Stránka 275 z 559

Napsal: 07.8.2007 11:12
od Absolut
Já bych řekl, že to je naopak nejhorší.

Napsal: 07.8.2007 11:08
od Káem
jara píše:Já si myslím že přátelé jsou mnohdy lepší než penízky.
nejlepší je mít za přátele penízky :twisted: :P :oops: 8-) :lol: :D

Napsal: 07.8.2007 10:51
od Absolut
Já v to doufám, pane Jára 8-)

Napsal: 07.8.2007 10:41
od jara
Absolut píše:Jenže já penízky nehrabu. Montoval jsem nábytek a chtěl jsem pak ještě stihnout potkat pár přátel. Žádné penízky, Káemíčku. Penízky mi můžou ....
Já si myslím že přátelé jsou mnohdy lepší než penízky.

Napsal: 07.8.2007 10:02
od Absolut
Jenže já penízky nehrabu. Montoval jsem nábytek a chtěl jsem pak ještě stihnout potkat pár přátel. Žádné penízky, Káemíčku. Penízky mi můžou ....

Napsal: 07.8.2007 9:59
od Káem
Absolut píše:Taky jsem mohl jet 118+17 rovnou.

Jedinej problém byl čas, Káemíčku, spěchal jsem.
Čas jsou penízky. Stále více lidiček chce mít penízky. Stále více lidiček pojede metříčkem, Absíšku.

Napsal: 07.8.2007 9:40
od Absolut
Taky jsem mohl jet 118+17 rovnou.

Jedinej problém byl čas, Káemíčku, spěchal jsem.

Napsal: 07.8.2007 9:34
od Káem
Absolut píše:
Ano, Pane Jára, cestování metrem mi nedělá dobře, ale v relaci Budějovická - Kobylisy jsem jej použil.
A přitoms moh jet 118-přívoz-14, nebo 118-136-17 :roll: :twisted: :P
Vona praxe je nakonec jiná než ty řeči tady, co Absolutilínku?

Napsal: 07.8.2007 9:19
od Absolut
Káemíčku, chápu, že máš touhy provokovat, ale metro fakt není všespásné.

Ano, Pane Jára, cestování metrem mi nedělá dobře, ale v relaci Budějovická - Kobylisy jsem jej použil.

Napsal: 07.8.2007 9:09
od Káem
jara píše:A také máte rád metro jako já. Zřejmě ano......
Přinejmenším mají v metru vyřešenu tu klimatizaci a vedro tam není, na rozdíl od tramvají, jaxe o tom píše v sousední diskusi. Zajímavé, že na tuto výhodu metra (a v zimě je tam teplo) nikdo neupozornil. A přitom řešení pro tramvajáky je jasné: Jezděte metrem a nechtějte klimatizaci. :D :) :P :twisted:

Napsal: 07.8.2007 8:59
od jara
Absolut píše:Pane Jára, to není pravda, já jsem do těch Kobylis přijel metrem, což o něčem svědčí. Jinak máte pravdu, udržuju se vysmátý.
A také máte rád metro jako já. Zřejmě ano......

Napsal: 07.8.2007 8:54
od Absolut
Pane Jára, to není pravda, já jsem do těch Kobylis přijel metrem, což o něčem svědčí. Jinak máte pravdu, udržuju se vysmátý.

Napsal: 07.8.2007 8:00
od Kerberos
Smurfx píše:To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".

Kdyby se zkoušky hlučnosti, zkoumání co hluk způsobuje a další zkoušky dělaly v zimě 2006, tak bych to pochopil. Správě by to Škodovka měla vychytat sice už ve stádiu prototypu, když 14T jezdila v Plzni. Ale budiž. Ale že se na to přichází a dělá se s tím něco až nyní, kdy je 14T neoblíbená u mnoha lidí a propíraná všemi médii? To je fakt výsměch a hlemýždí tempo
A co to pozriet inak?

Vozidlo naplna normy, vyrobca nic neriesil - preco taky.
Pouzivatiel vozidla si spomenul na nemeriatelnu vec - psychologicku stranku vnimania spektra hluku.
Poziadal vyrobcu aby sa pokusil s tym nemeriatelnym cosi porobit.
Ten sa zachoval vstriacne a napokon cosi zacal robit.
A vstavim sa, pokial na nieco pride, navrhne pouzivatelovi zmeny na vozidle, ktore si ale pouzivatel bude musiet doplatit.

Napsal: 06.8.2007 20:33
od Smurfx
Absolut píše:To je zákon trhu.

1) DPP si objednal tramvaj.
2) DPP převzal tramvaj v provedení přesně podle jeho objednávky.
3) DPP se něco dodatečně nelíbí, ačkoli to nebylo v zadání ošetřeno.
4) DPP to řekne výrobci
5) Výrobce to ochotně prověří a sdělí DPP výsledek.

Osobně mi to připadá jako férový přístup výrobce k zákazníkovi,
který neví, co chce, ale chce to hned.

Tvůj tip nemohu komentovat, je mi líto
To je samozřejmě jasné. Jenže ten zákon trhu obvykle funguje trochu rychleji, ne až rok a půl po dodání. Takhle to vypadá, že DPP objevil netušené - 14T je železářství. DPP to po roce a půl řekne výrobci a ten dělá, že neví o čem je řeč a překvapeně dělá zkoušky "co že to tam vlastně rachtá".

Kdyby se zkoušky hlučnosti, zkoumání co hluk způsobuje a další zkoušky dělaly v zimě 2006, tak bych to pochopil. Správě by to Škodovka měla vychytat sice už ve stádiu prototypu, když 14T jezdila v Plzni. Ale budiž. Ale že se na to přichází a dělá se s tím něco až nyní, kdy je 14T neoblíbená u mnoha lidí a propíraná všemi médii? To je fakt výsměch a hlemýždí tempo

Napsal: 06.8.2007 17:15
od jara
No ale při víkendovejch toulkách prahy jste vypadal pane Absolut velmi spokojen a odpočat