Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od jara » 10.11.2007 21:21

MF píše:Možná to tu už bylo, ale pro ty, co to neznají koukněte: http://www.youtube.com/watch?v=QrFhf0Atc-o
Jo jo bylo to tu. Zvláště super je banán 2:-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MF » 10.11.2007 21:16

Možná to tu už bylo, ale pro ty, co to neznají koukněte: http://www.youtube.com/watch?v=QrFhf0Atc-o

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od jara » 10.11.2007 20:37

zdepa píše: tak se mi podařilo vytvořit "ceduly" Olšanské hřbitovy se symbolem vozíčkáře (já vím je to drsné, omlouvám se).
Myslím, že jsi nebyl první ani poslední kdo to zkoušel. Je to podobné jako zatahovat do vozovny se 14T a na cedule nechat vypsat ČKD bez čísla a symbolu linky. :-)

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od zdepa » 10.11.2007 20:25

ad Oskar - přesně, zbytečně se trápíš věcí, která ti ani nepřísluší. komponenty OIS (MYPOL) dodá do Plzně výrobce, kde to zkušebně naprogramují (nebo příjde naprogramované výrobcem ?). důležitá je verze BIOSu a né výluky, to se doladí na vozovnách. tam se programuje hlásič a počítač. tyto data se vyrábějí na CD a jsou ke stažení na intranetu DP (samozřejmě jen pro povolané). když jsem svého času zkoušel co snese OIS, tak se mi podařilo vytvořit "ceduly" Olšanské hřbitovy se symbolem vozíčkáře (já vím je to drsné, omlouvám se).

v pátek se připravovala 9112 na přepravu do UD (doplňovaly chybějíci díly)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.11.2007 19:41

Martin píše:Tak dostaneme 100. NP vůz vyrobený v Leninových závodech v podobě 14T: http://spz.logout.cz/novinky/2007/listopad07.html :smt021
Proč ta číselná neposloupnost vzhledem k chronologii ??? - 10T -> 06T -> 14T -> 16T -> 13T -> 15T

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MF » 10.11.2007 19:20

trainzjohny píše:Co to breptáte, copak se nekóduje zvlášť konečná a zvlášť linka ?!?

Klidně tam může být dnešní verze a linka 2 konečná Sídliště Barrandov :wink:
Ta možnost zde je, ale zadává se číslo hlásiče a číslo orientace, což je shodné. Pokud třeba linka 18 vyjíždí z Vokovic na Petřiny, tak zadá kód tuším 7032 do hlásiče a 0018 do orientace. Podle hlásiče je zvolený název konečné. Pokud vyjíždí rovnou do centra tak tam zadá do hlásiče příslušný kód a orientace zůstává stejná 0018.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od trainzjohny » 10.11.2007 19:02

Co to breptáte, copak se nekóduje zvlášť konečná a zvlášť linka ?!?

Klidně tam může být dnešní verze a linka 2 konečná Sídliště Barrandov :wink:

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Jirka » 10.11.2007 18:59

Oskar píše:Mají tam nějakou starou verzi dat v OIS. Linka 15 přece už dávno nekončí na Kobylisích... I když aspoň kapacitně ta linka té tramvaji odpovídá :twisted:
Na oživení vozu snad není potřeba nejaktuálnější verze dat. Tu si tam DP dodá po převzetí vozu, ne?

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Oskar » 10.11.2007 15:04

Mají tam nějakou starou verzi dat v OIS. Linka 15 přece už dávno nekončí na Kobylisích... I když aspoň kapacitně ta linka té tramvaji odpovídá :twisted:

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Martin » 10.11.2007 12:16

Tak dostaneme 100. NP vůz vyrobený v Leninových závodech v podobě 14T: http://spz.logout.cz/novinky/2007/listopad07.html :smt021

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karotka » 08.11.2007 22:00

Pepa píše:9122 se dneska připravovala na vození primátora, ale o jakou akci šlo netuším
Akce "Hurá, snížíme dotace, ale opovažte se zvyšovat jízdné" :^o

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Pepa » 08.11.2007 21:05

9122 se dneska připravovala na vození primátora, ale o jakou akci šlo netuším

kombi
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 29.10.2006 22:56
Bydliště: Toho času Fort Lauderdale, FL

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od kombi » 08.11.2007 20:46

Potkal jsem teď 2 zvláštní jízdy plné různorodé společnosti na palubě. 19.55 kolem Jiráskova náměstí. Netušíte, zda zase náhodou nemáme nějaké zájemce za zahraničí:-)?

Topper
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 13.1.2006 9:20
Bydliště: Uvaly

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Topper » 08.11.2007 12:34

cwapa píše:Další pěkné povídání je zde
Ne ze by byla 14t uzasna, ale kdyz to porovnam s nizkopodlaznim autobusem, ale o nich nikdo nepise. Ze treba mezi 2. a 3. dverma uz vubec nedavaji vodorovne tyce na drzeni a dostat se z techto mist na zastavce ven, kdyz je plno... a pritom se sem ty autobusy dodavaji tolik let.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od XSC » 08.11.2007 8:52

stteep píše:... Nevim jak kdo, ale v nových soupravách metra se mam alespoň kde chytit... Tudíž M1 a modernizace 81.71 hodnotím kladně, kdežto ruské vozy záporně
Modernizaci 81.71 zas tak kladně nehodnotím, přitom jde vlastně o maličkosti. Vadí mi uspořádání sedaček 2+1, kde není kam dát nohy a většina lidí si sedá na tu jednu sedačku napříč a opírá se o obložení. Stačilo by ji o 90° otočit. A dál mi vadí samotné sedačky s jejich sklonem opěradla - proti nim je ruská lavice vrcholem pohodlí. Stejně jako u 14T tady jde o chyby v návrhu, které by se daly lehce odstanit, ale Škodovka tyhle detaily prostě neumí.

Odpovědět