OMH píše:A dalším důvodem je počasí, je ošklivo, tak by zmokly
Počítám, že moknou i v Plzni - pod střechou se snad jenom montují, ale jsou jistě v oploceném střeženém areálu.
Když se odříznou VO a MO, tak by stály kde? Hlídal by je někdo např. v Braníku ve smyčce? Počítám, že i letos během probíhajících výluk přes prázdniny s odpojením vozoven od kolejové sítě budou vozy z nich přesunuty (tak jako loni z KO na PA a do HL) do jiných vozoven a tam opět zaberou celé jejich kolejové harfy před vraty hal!
A to jsem zvědaví jak rychle by se našel nějaký de..l, který by je počmáral. Stačilo mi vyprávění v kurzu jednoho instruktora, jak na Zvonařce hlídal 1. pražskou 14T, jenž tam "pózovala" v opačném směru (díky přejetí kolejové propojky v ulici Minské - obratiště Čechovo náměstí) pro nějakou reklamu. Na a ze Zvonařky dojela z/k onomu nejbližšímu kolejovému přejezdu po opačné koleji v noci před/po natáčení a byť natáčení trvalo pár hodin, tak tam tedy strávila celý den a onen kolega řidič si prý tehdy po úvaze sedl do kabiny nastavil do monitorů pohledy z kamer na celé oba boky a přímím pohledem hlídal čelo vozu. No nakonec mu ji prý někdo počmáral vzadu!
Absolut píše:MM-Mikulovsky:
1) No právě ve VO by mohly bejt uklizený a jezdit si vesele zkoušky na izolovaném kousku trati.
2) Slyšel jste správně, v jedné etapě se o tomto řešení vážně uvažuje.
1.) No potěš - to by mi těch zkoušejících kolegů bylo skutečně velmi, ale velmi líto. Mě stačilo předloni 1x udělat 10 koleček na výlukové lince 21 Modřany – Podolská vodárna a pěkně se mi motala palice! Jak jsem byl poté rád, že jsem ji již nedostal. (Kvůli velkému počtu kol na krátké trase je i u řidičů BUS "v oblibě" tzv. Výtah - linka 148 Pod. vodárna - Kavky, říkají "ještě že se v pracovních dnech jede občas na Budějárnu.")
2.) Díky za potvrzení info.