Stránka 31 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 13.4.2018 10:50
od 9001
Ono si to sedne :D První 4 R.PV taky byly co kus to originál :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 13.4.2018 10:43
od von Špilberk
"Nová" wana...
...dveře byly natřeny do tmavě šedé podoby...
Musím říct, že ty šedé dveře do kabiny jsem nepochopil. Došla tapeta a jiná nebyla :?: #-o

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.3.2018 21:48
od demon
fricoolinek2 píše:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.

8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.3.2018 21:43
od kruťák
8285 byla dnes odpoledne na zkušebce :twisted:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 11.3.2018 0:50
od kruťák
K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní :)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 19:25
od Karosák
Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 17:57
od fricoolinek2
demon píše:
fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Tak nějak obecně.

Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy. Představa toho, že by v roce 1998 sloužila u DPP ŠM11 z roku 1978 je zcela nemyslitelná.

Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 14:21
od Petrpes
Démon zase míchá hrušky s jabkama :twisted:
T3 forever je jeho heslo :D

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 7:45
od demon
fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 4:52
od Bobik
fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen.... :lol:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 10.3.2018 2:24
od fricoolinek2
BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 09.3.2018 16:01
od Radek
To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal? :P

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 09.3.2018 15:19
od 9001
Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné :devilsmokin

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 09.3.2018 10:38
od Radek
http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 06.3.2018 21:08
od MM-Mikulovsky
Bobik píše:
9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.