahoře na troleji sou uspůsobený na dám příklad třeba 8 m a wana by to měla s druhím vagonem třeba 9 takhle to je ??,

Markýz
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 13.1.2006 10:08
Bydliště: Nedaleko cirkusové zastávky

Příspěvek od Markýz » 18.12.2006 17:53

DJ LA DÉFENSE píše:Tam bude něco zakopanýho, jinak už by na to někdo přišel.
A nemůže tam být jakési estetické hledisko, kdy DP nechce dávat vytuněnější stroj až jako druhý v soupravě? A také by se pár T3RP muselho hodit do nátěru jako wana, jenže pak by zase nešlo poznat z barvy, že jde o NP vozidlo. Navíc nízký nástup už by byl pro důchodce opravdu daleko od sloupku :)

A ještě je otázka, jak by se ševcům jezdilo se soupravou, v níž by zadní vůz měl dost odlišné chování při průjezdech oblouky než má vůz první?
Často se při odbočování tramvaj jen tak tak prosmýkne kolem blbě zaparkovaných gumokolů a jestli má mít wana profil podobný KT8, tak by zadní vůz mohl udělat docela paseku, i kdyby přední bez kolize projel.
Naposledy upravil(a) Markýz dne 18.12.2006 17:59, celkem upraveno 1 x.

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rhomosapienc » 18.12.2006 17:53

takže problém je že wana by se nevešla do některých zastávek kde by stály dvě soupravy jo.Ale tak řidič si chvilku počká ne neni problém.Ale zas snad nebude souprava wana a T3RP delší neš 14 t ne??,

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 18.12.2006 17:51

DavidD píše:Ne ne, paňtáky musí být stejně vzdáleny jako u klasik, tak že se to odblokuje stejně.
Chyba lávky. Vzhledem k tomu, že jsou pantografy umístěny naprosto shodně, jako u T3R.PV a vozidla T3R.PLF jsou o 1 metr delší, je rozpětí pantografů jiné!

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.12.2006 17:49

DavidD píše:Tam se nevejdou ani dvě soupravy T3.
Právě :lol:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 18.12.2006 17:48

DJ LA DÉFENSE píše:Na takový Národní třídě směrem k Divadlu by se určitě nevešla
Kde je problém? Tam se přece nevejdou ani dvě dvojice obyčejných T3 (poslední dveře druhé soupravy přesahují přes ostrůvek), a de to...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.12.2006 17:47

DJ LA DÉFENSE píše:Na takový Národní třídě směrem k Divadlu by se určitě nevešla
Tam se nevejdou ani dvě soupravy T3.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.12.2006 17:45

Na takový Národní třídě směrem k Divadlu by se určitě nevešla

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.12.2006 17:40

Markýz píše:Vida, to jsem doposud wanu považoval nikoliv za slepý bulvár, ale za přínos - hlavně kvůli kočárkům a vozíkům, protože méně pohybliví penzisté (jak tu již zaznělo) stejně polezou dopředu a čiperní senioři nemají problém ani ve vysokopodlažní tramvaji.

Ke spřahování a blokování výhybek - když vadí kvůli kontaktům jiná rozteč ptg, není možná rekonstrukce, která by umožnila použití spřáhel jako u T6 a napájení z jednoho vozu?
Stejně by pak zůstal problém s délkou refýží, ale na vybraných linkách by se snad dal odstranit.
No ale stejně mam pocit, že T6 jsou o 1m delší než T3, což wana taky, tak nechápu proč by se nevešli do zastávek.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.12.2006 17:36

DJ LA DÉFENSE píše:Tam bude něco zakopanýho, jinak už by na to někdo přišel.
Kde pak,JÁ jsem bedna. :D

Markýz
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 13.1.2006 10:08
Bydliště: Nedaleko cirkusové zastávky

Příspěvek od Markýz » 18.12.2006 17:34

DJ LA DÉFENSE píše:Pro kočárky. Je vcelku trefně uvažováno, že dole budou natlačený důchodci, tudíž se tam s kočárkem nevejede nikdo, a asi je to bráno, že i maminky jsou zvyklé... :(
Vida, to jsem doposud wanu považoval nikoliv za slepý bulvár, ale za přínos - hlavně kvůli kočárkům a vozíkům, protože méně pohybliví penzisté (jak tu již zaznělo) stejně polezou dopředu a čiperní senioři nemají problém ani ve vysokopodlažní tramvaji.

Ke spřahování a blokování výhybek - když vadí kvůli kontaktům jiná rozteč ptg, není možná rekonstrukce, která by umožnila použití spřáhel jako u T6 a napájení z jednoho vozu?
Stejně by pak zůstal problém s délkou refýží, ale na vybraných linkách by se snad dal odstranit.

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rhomosapienc » 18.12.2006 17:33

nechápu o čem mluvíte ve výhybkách se moc nevyznám jak by blokoval vůz výhybku???,

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 18.12.2006 17:33

DavidD píše:Ne ne, paňtáky musí být stejně vzdáleny jako u klasik, tak že se to odblokuje stejně.
Tam bude něco zakopanýho, jinak už by na to někdo přišel.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 18.12.2006 17:31

DJ LA DÉFENSE píše:Ale pak bude odblokovát zase moc pozdě ne?
Ne ne, paňtáky musí být stejně vzdáleny jako u klasik, tak že se to odblokuje stejně.

Odpovědět