Stránka 44 z 324

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 21:58
od demon
Petrpes píše:A v druhém kole po roce 2022 se budou dělat 8 nápravové trojwany (T38RP.LF) jako nástupce nejstarších 15T. Samozřejmě budou krémové, stěrač už bude možná jeden, neb tím že nebudou spřahovatelné, bude vyřešen neřešitelný problém se stěračem a zásuvkou :devilsmokin
Jo, to by mohlo u šotovedení projít... :devilsmokin
P.S. Ty se nechat vyšetřovat nemusíš, tvojí diagnózu už znam dlouho. 8-)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 21:45
od Petrpes
demon píše:9001: Ty se fakt nech vyšetřit, tohle už je paranoia... :roll: [-o< #-o
A v druhém kole po roce 2022 se budou dělat 8 nápravové trojwany (T38RP.LF) jako nástupce nejstarších 15T. Samozřejmě budou krémové, stěrač už bude možná jeden, neb tím že nebudou spřahovatelné, bude vyřešen neřešitelný problém se stěračem a zásuvkou :devilsmokin

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 21:34
od demon
9001: Ty se fakt nech vyšetřit, tohle už je paranoia... :roll: [-o< #-o

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 21:09
od 9001
DavidD: O normálnosti manažera bych si dovolil pochybovat už jenom podpisem smlouvy až na 150 wan v provedení v jakém se plánují dělat...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 20:11
od DavidD
9001 píše:
David: Výmluvy... Kdy wana vyjela jako B vůz? Není náhodou i někde v předpise, že nesmí?
Dvojce wana jezdila pravidelně na převozech vozů mezi VO a dílnami.
Dále se to využívá ke zkušebním jízdám a nebo při nutnosti vlečení wany, aby na ní bylo možno z předního vozu aktivovat záchranou brzdu případně ovládání mechanické brzdy.
Předpokládá se nákup 20ti až 150ti kusů, tedy jejich počet se může přiblížit k 50% verzus R.P.
S tímto vědomím nemůže žádný normální manažer rozhodnou pro zrušení čelní zásuvky.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 12:16
od Petrpes
A já si stojím za tím, že letošní krémová wana, je opravdu fatální ostuda DPP :D :prase

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 12:10
od 9001
demon píše:9001: Stůj si za čím chceš, ale nediv se, že se rozhoduje podle důležitějších kriterií.
Jenki to rozebral ze svého pohledu bez znalostí věci, respektuju to. To je vše, co k tomu můžu napsat.

mart: Asi tisíckrát bylo konstatováno, že jde o ověřovačku. Finální výbava (bude-li k akci přistoupeno) bude jiná.
Jo to vidím :roll: Šotouši forever

Finální výbava... No nevím. Zatím tady prezentuješ, že všechno by bylo moc drahý, takže ani neočekávám, že nějaká extrémní změna bude...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 12:07
od demon
9001: Stůj si za čím chceš, ale nediv se, že se rozhoduje podle důležitějších kriterií.
Jenki to rozebral ze svého pohledu bez znalostí věci, respektuju to. To je vše, co k tomu můžu napsat.

mart: Asi tisíckrát bylo konstatováno, že jde o ověřovačku. Finální výbava (bude-li k akci přistoupeno) bude jiná.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 11:48
od mart337
Tak jak to tak vidim, nic nového nebude, protože všechny větší úpravy jsou moc drahé a nikomu se do nich nechce. No tak jo. Akorát by stálo za to opravdu dát tam větší stěraše, i když dva, protože ta maličká plocha stíraná těmi současnými stěrači je opravdu nedostatečná. Nemluvím o tom, že některé stěrače fungují jak v posledním tažení. Je to ostuda mít na tak velkém skle výhled max. 40 x 40 cm. To je jak v tanku a ne v dopravním prostředku. Tady jde o bezpečnost.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 10:05
od 9001
demon: Jenki to rozebral na zelených hezky :wink:

von Špilberk: Já všeobecně stojím za tím, že solo v Praze nemá co pohledávat, ale pokud se má dělat socko wana a nebo Vario, tak je volba jasná...

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 7:02
od von Špilberk
9001 píše:Ovšem politik ničemu moc nerozumí a dělá to co je mu předhozeno... Takže hlody o tom, že peníze jsou opravdu mimo mísu... Kdyby DP chtěl...
Politik sice ničemu nerozumí, ale ne vždy dělá to, co se mu předhodí. Naopak velice rád rozdává povely typu: zařiďte to, ale co nejlevnějc. :prase

Kromě toho: kdo tu vždycky tvrdil, že Varia do Prahy ne :?: Já mám takový pocit, že 9001. A protože takových lidí bylo víc, tak je to možná od Města a DP taktický tah: udělat takovou obnovu vozového parku, aby kritikové Varií pochopili, že může být i hůř. A až bude Praha za 40 let Varia konečně kupovat, tak aby už neremcali. :lol: :lol:
(příspěvek je myšlen ironicky)

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 6:29
od demon
Vážení blábolilové, namísto vymýšlení broskvovin byste jednou mohli věřit znalému (DavidD) a dál nešířit své erudované teorie.
Díky :roll:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 05.6.2017 6:07
od Bobik
Jo, vymyšlený to nejspíš už je, nicméně se obávám, že by se to muselo koupit, zatímco takhle se tam "zalevno" montujou původní díly, sebraný (a max repasovaný) ze starejch skříní.
Hele, mě se to taky nelíbí, nemyslím si, že by to bylo zas o tolik dražší a čuju v tom nejspíš nějakej §1 (nikdysetotaknedělalo). Ostatně stačí vzpomenout na argumentaci, proč i první Wany neměly ruku. To bylo něco podobnýho (že je to drahý, po vyvrácení argumentu, že zas tak ne, se přišlo s tím, že "ruku" má málokdo /což v tý době sice měl/ a musely by se rychle školit lidi - což se o pár let později stejně stalo a všichni si houfně dělali rozšiřováky na všechno, takže argument taky k ničemu).

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.6.2017 21:23
od MF
jenže tohle všechno už schválené a vymyšlené je. Navíc ta čelní zásuvka je stejně úplně na hooo.

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Napsal: 04.6.2017 16:34
od Bobik
thriller2 píše:Takže vyříznout díru pro zásuvku můžou kdekoliv. A díru pro stěrač taky. Takže jedinej náklad navíc je akorát koupit větší stěrač, ne?
K zásuvce - ne, nemůžou. Je nějaká standardní dýlka kabelu, kterej se nějak v obloucích natahuje a je dlouhej tak akorát, protože je počítanej na střed. Ve chvíli, kdy ho vyosíš, musíš ho udělat delší, aby se nepřetrhnul a zároveň ještě nějak vymyslet uchycení, aby se nedřel o spřáhla.
Ke stěračům - taky musíš vymyslet novej mechanismus pohonu a nějak ho do toho čela nacpat. Aby se tam vešel, aby k němu byl nějakej přístup a aby nepřekážel tomu, co už tam je.
A taky to musí někdo schválit. Minimálně, že je to bezpečný pro provoz (na autě si taky nemůžeš libovolně předělávat spoustu věcí).