Stránka 133 z 324

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 31.1.2009 11:54
od 9001
A která tramvaj vám vyhovovala?? Jestli vůbec taková existuje ...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 31.1.2009 11:00
od Fořtík
9001 píše:Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.
Bože, to je zase argument. To, že ta tramvaj má spoustu nevychytávek, za to řidič nemůže. Ten jenom může sdělit svůj názor. Jsou to drobnosti, ale souhrnně jich asi není málo. Třeba mě u 14T vadilo, že není kam postavit jízdní řád. No a jak jsem viděl na Innotransu, tak stojánek na jízdní řád není něco, co by existovat nemohlo, akorát by se muselo přemýšlet hlavou.

Ty bys taky kritizoval auto, v kterém bys musel jezdit a které by ti vůbec nevyhovovalo.

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 31.1.2009 9:58
od 9001
Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 30.1.2009 23:42
od Bobik
Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
To víš je jo, už aby byla! Taky mě celý léto Hloubětín rozčiloval, když přijely na Palmovku kde všichni umíraly vedrem, vystoupil řidič v bundě a se slovy "to jsem rád za přestávku, konečně se ohřeju" odkráčel středem :D (na rozdíl od Motolskejch, který to maj na hlavu ještě víc než bude tohle a tlumili si to)

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 30.1.2009 23:26
od Štěpán
O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 30.1.2009 22:42
od tramvajak
demon píše: ...
Děkuji za vyčerpávající popis. Tenhle werk neznám.
Ještě by mne zajímala jedna věc - když budou výdechy klimatizace vyvedeny do výdechů pro náporové větrání (nedovedu si to moc dobře představit vzhledem k transparentu, ale to neřešme), toto zůstane také zachováno, nebo bude zaslepeno a v případě poruchy klimatizace bude řidič odkázán jen na okýnko a otevřené dveře do kabiny? Osobně předpokládám druhou možnost... :roll:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 30.1.2009 17:57
od demon
tramvajak píše:Jak bude vyřešeno stahování ptg? Protože ochlazovač (Trav-l-cool) lze "na komínku" vyosit, zatímco plnohodnotná klimatizace je poněkud větší a nenabízí moc možností k instalaci... bude umístěná někde jinde, jako v případě KT8D5RN.2P, nebo se na nůžkáče implantuje elektrický stahovák?
Takže klima jednotka je umístěná v ose vozu, je pravda, že je trochu větší než ochlazovač (1315/800mm), ale zase o něco nižší (170mm), do stahování PTG nezasahuje - to je vedeno trubkou ve střeše, takže stahování zůstává ruční.
Vypadá to imho líp než třeba klima na brněnských RT6, díky bílý barvě je to dost výraznej prvek, ale ještě jsem neviděl definitivní verzi s dodělávaným krytem (v bordó metle) mezi střechou a jednotkou.
Regulace v deseti stupních, výkon víc než dostačující (14.600 BTU), nasávání vzduchu na stropě za hlavou řidiče, výdechy standartně před ním jako u ostatních wan a rekonstrukcí.

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 23:11
od tramvajak
demon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
Jo? To bylo o tolik dřív? No teda... 8-[ Tak si tak říkám, co jsem si to tehdy vlastně poznamenal za ptákovinu :lol:

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 23:06
od DavidD
demon píše:
DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.
Přesně, jen jsem potvrzoval tvé slova.

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 23:03
od demon
DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 23:00
od DavidD
demon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 22:55
od demon
Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...

Re: T3R.P

Napsal: 29.1.2009 0:17
od syverin
IMHO jezdila 8326 dřív, ještě v průběhu školního roku, ale zapsané to nemám a je to už tak dlouho, že ani ruku do ohně dát nemůžu...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 28.1.2009 23:35
od tramvajak
Díky Demone, to budu rád... 8-)

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Napsal: 28.1.2009 23:21
od demon
Jakub píše:Teď jde ještě o to, kdy (respektive na kterém voze) se jí dočkáme. Aby to nakonec nebylo jen na jedné waně, a to jen "na ukázku"...
Bude od 8263 na všech a na detaily ohledně stahování ptg se ještě juknu. :wink: