KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
V nějaké velké evidenci co sem koukal je psáno, že je v Praze jedna tramvajová nízkopodlažní linka a to 91. Takže nula je už dlouhodobě špatně. Je ale otázka zdali se 91 dá počítat do MHD, když má zvláštní tarif.
Klidně by mohli použít několik vlečňáků k T3, myslím že by to pražský cestující pochopil.
Klidně by mohli použít několik vlečňáků k T3, myslím že by to pražský cestující pochopil.
jenze ono to neni 0, ale 4.. ze pojizdne = 0 je jiny problem..izzy píše:Je sice pěkné že se tady rozebírá ve velké míře design ale důležitější je kdy konečně bude schválena a vyjede s cestujícími...pač číslo 0 v počtu nízkopodlažních tramvají je pro Prahu velká ostuda...navíc takhle bude stejně vypadat jen první nebo možná prvnich pár vozů a pak začnou škrty a dostane se na to co je v Ostravě, Brně, Košicích a hlavně na to co je spolehlivé a jezdí.......
Je sice pěkné že se tady rozebírá ve velké míře design ale důležitější je kdy konečně bude schválena a vyjede s cestujícími...pač číslo 0 v počtu nízkopodlažních tramvají je pro Prahu velká ostuda...navíc takhle bude stejně vypadat jen první nebo možná prvnich pár vozů a pak začnou škrty a dostane se na to co je v Ostravě, Brně, Košicích a hlavně na to co je spolehlivé a jezdí.......
KT8D5R.N2
Určitě by to šlo udělat lépe, ale v každém případě mám z těch foteček mnohem lepší dojem než z vašich komentářů. Navíc sériově dodané vozy vypadají zpravidla méně divně než prototyp, snad to bude platit i pro KT8D5R.N2.
Několik poznámek (jen aktuálních, už probrané věci nechám teď stranou):
Pomocí krytů (podvozků + předo-bočních) se podařilo odstranit ty výstupky tvořené sloupky dveří. Nevím, jestli se to někdy stalo, ale takový výstupek by mohl být prostředkem docela ošklivého poranění nohy, alespoň tak vypadá. Vystouplé sloupky jsou na všech běžných vozech (nejen KT, ale i T3 a T6), protože mají plenty a kryty zkosené (nebo oblé). Všechno je něco za něco - KT8D5R.N2 má kryty svislé, 1) tedy chránící sloupky; 2) takže vypadá jako ještě krabicovatější kvádřík.
Funkční: K čemu má být kryt neskládacího spřáhla, který neumožňuje, aby se střáhlo pohybovalo?
Estetická 1: V těch krytech by mohlo být méně šroubů, nebo by alespoň mohly být bílé.
Estetická 2: Ten pokus udětat hranatou tramvaj kulatější mi přijde tak trochu nekonzistentní - na čelech se někdo snažil, jak to šlo, a střední článek má bílou linku se čtyřma zalomeníma. Tady bych viděl příležitost to zlepšit (nebo totálně zazdít) nátěrem.
Estetická 3: Když už má tramvaj zakrytovaný celý spodek, líbilo by se mi, kdyby to vypadalo, že v jedné rovině. (To je návrh natřít několik spodních centimetrů spodního bílého pásu na středním článku tmavou barvou)
Několik poznámek (jen aktuálních, už probrané věci nechám teď stranou):
Pomocí krytů (podvozků + předo-bočních) se podařilo odstranit ty výstupky tvořené sloupky dveří. Nevím, jestli se to někdy stalo, ale takový výstupek by mohl být prostředkem docela ošklivého poranění nohy, alespoň tak vypadá. Vystouplé sloupky jsou na všech běžných vozech (nejen KT, ale i T3 a T6), protože mají plenty a kryty zkosené (nebo oblé). Všechno je něco za něco - KT8D5R.N2 má kryty svislé, 1) tedy chránící sloupky; 2) takže vypadá jako ještě krabicovatější kvádřík.
Funkční: K čemu má být kryt neskládacího spřáhla, který neumožňuje, aby se střáhlo pohybovalo?
Estetická 1: V těch krytech by mohlo být méně šroubů, nebo by alespoň mohly být bílé.
Estetická 2: Ten pokus udětat hranatou tramvaj kulatější mi přijde tak trochu nekonzistentní - na čelech se někdo snažil, jak to šlo, a střední článek má bílou linku se čtyřma zalomeníma. Tady bych viděl příležitost to zlepšit (nebo totálně zazdít) nátěrem.
Estetická 3: Když už má tramvaj zakrytovaný celý spodek, líbilo by se mi, kdyby to vypadalo, že v jedné rovině. (To je návrh natřít několik spodních centimetrů spodního bílého pásu na středním článku tmavou barvou)
nevim, jak se ti muze libit, kdyz ze skorokvadru vytvori pomoci pridanych plechu jeste vetsi a opticky hranatejsi krabici.. ten pohled zepredu z boku je naprosto odstrasujici priklad..Ondrys píše:Jak můžete tak ostře hodnotit něco co jste pro většinu z vás na vlastní oči neviděli. Není to žádná sláva to je pravda, osobně jsem očekával něco ve stylu brněnských KT8D5N, ale zase tak hrozný to není. .
misto toho, aby se snazili vhodnou kombinaci barev tu hranatost vyretusovat (a to se jim v podobe liftingu laku ala t6a5 podarilo), tak to jen domr..
Fůj! No to je hnus, byl jsem zklamán už z původní podoby a myslel jsem, že ty kryty něco vylepší. Ale tohle? To je přímo hrůza... Vypadá to dosti ošlivě, no co bychom chtěli, když se na hranatou tramvaj nasadí kulaté díly...
Doufám, že než vyjede do provozu s cestujícíma, tak ještě změní vzhled a to k dobrému, i když pochybuji o tom...
Doufám, že než vyjede do provozu s cestujícíma, tak ještě změní vzhled a to k dobrému, i když pochybuji o tom...
Tak teď by mě zajímalo jestli je lepší toto:
/files/9082-02.jpg
nebo toto:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1701nadr2_vb
Posouzení nechám na vás...
/files/9082-02.jpg
nebo toto:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1701nadr2_vb
Posouzení nechám na vás...