Napsal: 07.8.2007 11:12
Já bych řekl, že to je naopak nejhorší.
*
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=544
nejlepší je mít za přátele penízkyjara píše:Já si myslím že přátelé jsou mnohdy lepší než penízky.
Já si myslím že přátelé jsou mnohdy lepší než penízky.Absolut píše:Jenže já penízky nehrabu. Montoval jsem nábytek a chtěl jsem pak ještě stihnout potkat pár přátel. Žádné penízky, Káemíčku. Penízky mi můžou ....
Čas jsou penízky. Stále více lidiček chce mít penízky. Stále více lidiček pojede metříčkem, Absíšku.Absolut píše:Taky jsem mohl jet 118+17 rovnou.
Jedinej problém byl čas, Káemíčku, spěchal jsem.
A přitoms moh jet 118-přívoz-14, nebo 118-136-17Absolut píše:
Ano, Pane Jára, cestování metrem mi nedělá dobře, ale v relaci Budějovická - Kobylisy jsem jej použil.
Přinejmenším mají v metru vyřešenu tu klimatizaci a vedro tam není, na rozdíl od tramvají, jaxe o tom píše v sousední diskusi. Zajímavé, že na tuto výhodu metra (a v zimě je tam teplo) nikdo neupozornil. A přitom řešení pro tramvajáky je jasné: Jezděte metrem a nechtějte klimatizaci.jara píše:A také máte rád metro jako já. Zřejmě ano......
A také máte rád metro jako já. Zřejmě ano......Absolut píše:Pane Jára, to není pravda, já jsem do těch Kobylis přijel metrem, což o něčem svědčí. Jinak máte pravdu, udržuju se vysmátý.
A co to pozriet inak?Smurfx píše:To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".
Kdyby se zkoušky hlučnosti, zkoumání co hluk způsobuje a další zkoušky dělaly v zimě 2006, tak bych to pochopil. Správě by to Škodovka měla vychytat sice už ve stádiu prototypu, když 14T jezdila v Plzni. Ale budiž. Ale že se na to přichází a dělá se s tím něco až nyní, kdy je 14T neoblíbená u mnoha lidí a propíraná všemi médii? To je fakt výsměch a hlemýždí tempo
To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".Absolut píše:To je zákon trhu.
1) DPP si objednal tramvaj.
2) DPP převzal tramvaj v provedení přesně podle jeho objednávky.
3) DPP se něco dodatečně nelíbí, ačkoli to nebylo v zadání ošetřeno.
4) DPP to řekne výrobci
5) Výrobce to ochotně prověří a sdělí DPP výsledek.
Osobně mi to připadá jako férový přístup výrobce k zákazníkovi,
který neví, co chce, ale chce to hned.
Tvůj tip nemohu komentovat, je mi líto