přesně takrhomosapienc píše:To je dobrá úvaha no tak problém je teda v tom že wana je delší a kontakty nahoře na troleji sou uspůsobený na dám příklad třeba 8 m a wana by to měla s druhím vagonem třeba 9 takhle to je ??,
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A nemůže tam být jakési estetické hledisko, kdy DP nechce dávat vytuněnější stroj až jako druhý v soupravě? A také by se pár T3RP muselho hodit do nátěru jako wana, jenže pak by zase nešlo poznat z barvy, že jde o NP vozidlo. Navíc nízký nástup už by byl pro důchodce opravdu daleko od sloupkuDJ LA DÉFENSE píše:Tam bude něco zakopanýho, jinak už by na to někdo přišel.
A ještě je otázka, jak by se ševcům jezdilo se soupravou, v níž by zadní vůz měl dost odlišné chování při průjezdech oblouky než má vůz první?
Často se při odbočování tramvaj jen tak tak prosmýkne kolem blbě zaparkovaných gumokolů a jestli má mít wana profil podobný KT8, tak by zadní vůz mohl udělat docela paseku, i kdyby přední bez kolize projel.
Naposledy upravil(a) Markýz dne 18.12.2006 17:59, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
No ale stejně mam pocit, že T6 jsou o 1m delší než T3, což wana taky, tak nechápu proč by se nevešli do zastávek.Markýz píše:Vida, to jsem doposud wanu považoval nikoliv za slepý bulvár, ale za přínos - hlavně kvůli kočárkům a vozíkům, protože méně pohybliví penzisté (jak tu již zaznělo) stejně polezou dopředu a čiperní senioři nemají problém ani ve vysokopodlažní tramvaji.
Ke spřahování a blokování výhybek - když vadí kvůli kontaktům jiná rozteč ptg, není možná rekonstrukce, která by umožnila použití spřáhel jako u T6 a napájení z jednoho vozu?
Stejně by pak zůstal problém s délkou refýží, ale na vybraných linkách by se snad dal odstranit.
Vida, to jsem doposud wanu považoval nikoliv za slepý bulvár, ale za přínos - hlavně kvůli kočárkům a vozíkům, protože méně pohybliví penzisté (jak tu již zaznělo) stejně polezou dopředu a čiperní senioři nemají problém ani ve vysokopodlažní tramvaji.DJ LA DÉFENSE píše:Pro kočárky. Je vcelku trefně uvažováno, že dole budou natlačený důchodci, tudíž se tam s kočárkem nevejede nikdo, a asi je to bráno, že i maminky jsou zvyklé...
Ke spřahování a blokování výhybek - když vadí kvůli kontaktům jiná rozteč ptg, není možná rekonstrukce, která by umožnila použití spřáhel jako u T6 a napájení z jednoho vozu?
Stejně by pak zůstal problém s délkou refýží, ale na vybraných linkách by se snad dal odstranit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00