T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 19.8.2006 21:29

Jenže, abychom se vrátili k tématu wan, toto není dobrý nátěr. Tedy alespoň podle mne. Vždyť to bude strašit politické vězně, že Kléma obživl a jede tramvají na Hrad!
Ne, teď vážně - tento typ designu je spjatý s určitou dobou a rozhodně není nadčasový jako např. zákony modernistické architektury, podle kterých se dá plus mínus stavět pořád. Proč by měla modernisovaná T3 připomínat poválečný tatraplán? Chápu to u lokomotivy z 50. let (http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-140- ... -hl-n-1816), ale u modernisované tramvaje mi smysl uniká... Už rozumím, proč wany "nemají opustit Prahu 6" - já bych je takhle vyštafírované nenechal opustit ani vozovnu.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 19.8.2006 19:08

Proxy píše:Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.
S tímhle nemůžu souhlasit. Kromě Prahy mají teď všechny DP provozující tramvaje nějaký svůj jedinečný nátěr (i když v případě Brna by se o tom dalo spekulovat). A najednou tu budou 2 DP se stejným nátěrem.
Takže první variantou nebude lak jednoznačně určující příslušnost k dopravci, ale budeme se moci ptát: je tohle tramvaj DPhlmP nebo DPMB? 8-) :D

- chápu, že je to trochu přitažené za vlasy, ale v podstatě to myslím vážně. Proč by každý DP nemohl mít něco vlastního, když se dá vymyslet bezpočet dobrých nátěrů?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 19.8.2006 15:40

Jabberwocky píše:Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.
A mi se ten retro-styl zase docela líbí :) Jen bych měl jednu výhradu: Nedávno byl v DP-kontaktu článek o tom, jak je důležitá unifikovanost nátěrů pro identifikaci zákazníků s firmou. Proto se domnívám, že by se mělo vycházet z toho, co už tady máme, což podle mne znamená:
1/ na np-T3 použít schéma z T6
nebo
2/ použít retro-schéma "alá T2", však červená a stříbrná barva by měla mít stejný odstín jako na poršetře.

Já jsem spíš pro první variantu, protože si myslím, že T6.lak by měly mít všechny pražské tramvaje jako jednoznačnou příslušnost k dopravci.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 19.8.2006 11:09

Izzy: "brněnský" unifik má i jedna ze dvou KT3 v Kievu.
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/D ... 3RN-KR.jpg

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.8.2006 10:45

izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Az na to ze z T6 to jen tak neudelas. Schody a NP cast by zasahovala do podvozku. Proto i ta ma fotomontaz je prodlozena.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 18.8.2006 23:28

izzy píše:PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Jo, pěkné. Pořád si myslím, že NP T6 by vypadala líp než NP T3.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 18.8.2006 23:16

Hm, tak z toho, co jsem tu viděl, je ta zamýšlená varianta jednoznačně nejhorší. Gratuluji DP.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.8.2006 22:35

PvvS: Davno vymysleno: :lol: A to ve verzi T7B5N vychazejici z KT8D5N a klasicka T6A5N...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.8.2006 22:32

No zaprve Brnaci zadnej nater neukradli...tento nater byl venovan do vinku vozum T6 jako nahrada klasickeho mestskeho nateru a ten pouziva jen Brno a Praha..zatimco Brno se nateru chytlo v Praze se pouziva jen na hranate obludy T6/KT8...jinak mam tady pravdepodobnou podobu wany plus navrh mestskeho nateru ted uz ala Brno...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 18.8.2006 21:14

Mno a co by ste rekli na neco takovyhohle ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.8.2006 21:00

Já se uklidnuji tím ,že ty kastle se stále odkládají, tak snad do té doby se změní i návrhy nátěru.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 18.8.2006 20:46

Tedy, tohle je ale fakt design z 50. let se vším všudy. Jen ta hvězda na přídi schází. Kdo tohle schválil? Má takové retro nějaký smysl? Chápu, že chtějí upozornit na np prostřední dveře, ale takhle???

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 18.8.2006 19:29

Navrhuji (doufám, že si to tu někdo ze zainteresovaných všimne, aby ty naše wany nevypadaly jak cirkus), aby se dal tramvajím T3PLF (či chcete T3RN.PV) nátěr ala KOTAS. Vím, že to je teď brněnský nátěr, ale za 1) si myslím, že ho tak trochu ukradli (nic osobního proti brňákům) a za 2) se tímto nátěrem stejně honosí naše T6-ky a pár kačen (do budoucna všechny). Takhle bude nejlépe rozeznatelná od klasických i reko T3 a krnováků a aspoň se lépe zaslepí ta spára mezi skříní a čelem - i když jsem si na ni už zvykl

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 18.8.2006 18:33

Hrůza co víc k tomu říci...

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 18.8.2006 18:24

I.am.good píše:Prý definitvní podoba laku T3RPLF. Mám i jiný návrh, ten je opravdu hezký. Ale tohle..... Mno, koukněte se sami. jen upozorňuji, že ta krémová by měla být nahrazena stříbrnou metalízou a červeň bude rubínová.

Jinak je tu další termín dodávky první kastle - nejdříve v říjnu......... :roll:
Ježkovi zraky. To si DPP chce místo nákupu nové tramvaje rozšířít stávající flotilu historických vozů ? Jestli se chce opravdu vydat touto cestou, doporučoval bych nahradit BUSE panely (které působí přiliš moderně) klasickými cedulemi :smt100 .

Odpovědět