KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ale co s tím má společného přidělení ev. č. V papírech to napsané bude, kde se vůz opravoval, a na první pohled je to přece jedno.trainzjohny píše:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.
A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou. Stačí si vzpomenout kolik kusů bylo později po defektoskopiích v ohrožení...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A v čem by ten guláš spočíval RP jako RP. Navíc to všechno byly analogy. Mezi analogy a digitály se pak žádná mezera v číslování taky neudělala. Jen se to nakonec vylepšilo vozem 8300, což je digitál, a následující 8301 analog.trainzjohny píše:U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Jenže využitím řady 81xx od prostředka je řada 8111 - 8150 už skoro k ničemu. Nebo že by taky wanytrainzjohny píše:U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Logika číslování vozů T6 od 8601, když jediné jiné 8xxx byly eMka mi také vždycky unikala.
U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.
U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tolik jich bude? To chci vidět
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Proto budou nové wany 8284-8299, 8246-8250, 8200-8210, 8580-8600, atd...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jsem OT, ale když už se to tu řeší...
Mě by taky zajímala logika ev.č. Nejsem žádným šotopříznivcem ucelených řad, je mi to celkem fuk. Taky mi nevadí použití použitých čísel. Ale chtěl bych vědět jednu věc: kdo a jak ty ev. č. určuje.
Když se to vezme, tak T3M končí 8106. Takže volno je dejme tomu od 8111, ale vozy RPV začaly na 8151.
RP začali 8211 (čísla 8200 a 8205 byla použita, co zbytek mezi 8200 a 8210 ), RP skončily na 8245 protože jsou z Šumperka a RP z Dílen začaly na 8301, přitom je to stejný typ vozu. Pak si někdo vzpomněl a volná čísla mezi použil pro wany (od 8251), což je vlastně jiný typ vozu.
A T6 začaly číslem 8601 v době, kdy nikdo nevěděl, že nějaká RP budou a kolik. Takže nejdřív se rozhazují čísla "jen tak" a teď se najednou vyzobává každé číslíčko. Vážně bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by to dokázal vysvětlit. Protože jestli je v tom nějaký systém, tak já ho nevidím.
Mě by taky zajímala logika ev.č. Nejsem žádným šotopříznivcem ucelených řad, je mi to celkem fuk. Taky mi nevadí použití použitých čísel. Ale chtěl bych vědět jednu věc: kdo a jak ty ev. č. určuje.
Když se to vezme, tak T3M končí 8106. Takže volno je dejme tomu od 8111, ale vozy RPV začaly na 8151.
RP začali 8211 (čísla 8200 a 8205 byla použita, co zbytek mezi 8200 a 8210 ), RP skončily na 8245 protože jsou z Šumperka a RP z Dílen začaly na 8301, přitom je to stejný typ vozu. Pak si někdo vzpomněl a volná čísla mezi použil pro wany (od 8251), což je vlastně jiný typ vozu.
A T6 začaly číslem 8601 v době, kdy nikdo nevěděl, že nějaká RP budou a kolik. Takže nejdřív se rozhazují čísla "jen tak" a teď se najednou vyzobává každé číslíčko. Vážně bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by to dokázal vysvětlit. Protože jestli je v tom nějaký systém, tak já ho nevidím.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ani já ne
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Já tě potěšim, já to nepoznám ani na 2. pohled.demon píše:Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
I tak není důvod přeskakovat čísla 9101 - 9104. Zrovna RT6N1 byly vozy, které do pražského provozu zasáhly jen velmi okrajově. U autobusů (kratší životnost vozidel) je opakované obsazování evidenčních čísel běžné. U tramvají je pouze otázkou času, kdy se řady ev. č. 8000 a 9000 vyčerpají a začne se znovu obsazovat řada od 1001.fricoolinek2 píše:Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
fricoolinek2: Okna se neměnila ani u pražských reko (kachen i R.P), pokud nebyla opravdu echt zničená