Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 13.3.2018 15:05
V Plzni už přišli i s řešením. Pro 15T to ale znamená nové podvozky (nebo min. motory) odkazKarosák píše:Pro info, že rachtavostí 15T se někdo zaobírá....
*
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1231
V Plzni už přišli i s řešením. Pro 15T to ale znamená nové podvozky (nebo min. motory) odkazKarosák píše:Pro info, že rachtavostí 15T se někdo zaobírá....
Vždyť tady vůbec nikdo nemluví o dílech, který jsou běžně skladem. Zásadní důvod odstavení pomalu čtvrtiny 15T jsou už hezkou řádku měsíců kola. K tomu se můžou maximálně přidat některé atypické kousky, které se vyvalí poprvé a nejsou skladem, kvůli čemuž ale stojí maximálně jednotky kusů vozů (napadá mě 9289 dlící v dílnách už pěkně dlouho, ale nepamatuju si kvůli čemu - tušim řetězy, ale bez záruky).thriller2 píše:Mi neříkej, že třeba čelní sklo nebo světla se změní naráz u všech 250 tramvají....
Pár desítek milionůůůů, co na tom, že...thriller2 píše:Navíc, kolik takový náhradní díly na 15T můžou stát? Pár milionů max. To se ztratí v ceně všech oprav
Asi šest druhů na voze, ale fakt žádnej problém. Plent je dost.Bobik píše:No a už se nějak podařilo vyřešit to, že co kus, to originál a spousta plent nejde zaměnit ani v rámci jednoho vozu?
No a už se nějak podařilo vyřešit to, že co kus, to originál a spousta plent nejde zaměnit ani v rámci jednoho vozu?von Špilberk píše:Je fakt, že na PA se válí spousta různých plent....
Je fakt, že na PA se válí spousta různých plent, jsou tam i čelní skla a palety s trakčními motory. Hlavní asi bude otázka, o jakých náhradních dílech je vlastně řeč Možná, že ty "běžné" ND jsou a zkrátka chybí něco extra.mart337 píše:No myslím, že tato debata už je nějakou dobu pasé. Nevím jak v MO, ale na PA je podle mne těch náhradních dílů asi celkem dost.
Za 5-10 let by byla používána jejich 5. náhrada a byly by nepotřebné.fricoolinek2 píše:Takže ty díly by došly (v případě uložení za odpovídajících podmínek) za nějakých 5-10 let (v tom krajním případě) ke zkáze?
Takže ty díly by došly (v případě uložení za odpovídajících podmínek) za nějakých 5-10 let (v tom krajním případě) ke zkáze?demon píše:Tohle sice není ten hlavní důvod, ale OK. Jen to trochu uprav na "Než zadat objednávku na vyšší počet ND s tím, že některé zřejmě zůstanou k nepotřebě a za pár let tlení na skladech se s dalšími náklady zlikvidují, tak je lepší nemít nic i za cenu toho, že zbrusu nová tramvaj za 60 mil. bude z důvodu nedostupnosti ND stát dlouhé měsíce na dílně?" Ještě pořád to vidíš tak černobíle ?fricoolinek2 píše:Takže co? Než zadat objednávku na vyšší počet ND s tím, že některé zřejmě zůstanou na skladě pár let, tak je lepší nemít nic i za cenu toho, že zbrusu nová tramvaj za 60 mil. bude z důvodu nedostupnosti ND stát dlouhé měsíce na dílně?
Toliko teorie, teď nezbývá než abys to vysvětlil té správné Škodovce...fricoolinek2 píše:Je to úplně fuck, co se jak jmenuje. Podstatné je...
Tohle sice není ten hlavní důvod, ale OK. Jen to trochu uprav na "Než zadat objednávku na vyšší počet ND s tím, že některé zřejmě zůstanou k nepotřebě a za pár let tlení na skladech se s dalšími náklady zlikvidují, tak je lepší nemít nic i za cenu toho, že zbrusu nová tramvaj za 60 mil. bude z důvodu nedostupnosti ND stát dlouhé měsíce na dílně?" Ještě pořád to vidíš tak černobíle ?fricoolinek2 píše:Takže co? Než zadat objednávku na vyšší počet ND s tím, že některé zřejmě zůstanou na skladě pár let, tak je lepší nemít nic i za cenu toho, že zbrusu nová tramvaj za 60 mil. bude z důvodu nedostupnosti ND stát dlouhé měsíce na dílně?
Toliko teorie, teď nezbývá než abys to vysvětlil té správné Škodovce...fricoolinek2 píše:Je to úplně fuck, co se jak jmenuje. Podstatné je...
Takže co? Než zadat objednávku na vyšší počet ND s tím, že některé zřejmě zůstanou na skladě pár let, tak je lepší nemít nic i za cenu toho, že zbrusu nová tramvaj za 60 mil. bude z důvodu nedostupnosti ND stát dlouhé měsíce na dílně?Viz má předchozí odpověď, aktuálně na druhé stránce...fricoolinek2 píše:MMT: Takže jako Škodovka nevede nějaký katalog originálních ND (u kterých by byla garantem jejich kvality), podle kterého by bylo možné si je objednat? To jako DPP nemůže si u ŠT zadat objednávku na 10 ks čelních skel a 10 světlometů a ŠT by to do (třeba) 60 dní prostě dodala? Pokud to neni možné objednat přímo u výrobce těcj komponentů.
Tvá představa je mírně řečeno naivní.
Je to úplně fuck, co se jak jmenuje. Podstatné je, že obě firmy jsou výrobci dopravních prostředků u nichž lze v horizontu určitého počtu let předpokládat jistou míru nehodovosti/opotřebovávání a tím i následnou poptávku po ND. Od obou výrobců se tak právem očekává, že budou zajišťovat distribuci ND v dostatečné kvalitě, kvantitě i rychlosti dodání. Protože dopravní prostředek odstavený z důvodu nedostupnosti ND dozajista není to, co by uspokojovalo jeho uživatele, protože mu přináší těžkosti, vč. finančních.Škoda Auto a Škoda Transportation jsou jaksi dvě na sobě nezávislé firmy, Škoda v názvu je to jediné, co je spojuje. Tím je myslím řečeno vše podstatné.9001 píše:Tohle mi připomnělo. Např. Škoda Auto garantuje oficiální náhradní díly po dobu 14 let po ukočení výroby daného modelu... Navíc 15T je pořád ve výrobě...
No a ptal ses jich ?9001 píše:Jak to má třeba Siemens, Pesa a další výrobci? Ti negarantují výrobu ND po určitou dobu?
Viz má předchozí odpověď, aktuálně na druhé stránce...fricoolinek2 píše:MMT: Takže jako Škodovka nevede nějaký katalog originálních ND (u kterých by byla garantem jejich kvality), podle kterého by bylo možné si je objednat? To jako DPP nemůže si u ŠT zadat objednávku na 10 ks čelních skel a 10 světlometů a ŠT by to do (třeba) 60 dní prostě dodala? Pokud to neni možné objednat přímo u výrobce těcj komponentů.
Škoda Auto a Škoda Transportation jsou jaksi dvě na sobě nezávislé firmy, Škoda v názvu je to jediné, co je spojuje. Tím je myslím řečeno vše podstatné.9001 píše:Tohle mi připomnělo. Např. Škoda Auto garantuje oficiální náhradní díly po dobu 14 let po ukočení výroby daného modelu... Navíc 15T je pořád ve výrobě...