A kde pak foto najdem?jsou nějaký fotky interiéru?Tom 11 píše:Tak vůz 15T je již zpátky ve vozovně,fotek i z dnešních jízd je plno,svezení bylo příjemné .
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak vůz 15T je již zpátky ve vozovně,fotek i z dnešních jízd je plno,svezení bylo příjemné .
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
To možná jo, ale vzhledem k tomu, že tramvaj vlastně už hotová se domnívám, že povedou víceméně akorát k tomu, aby se (krom cvičení hasičů) zjistilo jak moc náh. dílů bude potřeba předobjednat do skladů.Alexian píše:Třeba se taky budou provádět crashtesty s gumokolem jako u 9112
Re: Škoda 15T ForCity
Bobik píše:Tak si myslím že se panu Mopovi fotkou škody fabia povedlo tak trochu kouzlo nechtěného, ale když se na tu fotku podíváte pozorně, tak je tam typické postavení tramvaje a gumokolu těsně před srážkou. A trochu se začínám bát o výdrž tram, resp. o to, kolik se toho po nárazu zničí/bude muset měnit. U takové T3/T6 (a vlastně i KT) zůstal v autě víceméně akorát obtisk nárazníku. Maximálně se vyměnil reflektor, smetly střepy a jelo se dál (když nepočítám Secheron, který sice není nejlevnější ale výměna spřáhla je věc "chvilky"). U 14T díky "bačkoře" vepředu se vlastně akorát vymění odřený "bakelit". Tady mě trochu děsí to přední sklo až dolů a celkově mi přijde že i menší nehoda může způsobit větší opravu (delší odstavení vozu). Prostě mi přijde že se tam toho může nepoměrně víc rozbít (a ani se nemusí člověk moc snažit).
Třeba se taky budou provádět crashtesty s gumokolem jako u 9112
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak jsem se porozhlédl a následně popíšu.Brejšín píše:V Praze to bude něco podobného na T3RP, myslím kdyby se zítra lépe Demon3 "porozhlédl a následně popsal" bylo by jasno.
Na voze T3R.P ev.č.8404 je namontována šablona sestávající z plechové konstrukce podobné té z plzeňského pracovního vozu č.175 na předním podvozku - možná je poněkud víc zasahující vně vozu a určitě je víc zprofilovaná.
Na zadním podvozku je pak dřevěná lať zakončená gumovou "plácačkou".
Odpozorováno velmi zběžně...
Tak to potom jo..Venca Boček píše:14T je vůz řady Š.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 42
- Registrován: 30.10.2008 12:03
Re: Škoda 15T ForCity
14T je vůz řady Šdemon píše:Jen věcná - 14T není vůz řady T ?pawel píše:...co jsou proti tomu neustále se "vrtící" vozy T...
T je jenom maskování pro východní trh, až to budou za 30 let skupovávat, tak aby se mohlo tvrdit "to je ta osvědčená řada T".
Když se T6 zamaskovaly jako T3M, tak tohle musí vyjít též
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jen věcná - 14T není vůz řady T ?pawel píše:...co jsou proti tomu neustále se "vrtící" vozy T...
Re: Škoda 15T ForCity
využití 14T: souhlas s proxem, ta dvojsedačka je tam vysloveně v cestě. a citlivější výběr linek - též pravda. myslím, že třeba taková 3 (kdyby se necourala po tankodromu na mostech a v holešovicích), ale i současné 12,14,20 jsou linky pro tento vůz celkem vhodné. není totiž větší lahoda než se svézt 14T rychle a plynule po plus minus rovné trati... mňam. dneska mi k takové radosti stačilo svezení d-14 v úseku Dlouhá třída - Stross. co jsou proti tomu neustále se "vrtící" vozy T...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ano, tu větu jsem napsal a neměnil bych na ní ani smajlík , ale přesto v té větě nevidím jakoukoliv provozní kritiku nebo špatnou zkušenost s 15T.Mr.Cross píše:Teda pane Prox neprotiřečíte si tak trochu stou "kritikou"??? Viz:[/color] Proxy napsal:=D> Krásné fotky, krásné noční město - jen to šeredné vznášedlo to tam kazí Jednou měř dvakrát řež!
Pokud se zde najde někdo zasvěcený, tak si rád poslechnu zkušenosti řidič po celodenní směně na 15T, rád si zde přečtu zkušenosti dílenských s opravou, rád si zde přečtu zkušenosti cestujícího v odpolední špičce na páteřní lince...
