Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 17.2.2013 10:50

70 je celej IS, 71 IS periferie.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2013 10:44

Petrpes píše:70?
číslo z hlavy nevím, je tam popiska displej

jestlipak víte co je jistič "HVAC" :?:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 17.2.2013 10:35

70?

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2013 10:32

Stačil, jističem...To Chemikovo je nějaký neš...nehezká věc.

Při restartu celého vozu by to hodilo záchranou brzdu nebo zastavilo na mechanickou brzdu. Tady mu to normálně provozně zastavilo. Identický stav při poruše displeje, stačí zapnout HP a tradá pryč.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 17.2.2013 10:27

Mě se v lednu na 7 stalo následující:
Vystřídám 15T na Otakarce DC a téměř ihned zjišťuju, že to na mě strašně řve (znělka po zavření dv., uvolnění dveří...).
Tak si říkám, kolega je asi nahluchlej, stáhnu si to, ale hlasitost normálně na 5 a po stažení na 1 to stejně řve.
Na Radlické restartuju tramvaj a vše je OK...
Na to by ten restart displeje nestačil?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2013 10:17

Brejšín píše:se nerestartuje celý vůz, ale jen displej..................
Tak to je Š(š)koda. 8-[

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2013 10:14

se nerestartuje celý vůz, ale jen displej..................

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2013 10:13

chemik: Jestli ti to vyhodilo jízdu, ale nenastoupila brzda, tak to má i výhody: Při cestě z Geologické nebo Trojskou dolů zvládneš restart vozu za jízdy, bez zastavování a zdržování. Jak praktické :!: :lol:

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2013 8:49

chemik píše:dotaz asi patrně na Brejšína:
K čemu je dobré.........................
Nevím, prověřím. Jediné co mě napadá, aby to bylo víc adihaš.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od von Špilberk » 17.2.2013 7:47

Petrpes píše:Na 11 by 14T dokur. už tak zkur. BKV v úseku N.B.S.-Bruselská, stejně tak Horky-Michelská.
17 je pro 14T ideální linka.
Až bude 14T na PA 30 kusů, tak stejně budou muset jezdit na dalších linkách. A když tam není zákaz, tak je tam klidně pošlou. A ať budou jezdit kdekoliv, tak musí na/z PA a Táborská (hlavně oblouk u ZŠ) není nic moc a u Fidlovačky se nám ten žlábek už taky pěkně propadá.

Ale hlavní je, že řidiči PA se postupně naučili s 15T jezdit, odstraňovat závady, vědí, co ta tramvaj dělá nebo nedělá, a teď dostanou jiný typ. :roll: :roll: Jak psala Ospea, řidiči z PA vozy 14T moc neviděli.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 16.2.2013 23:21

Petrpes píše:Na 11 by 14T dokur. už tak zkur. BKV v úseku N.B.S.-Bruselská, stejně tak Horky-Michelská.
Takže naprosto ideální. Kasička na průsery přece pouští chlup podstatně lépe než kasička na reko...
Jinak Bruselskou dorazí M22...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 16.2.2013 23:18

Na 11 by 14T dokur. už tak zkur. BKV v úseku N.B.S.-Bruselská, stejně tak Horky-Michelská.
17 je pro 14T ideální linka.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od petr91 » 16.2.2013 23:13

9001 píše:Omlouvám se za asi blbou otázku, ale týden jsem zmizel za teplem.
Proč se dělají rošády 14T/15T mezi Pankrácí a Motolem? Někomu došlo, že na ML11 je 14T ideální stroj?
Už to tady sdílel MM-M (v sekci Škoda 14T) http://www.ospea.cz/?p=476

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.2.2013 23:06

Ropid požaduje na ML 9 vozy 15T místo 14T.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 16.2.2013 22:52

Omlouvám se za asi blbou otázku, ale týden jsem zmizel za teplem.
Proč se dělají rošády 14T/15T mezi Pankrácí a Motolem? Někomu došlo, že na ML11 je 14T ideální stroj?

Odpovědět