Stránka 297 z 324

Napsal: 14.5.2006 12:08
od DavidD
Tak jsem jel 8415 včera na 12 a koukal jsem že první dveře má jako maj T3R.PV a 2.+3. má klasické,nechápu proč se takový patvary dělaj?Vypadá to dost hrozně a to i z venku!

Napsal: 13.5.2006 18:51
od Martin
Nová čísla přestaveb na vozy T3R.P (bez záruky)
6976...8503
6875...8504
6898...8505
6955...8506

Napsal: 24.4.2006 10:11
od Petr
6432 píše:No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové... :lol:
Až na ten typ uchycení plent...

Napsal: 24.4.2006 9:32
od 6432
Tombus píše:Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.
No díky zaplentování nejnovějších R.P se to velmi prolíná. Kromě rozdílných čísel (81xx 84xx) jsou to bráškové... :lol:

Napsal: 23.4.2006 23:47
od Proxy
m@rtin píše:Ikdyž to sem nepatří, tak ví někdo, jestli byla opce na dalších 40 kusů 14T podepsána jako definitivní nebo se stále jedná jen o opci? V tom článku Jílek tvrdí, že je objednáno 60 kusů, čemuž nevěřím. Opce není přeci objednávka.
Když Magistrát přislíbí, že se na to uvolní peníze - tak ta opce na poršetry prý uplatněna bude. Zatím nebyla. A je na to čas do ledna příštího roku...

Napsal: 23.4.2006 23:06
od pawel
jojo být na 22 T6, turisti by ušetřili spoustu času a vystupovali správně na pražském hradě... protože z T3 vestoje zkrátka ten hrad neuvidí 8-)

jinak mně by se taky líbila stokrát víc wana v podobě T6 (ostatně jsem si ji namaloval už před téměř deseti lety, ten "výkres" mám pořád někde schovanej:)), ale myslím, že nemá smysl to řešit, je to záležitost čistě subjektivní..

Napsal: 23.4.2006 17:00
od PvvS
az na to ze by se musela znovu schvalovat cela skrin . Navic T6 maji proti T3 jeden zasadni bezpecnostni nedostatek. Ridic sedi primo na podlazem, coz v pripade nehody jde o nohy, V pripade T3 je na stupinku, ktery leccos zachrani.
A ty velky proskleny okna nejsou v lete zadna slast. Ani tonovani nezabrani jejich rozpaleni a saani tepal do interieru.

Napsal: 23.4.2006 13:57
od Marek B.
Když už se budou dělat wany, tak bych jim nedával novou kastli se starým designem, a to z důvodu, že my i průměrně vysocí lidé z ní, když stojíme vydíme akorát na chodník. Horní hrana oken je prostě moc nízko a taková ty nadokénka jako u Šm 11 se nerealizovala a realizovat nebudou. Proto bych tam dal skříň T6-ovou. Ta tento problém nemá + T6 jsou hezčí a to znízkopodlažnění veprostřed se mi na ně hodí mnohem víc. U T3-ek je to už takové zparchantělé. Za chvilku bychom tímto modernisačním úsilím dělali 100% nízkopodlažní T3. Tím předěláním na T6 by to alespoň opticky vypadalo moderněji.

Napsal: 23.4.2006 11:35
od slimman
V úterý byla na zkušebkách v Modřanech 8485.

Napsal: 23.4.2006 11:31
od Tombus
Jsme v tématu o T3R.P, jen ty jaxi neumíš číst.

Napsal: 23.4.2006 0:24
od fricoolinek2
MOp píše:foto nemas? :-(
MOp, zapomněl si upozornit, že nejsme v sekci o R.P ale o R.PV... To ale jen pro pořádek, hlavně v tom nikdo nehledejte nějaký popichování... :wink:

Napsal: 22.4.2006 23:39
od Pepa
Kalič píše:Dnes na zkušebních jízdách v Modřanech T3R.P 8486
Tak tu jsem viděl asi ráno (8:45) na Průběžné jela z Hostíku směr Kubáň, bohužel číslo jsem neviděl a na boku ho ještě neměla, pouze na čelech.

Napsal: 22.4.2006 22:28
od MOp
Kalič píše:Bohužel, :-(, ale příští tejden by mohla bejt v provozu né?
těžko, ještě tak 14 dní po dodání do vozovny nemá papíry.. a neviděl jsem ani soupravu 8482+8483..

Napsal: 22.4.2006 22:13
od Kalič
MOp píše:foto nemas? :-(
Bohužel, :-(, ale příští tejden by mohla bejt v provozu né?

Napsal: 22.4.2006 21:51
od MOp
Kalič píše:Dnes na zkušebních jízdách v Modřanech T3R.P 8486
foto nemas? :-(