Re: Škoda 15T ForCity
Líbí se mi 14T Líbí se mi vídeňský ULF.... 15T neznám, nemohu jí proto kritizovatProxy píše:Petr píše:Tedy, soukromé pingpongové bitvy by tu asi neměly být, ale na tohle prostě MUSÍM REAGOVAT. Já jsem se SLUŠNĚ ZEPTAL, jestli existuje nějaký vůz, který by se ti aspoň trošku líbil. Proboha, co je na tom zlého? Očekával jsem reakci ve stylu "líbí se mi budapešťské Combino". Nic víc nic míň. Prostě jsem chtěl vědět, co se ti na té tramvaji nelíbí. Pokud někdo kritizuje, mohl by nadhodit i co je pro něj lepší.... No nic, opravdu nemá smysl se na cokoliv ptát. Pak je akorát za....
Teda pane Prox neprotiřečíte si tak trochu stou "kritikou"??? Viz: Proxy napsal:=D> Krásné fotky, krásné noční město - jen to šeredné vznášedlo to tam kazí Jednou měř dvakrát řež!
Re: Škoda 15T ForCity
Je to pravda, hned na ráně je motor, magnet motoru který může po nárazu zamezit otáčení kola. Při najetí do pevnější překážky, než je malé auto, může dojít i k narušení geometrie toho podvozku, kola jsou uložena nezávisle (předpokládám že i první osa ale jistě to nevím). Jsou to sice pesimistické představy, ale ty jsou vždy u nových tramvají a žel Bohu se zatím taky všechny vyplnily. Nemožné to není. Může být a bude větší problém tu věc dostat z místa nehody.Bobik píše:...A trochu se začínám bát o výdrž tram, resp. o to, kolik se toho po nárazu zničí/bude muset měnit...
Naposledy upravil(a) Bald dne 20.3.2009 14:03, celkem upraveno 2 x.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Můj primární důvod byl, aby u zadních dveří bylo více prostoru pro nastupování a vystupování. V dnešní podobě jsou tyto "úzké" dveře krizovým místem, kde si cestující nemají vzájemně kam uhnout. Odebráním té dvojsedačky by mi vzniklo více prostoru, který je zde potřebný. Další plyne z logické úvahy, že by pes neměl být na stejné plošině jako kočárek...Paulie píše:Jen mi přijde trošku nešťastné dávat prostor pro objemnější věci k nejužším dveřím.Proxy píše:U zadních dveří bych zrušil dvojsedačku, aby zde vzniknul prostor pro přepravu psů a objemnějších zavazadel....
Re: Škoda 15T ForCity
Jen mi přijde trošku nešťastné dávat prostor pro objemnější věci k nejužším dveřím.Proxy píše: U zadních dveří bych zrušil dvojsedačku, aby zde vzniknul prostor pro přepravu psů a objemnějších zavazadel....
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Líbí se mi 14T Líbí se mi vídeňský ULF.... 15T neznám, nemohu jí proto kritizovatPetr píše:Tedy, soukromé pingpongové bitvy by tu asi neměly být, ale na tohle prostě MUSÍM REAGOVAT. Já jsem se SLUŠNĚ ZEPTAL, jestli existuje nějaký vůz, který by se ti aspoň trošku líbil. Proboha, co je na tom zlého? Očekával jsem reakci ve stylu "líbí se mi budapešťské Combino". Nic víc nic míň. Prostě jsem chtěl vědět, co se ti na té tramvaji nelíbí. Pokud někdo kritizuje, mohl by nadhodit i co je pro něj lepší.... No nic, opravdu nemá smysl se na cokoliv ptát. Pak je akorát za....
Koukám, že máme podobné nápady... Já však vidím budoucnost 14T v mestě, pro které byla vytvořena:Absolut píše:Sloník: Tramvaj je vždy v první řadě dopravní prostředek sloužící k přepravě cestujících z místa na místo. Ale můžu Tě potěšit, 14T mám rád a mám dokonce i vizi, co s nima, až nastane čas na první PO - zrušit zadní dveře, navýšit vysoké články na dva schody a dát do nich sedadla 2+1, natřít na bílomodro ála autobusy ČSAD za komára a šup s nima na příměstské tratě
U zadních dveří bych zrušil dvojsedačku, aby zde vzniknul prostor pro přepravu psů a objemnějších zavazadel, do článků nad podvozky bych umístil podesty a sedačky 1+1 zády k sobě. Označovače jízdenek přemístit do prostoru k ostatním knoflíkům, protože na svislých tyčích překážejí a myslím, že většina chyb v interiéru bude dostatečně napravena. Pak už stačí jen citlivější výběr linek, kam bude nasazena a nemůže si nikdo stěžovat...
Re: Škoda 15T ForCity
Jestli to není tím, že od vyrobení T3 je jakýkoliv další zlepšovák či typ krokem zpětPetr píše:jestli existuje nějaký vůz, který by se ti aspoň trošku líbil. Proboha, co je na tom zlého?