Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Mart: Tot otázka. Problém byl hlavně u špatně upevněných/uhnilých, kde opravdu sklon nebyl úplně ideální...
Re: Škoda 15T ForCity
Taky bych si dal. Ale bohužel za chvíli jdu makat a tak to nejde.
Jinak dle mne je nejhorší staré "vajíčko" z T3. I když na něj nedá někdo dopustit, tak v něm se nedá pořádně sedět - já se v něm vždycky svezu dopředu a mám tak strašně otlačená kolena od sedačky před sebou. Pak nemusím koženku - ta už snad dneska není. Když byla v létě rozpálená, nešlo na ní vydržet. Pak jsou naše tvarované překližky a docela se mi líbí nové plastové sedačky. Jinak nejradši sedím na polstru, i když je to opravdu trochu problematické s údržbou. Tam se sedí nejlíp. Jinak tedy ty nové plastovky.
Jinak dle mne je nejhorší staré "vajíčko" z T3. I když na něj nedá někdo dopustit, tak v něm se nedá pořádně sedět - já se v něm vždycky svezu dopředu a mám tak strašně otlačená kolena od sedačky před sebou. Pak nemusím koženku - ta už snad dneska není. Když byla v létě rozpálená, nešlo na ní vydržet. Pak jsou naše tvarované překližky a docela se mi líbí nové plastové sedačky. Jinak nejradši sedím na polstru, i když je to opravdu trochu problematické s údržbou. Tam se sedí nejlíp. Jinak tedy ty nové plastovky.
Re: Škoda 15T ForCity
Já myslím, že bychom se mohli shodnout na více věcech, například mě velice chutná pivo. Jak jsi na tom ty?Petrpes píše:Alespoň na nečem se jakože statní důchodci shodnemcwapa píše: Tak já jsem jak vyšší tak i širší a v plastových se mi sedí líp jak na dřevu.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Alespoň na nečem se jakože statní důchodci shodnemcwapa píše: Tak já jsem jak vyšší tak i širší a v plastových se mi sedí líp jak na dřevu.
Re: Škoda 15T ForCity
Tak já jsem jak vyšší tak i širší a v plastových se mi sedí líp jak na dřevu.slonik píše:Sedačky v kombinaci se stropem, elegantní interiér do elegantního města. A co se týče pohodlí, podle mě to neni tak zlý, když je člověk vyšší, trochu se zapře o tu před sebou kolenama a jde to. Naopak ten plast řeže do zad, ale to se pozná až první léto...
Re: Škoda 15T ForCity
Co když je někdo menší. Dostane k lítačce růstové hormony, aby mohl sedět v tramveji?
Re: Škoda 15T ForCity
Sedačky v kombinaci se stropem, elegantní interiér do elegantního města. A co se týče pohodlí, podle mě to neni tak zlý, když je člověk vyšší, trochu se zapře o tu před sebou kolenama a jde to. Naopak ten plast řeže do zad, ale to se pozná až první léto...
Re: Škoda 15T ForCity
To myslíš ty dřevěné sedačky?slonik píše:Každopádně nejlíp vypadala první verze 15T, čumák, interiér...
Re: Škoda 15T ForCity
Každopádně nejlíp vypadala první verze 15T, čumák, interiér...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Mě zase přijde poněkud nepraktická a levně vypadající ta bílá...
Re: Škoda 15T ForCity
Ach jo, já už měl takovou radost
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Copak, ve Škodivce už zapomněli, že tohle už se tajilo minulej rok
Nicméně chyba bude mezi židlí a klávesnicí, na té fotce je od pohledu vozu 9360
Nicméně chyba bude mezi židlí a klávesnicí, na té fotce je od pohledu vozu 9360
Re: Škoda 15T ForCity
Koukal jsem na fb na příspěvek o dodání 9360. Je pod fólií nebo se konečně upustilo od žlutých čel?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Je to tak: http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2015080401koci píše:Hlavně 29/30T mají oproti 15T normální dvojkolí.
Přenos krouticího momentu z trakčních motorů je proveden pružnou zubovou spojkou na převodovku pohánějící příslušnou nápravu.
Re: Škoda 15T ForCity
MM-M: Právě že variobahny v Bochumi mají taky nábojový motory (nebo jak se to správně nazývá) a přesto (údajně) nemají problémy při výměně kol.