T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Spekulovalo se o nalodění v Oděsse, ale pravděpodobnějším místem určení je Křivej Roh Prý mají dostat celkem tři vozy.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Opět Charkov?Absolut píše:To bude mít jistou souvislost s jejím cílovým odběratelem
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
To bude mít jistou souvislost s jejím cílovým odběratelem
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Předávám stručné info z východu: exžižkovská 7248 byla spatřena na území Ukrajiny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Takže se mi dnes podařilo, na popud zdejších diskuzí, zjistit mnohem konkrétnější čísla a naprosto jsem se zhrozil - nejen procento, ale i sám počet odstavených PA 15T je snad větší než u MO 14T.OMH píše:Tomu říkám konkrétní a přesně informace.romanek763 píše:Co sem zaslech z pankráce tak velky uhyn výměna obručí kol druhá štafeta cca 45-50 000, a dost 15 tek roztřískanejch
Ovšem osobně se neodvažuji ani jedno číslo uveřejnit, protože mi to totálně nesedí s touto informací:
PS: Vysvětlením rozporu asi může být, že většina 15T má být opět odstavena jen preventivně a čekat na tu 2. výměnu kol.ihned píše:...Možnost odstoupit od smlouvy dává DPP i situace, kdy minimálně dvacet procent již dodaných tramvají bude v jednom okamžiku odstaveno mimo provoz v důsledku zdržení oprav u Škody Transportation.
"Právo na odstoupení od smluv ze strany DPP je natolik ztíženo formulací různých podmínek, že by na straně Škoda Transportation muselo dojít k trvalému a zcela flagrantnímu porušování závazku," píší v dokumentu advokáti.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nemají ho ani DOT-LED. Teploměr je samostatný panel.9001 píše:S teploměrem bych nebyl optimistický, když to budou recykláty se zařívkou, tak ty ho neměly...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
S teploměrem bych nebyl optimistický, když to budou recykláty se zařívkou, tak ty ho neměly...
Ještě jeden dotaz koupí se dovnitř velký panel a nebo se tam dá malý autobusový?
Ještě jeden dotaz koupí se dovnitř velký panel a nebo se tam dá malý autobusový?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A on je problém při jejich případném sešrotování panely vyndat a mít je jako rezervní pro jiné vozy ?!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Bobík: Podle mě není "Protože jsme prošustrovali děsný prachy...", ale "Protože víme, že ty vozy nejspíš za deset let vyhodíme, tak do nich nenasypeme děsný prachy..."
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Což o to, úvaha typu "než to skoro nový vyhodit, tak je lepší to za levný peníz zrestaurovat ze zbytků" v zásadě sama o sobě špatná není. Špatné to ovšem je v celkovém kontextu, přeloženo do normální češtiny to zní asi takhle: "Protože jsme prošustrovaly děsný prachy, nezbývá než ze zbytků něco zbastlit, protože na nic lepšího prostě nemáme".
Tohle je to, co mi na tom vadí.
Tohle je to, co mi na tom vadí.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jaká je spolehlivost těch panelů z vyřazených autobusů? Dost často vidím na autobusech částečně nefunkční panely - vypadávající body nebo řady. Dají se v dílnách opravit?
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tohle reseni se mi libilo uz davno v ostrave.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Absolut: Ano, jistě 50% práce depa (jež je pak může vyslat na jakoukoliv linku, včetně nočních - s malým až žádným, pokud to bude na výpravně, nasazením sil na výměnu čelní tištěné cílové cedule), 40% zkvalitnění služeb cestujícím (věřím, že bude vevnitř určitě jeden podstropní panel a nejlépe případně el."teploměr" + výhoda v aktuálnosti při mimořádných odklonech/zkráceních linky) a 10% práce řidiče ("neotravujících se" se zátahovými "přehazkami/stříškami").
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pawel: Jednotnost s T3R.P by znamenala řezat čelo. To se prošvihlo když chodily na PO. Taky by to stálo peníze. A kouzlo recyklace zbytečně ladem ležících transparentů by bylo fuč.
MM-Mikulovsky: Jsem rád, že aspoň někdo tleská. Ono totiž to je opatření hlavně pro usnadnění práce depa, kde by za dva roky zůstalo posledních 18-19 cedulových vozů.
Venca98: Ohledně vozu 8029 já nevím, zda to dostane nebo ne. Podle mého osobního názoru by to dostat neměla a podnik by ji měl nechat dojet kilometry a vyhodit s ostatními starými T3M, protože sice má různé vychytávky poplatné době jejího vytvoření v PARS Šumperk, ale je postavená na poměrně shnilé skříni Olomouckého vozu č. 117, takže bych jí moc nevěřil. Nicméně nevím, zda je možné ji účetně odepsat. Určitě se to brzo dozvíme
MM-Mikulovsky: Jsem rád, že aspoň někdo tleská. Ono totiž to je opatření hlavně pro usnadnění práce depa, kde by za dva roky zůstalo posledních 18-19 cedulových vozů.
Venca98: Ohledně vozu 8029 já nevím, zda to dostane nebo ne. Podle mého osobního názoru by to dostat neměla a podnik by ji měl nechat dojet kilometry a vyhodit s ostatními starými T3M, protože sice má různé vychytávky poplatné době jejího vytvoření v PARS Šumperk, ale je postavená na poměrně shnilé skříni Olomouckého vozu č. 117, takže bych jí moc nevěřil. Nicméně nevím, zda je možné ji účetně odepsat. Určitě se to brzo dozvíme
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Bobik: 1.) drahé nepoužitelné vraky - 100% souhlas, respektive se bojím, že bude čím dál hůř
2.) ovšem sečtu-li, že DPP má:
a) cca 16let staré cedulové vozy, které mají ještě minimálně 10let životnost
b) volné "velké" BUSE panely rozměrově padnoucí na bok TRAM a "malé/číselné" pasující dozadu i do čelního "číselníku"
= byl by přímo hřích to nespojit a nechat ty vozy dál jezdit s cedulemi, byť pro ně chybí rozměrově vhodné "čelní cílové" BUSE.
Proč by ve 21.století se měly zbytečně dlouhou dobu složitě (zastarale) řešit běžné věci jako zátahy ("přehazkami/stříškami") či informace o mimořádných odklonech apod.?
PS: A jedna úvaha na závěr - Třeba ještě odlišnost čelních orientací těch vozů od RPéček přivede mezi řady šotoušů či řidičů TRAM nejednoho jedince, jenž se jednou začne pídit po odpovědi na otázku "proč je to odlišné" a díky tomu začne objevovat krásy TRAM.
2.) ovšem sečtu-li, že DPP má:
a) cca 16let staré cedulové vozy, které mají ještě minimálně 10let životnost
b) volné "velké" BUSE panely rozměrově padnoucí na bok TRAM a "malé/číselné" pasující dozadu i do čelního "číselníku"
= byl by přímo hřích to nespojit a nechat ty vozy dál jezdit s cedulemi, byť pro ně chybí rozměrově vhodné "čelní cílové" BUSE.
Proč by ve 21.století se měly zbytečně dlouhou dobu složitě (zastarale) řešit běžné věci jako zátahy ("přehazkami/stříškami") či informace o mimořádných odklonech apod.?
PS: A jedna úvaha na závěr - Třeba ještě odlišnost čelních orientací těch vozů od RPéček přivede mezi řady šotoušů či řidičů TRAM nejednoho jedince, jenž se jednou začne pídit po odpovědi na otázku "proč je to odlišné" a díky tomu začne objevovat krásy TRAM.