Stránka 8 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 16:11
od demon
von Špilberk píše:
15.8.2022 11:18
Reálně vznikly 2, protože kapacita ÚD. Přitom RP po železárnách se slušně nahromadily.
Reálně je rozpracováno asi 20 vozů, na všechny nejsou ještě ani "dárci orgánů".
von Špilberk píše:
15.8.2022 11:18
v čem jsou jízdní vlastnosti wany lepší než u obyčejného RP :?:
Třeba že má větší výkon jízdy i brzdy, pravda je to vynucené navýšením hmotnosti díky tomu, že je delší.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 16:06
od MPL
von Špilberk: díky za analýzu, já ale zopakuji svůj dotaz: co je na nich "ostuda"? Tato náleopka může těžko souviset s mediálními akcemi DP. Nejsem řidič tramvaje, takže opravdu nevím, jak velký rozdíl v jízdních vlastnostech je mezi jednotlivými modely. To jako, že 15T se na "křivolaké" trati nehoupe a T3 na "rovné" ano?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 11:18
od von Špilberk
Skoro bych řekl, že hlavní problém je reklama, kterou tomu záměru dělá vedení města a DP, aby předvedlo, že něco dělá. Můžeme si to zrekapitulovat: záměr byl původně až 120 wan, pak 90, teď 60. Reálně vznikly 2, protože kapacita ÚD. Přitom RP po železárnách se slušně nahromadily. Kdyby se šlo cestou, že se průběžně kupuje pár kastlí ročně, aby bylo s čím jezdit, tak by to bylo OK. Je to věc, která si podle mne nezaslouží větší mediální pozornost.
Ale město a DP s tím dělá humbuk, přidává vznosné kecy o modernizaci a "rozvoji" vozového parku, a tak vzniká odpor a nesouhlas těch, co si moderní tramvaj ve 3. desetiletí 21. století představují jinak.
Kdyby se jen řeklo, že je to náhrada havarované kastle za novou, aby bylo s čím jezdit, tak by to možná i část kritiků pochopila. Jenže to by zase na magistrátu a v DP asi měl někdo pocit, že je to prezentováno málo přitažlivě. 8-)

demon: pardon, ale dotaz: v čem jsou jízdní vlastnosti wany lepší než u obyčejného RP :?: To jsem si fakt nikdy nevšiml. Naopak: wana se houpe jak sviňa. :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 11:07
od demon
A to je právě ten omyl, tady byly jednoznačně eliminovány nevýhody a zvýrazněny výhody.
Nacpáním nového motoru do Š100 nezměníš komfort ani jízdní vlastnosti toho vozu, tady ano.
Aniž bych chtěl jejich modernizaci hájit, musím prostě přijmout důvody pro pokračování provozu.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 10:06
od 9001
Prostě je to pořád T3 se všemi výhodami i nevýhodami...

Přeložil bych to tak, že jako, kdyby si do Škody 100 nacpal moderní TSI motor.....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 9:47
od MPL
Petrpes, demon: Předesílám, nejsem "šotoušek" a chci se zeptat (opravdu mne to zajímá):
Co je natěch tramvajích "ostuda"? To, že vypadají hodně podobně jako modely staré 60 let nebo tomu chybí něco jiného? Pokud něco jiného, tak co?
Osobně nezastávám názor, že všechno co je staré, je "ostuda", pokud je to funkční.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 15.8.2022 6:32
od demon
MKzB: To je marný, tohle šotoušci prostě nepochopí...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 18:17
od MKzB
Ano, bylo by lepší pořídit nové tramvaje, ale problémem jsou peníze. Pokud vím, tak 15T nejsou ještě zaplacené.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 13:58
od Petrpes
Výroba WAN v roce 2022 je více než ostuda...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.

Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!

Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...

Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.

Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 12:43
od 9001
trainzjohny: To už je úplně sprosté slovo... Bohužel no, šotoušská páka je velká.... Upřímně Praha by sola nemusela mít vůbec....

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 9:53
od trainzjohny
fricoolinek2 píše:
12.8.2022 2:32
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.
A to bych ještě doplnil, že nejen v této již celkem překonané délce, ale i v mnohem smysluplnějších délkách jako 20m a podobně...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 12.8.2022 2:32
od fricoolinek2
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?

Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.

Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.

Přitom moderní 15M vůz existuje.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 02.8.2022 11:19
od demon
Do Krnova se vozí jen vytěžené agregáty, montáž probíhá tam.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 30.7.2022 12:01
od Proxy
Jak to aktuálně vypadá s montáží wan v Krnově? Byly už tam odvezeny nějaké vozy nebo si tam Pragoimex si tam montuje vozy kompletně sám? Už se ví, kdy rekonstruované vozy přijdou do Prahy?

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 26.7.2022 11:43
od Petr
kruťák píše:
25.7.2022 23:53
Janek píše:
25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
Z:arrow: https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286 :wink:
Opravdu jen o malinko víc je zde: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2006103101